Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mulle tuli viime lauantaina (siis 3.1.08) CDON:ista sähköposti, jonka mukaan:
"...tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä".

Tilauksen naputtelin 25.12.08. Arvelin itsekin, että on saattanut tulla tilauksia jonkin verran tuohon hintaan. Saas nähdä, milloin paketti saapuu sitten tänne Pirkanmaalle...

Laitoin asiasta palautetta, ja nyt sieltä sanotaan, että paketti on 2.1. lähtenyt tulemaan. Jos ei loppuviikosta jo näy niin johan on kumma!
Antoi myös Itellan seurantakoodin. Sen mukaan GH 3:ni on tänään yhdentoista maissa ollut Maarianhaminassa. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tilasin HMV.comista läjän pelejä ja ne lähetettiin 23.12.2008. Niitä ei kuitenkaan ole vielä tullut. Play.comista tuli muutamassa päivässä ja amazon.co.uk:sta parissa päivässä. Tein jo ilmoituksen hmv.comille etten ole vielä saanut pelejä ja asia hoituu sitä kautta kyllä mutta onko joku joka on tilannut joulun aikoihin tuolta, saanut jo tilauksensa?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tilasin HMV.comista läjän pelejä ja ne lähetettiin 23.12.2008. Niitä ei kuitenkaan ole vielä tullut. Play.comista tuli muutamassa päivässä ja amazon.co.uk:sta parissa päivässä. Tein jo ilmoituksen hmv.comille etten ole vielä saanut pelejä ja asia hoituu sitä kautta kyllä mutta onko joku joka on tilannut joulun aikoihin tuolta, saanut jo tilauksensa?

Itse tilasin boksille Fallout 3:n 19.12 ja 22.12 oli paketti lähtenyt matkaan, mutta vielä ei ole perille tullut.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse tilasin boksille Fallout 3:n 19.12 ja 22.12 oli paketti lähtenyt matkaan, mutta vielä ei ole perille tullut.

Tilasin myös Fallout 3:sen 19.12 ja 22.12 oli tilausseurannan mukaan paketti lähtenyt matkaan. En ole vielä hätääntynyt, sillä arkipäiviä tässä ei ole kuitenkaan kovin montaa ollut, varsinkaan montaa putkeen, ja tämä varmasti hidastaa pakettien kulkua.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hyvä juttu! Tuskin paketti sitten on kadonnut:) Yleensä uk:sta tulee aika nopeasti lähetykset ja oli nuo kaksi muutakin paikkaa josta pelit tuli jo alkuviikosta viimeviikolla vaikka tilasin samaan aikaan kuin hmv:stä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse tilasin Playsta tuossa 18.-19.12. kaksi tilausta joista toisen pelit tulivat jo ennen joulua ja toista ei ole vielä kuulunut. Eli kyllä nämä pyhät ovat postin liikkeitä sotkeneet aika tehokkaasti.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tilasin myös Fallout 3:sen 19.12 ja 22.12 oli tilausseurannan mukaan paketti lähtenyt matkaan. En ole vielä hätääntynyt, sillä arkipäiviä tässä ei ole kuitenkaan kovin montaa ollut, varsinkaan montaa putkeen, ja tämä varmasti hidastaa pakettien kulkua.

Täysin sama tilaus minulla, samat päivätkin jopa. Ei ole tännekkään tullut, mutta eipä yllätä tosiaan pyhäpäivien takia.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse taas olen tilannut cdon.comista 29.12 eikä vieläkään ole tullut. Eikä tilaustiedoissa tilauksen status kohdassa ole mitään että olisi edes lähtetetty taikka lähettämättä. Yleensä tuolta on aina tullut 3arkipäivässä kaikki tilaamani tuotteet.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse taas olen tilannut cdon.comista 29.12 eikä vieläkään ole tullut. Eikä tilaustiedoissa tilauksen status kohdassa ole mitään että olisi edes lähtetetty taikka lähettämättä. Yleensä tuolta on aina tullut 3arkipäivässä kaikki tilaamani tuotteet.

Itse tilasin kanssa cdonista rock band- soittimet 29.12. ja eilen tuli mailia, että paketti laitettu postiin. Veikkaisin, että nämä kaikki pyhät jne. ovat viivästyttäneet kohtuu paljon toimituksia. Kumminkin verkkokauppa on auki myös pyhäpäivinä, niin tilaukset kasaantuvat ja arkipäivät eivät riitä kaikkien pakettien käsittelyyn (varsinkin nyt, kun cdonissa on kovat alet käynnissä).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tänään nuo pelit sitten tuli hmv:stä erikseen pakattuina. Loppu hyvin kaikki hyvin. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Te, jotka joulun jälkeen tai jouluna olette CDON.comista tilanneet, olette saava lähetyksenne pikapuolin. :cool:

Pakettini status.

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 7.1.2009 klo 14:23:29
Paikka: TURKU 20000
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Paitsi että eihän siihen lisätä alv:tä.

Kyllä vaan lisätään (eli korotetaan hinnassa jo olevaa 15 % veroa 22 %:iin). Amazonilla on sen verran paljon myyntiä Suomeen, että näin mennään EU-säädösten mukaan.

(Miksi neuvoa toisia, jos itsellä ei ole asiasta kokemusta?)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia!)

Kyllä vaan lisätään (eli korotetaan hinnassa jo olevaa 15 % veroa 22 %:iin). Amazonilla on sen verran paljon myyntiä Suomeen, että näin mennään EU-säädösten mukaan.

(Miksi neuvoa toisia, jos itsellä ei ole asiasta kokemusta?)

Jep, tuo englannin ja suomen ALV:n erotus siihen tulee päälle. Pawen laskeman 25 euron hinnan sijaan oikea hinta euroissa on noin 23 euroa tämän päivän punnan kurssilla (0.899) Ja vielä viikko sitten hinta oli selvästi alempi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ja tarkka hinta tämän päivän visan laskuttama summa posteineen ja veroineen: 29.46 euroa.

Amazon.co.uk Order Summary
Items: £17.37
Postage & Packing: £4.98

Total before VAT: £22.35
VAT: £4.93
Order Total: £27.28

---------------------------------------------------

Noissa tarjouksissa olisi ihan fiksua ilmoittaa postit ym. maksut mukaan.

koska esim toi mirrors edge maksaa nyt game.co.uksta ostettuna posteineen 24.76 euroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ja tarkka hinta tämän päivän visan kursilla posteineen ja veroineen: 29.46 euroa.

Amazon.co.uk Order Summary
Items: £17.37
Postage & Packing: £4.98

Total before VAT: £22.35
VAT: £4.93
Order Total: £27.28

Aivan, multa jäi postit vielä pois :o
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ja tarkka hinta tämän päivän visan kursilla posteineen ja veroineen: 29.46 euroa.

Amazon.co.uk Order Summary
Items: £17.37
Postage & Packing: £4.98

Total before VAT: £22.35
VAT: £4.93
Order Total: £27.28
No mitäs tilasit tolla hinnalla? ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No mitäs tilasit tolla hinnalla? ;)

heh, arvelinki että tulee sanomisia tuosta. En tilannut mitään.. Katsoin vain paljonko tuo edellä mainittu edullinen "Mirror's Edge 19.98 puntaa @ Amazon.co.uk" tulee maksaamaan loppujen lopuksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

miten tuo brittien pelimyynti. jos tilaan game.co.uk:sta niin tuleeko VAT:t päälle vai sisältyykö jo ilmoitettuun hintaan? amazon.co.uk:ssa tulivat vielä erikseen hintaan
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

miten tuo brittien pelimyynti. jos tilaan game.co.uk:sta niin tuleeko VAT:t päälle vai sisältyykö jo ilmoitettuun hintaan? amazon.co.uk:ssa tulivat vielä erikseen hintaan


Kun fablen tilasin niin sillon kuuluivat ilmoitettuun hintaan.

Total Cost of order(s) is as follows:

Goods: 44.99 GBP (Inc VAT)
Delivery: 2.95 GBP

Total: 47.94 GBP
 
Ylös Bottom