Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Itse tilasin eilen hutista eikä kyllä tullut alennusta vaikka koodia käytinkin.
Mä huomasin, että tossa tilatessa piti erikseen painaa alennuskoodin kohdalla Add-nappia ennen kuin klikkaa Continue. Jos jatkoit tosta kohdasta suoraan seuraavaan, alennusta ei varmaan otettu huomioon.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itselle saapui myös noin viikko sitten, tosin mukana tullut figuuri oli irti, mutta liimalla sen saikin jo kiinni.

Tosiaan, niinpäs olikin. Unohtui kun sen sai helposti pikaliimalla korjattua. Ulkoisesti loota olikin sitten ihan kunnossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Moi.
Pitää tulla kysyy täältä kun ei ole tietoa omasta takaa.

Tutun poika haluaisi itselleen Shaun White Snowboardingia ja se löytyy play.comista hintaan n. 32
Kysymys onkin, että toimiiko briteistä tilattu UK-versio Suomesta ostetulla boxilla? :confused:
SWs 32
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Moi.
Pitää tulla kysyy täältä kun ei ole tietoa omasta takaa.

Tutun poika haluaisi itselleen Shaun White Snowboardingia ja se löytyy play.comista hintaan n. 32
Kysymys onkin, että toimiiko briteistä tilattu UK-versio Suomesta ostetulla boxilla? :confused:
SWs 32

Toimii. Ja esimerkiksi täältä löytyy vielä halvemmalla
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minä olen unohtanut Play.comin jo ajat sitten. Viimeistään siinä vaiheessa se pitikin jo unohtaa kun eivät saaneet kortiltani rahaa vaikka missään ei ollut tulppaa. Muilla brittifirmoilla sitä ongelmaa ei näytä olevan ;-P

Play.com on muihin brittifirmoin verrattuna jopa kallis, eikä niitä paljon kiinnosta tarkistaa kurssejaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos nuo CDON.comin langalliset kitarat mistään kotoisin? Tuo kahden kitaran setti kiinnostaisi jo ihan pelkkää GH:Metallicaa silmällä pitäen. Ainakin muotoilu näyttäisi olevan huonompi kuin langattomissa ja näppäimet näyttää halvemmilta kuvien perusteella.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minä olen unohtanut Play.comin jo ajat sitten. Viimeistään siinä vaiheessa se pitikin jo unohtaa kun eivät saaneet kortiltani rahaa vaikka missään ei ollut tulppaa. Muilla brittifirmoilla sitä ongelmaa ei näytä olevan ;-P

Play.com on muihin brittifirmoin verrattuna jopa kallis, eikä niitä paljon kiinnosta tarkistaa kurssejaan.

Normaalihintaisten pelien suhteen Play on kyllä yleensä vähän kalliimpi mutta välillä on kyllä niin kovia tarjouksia , ettei paremmasta väliä. Esimerkkinä mainittakoon vaikka Pure 13.99 euroa ennen joulua. Ja myös suht. hyviä br -leffoja irtoaa tälläkin hetkellä kelpo hintaan, vaatepuolta unohtamatta.
Aika paljon tulee tilailtua edelleen Playsta, vaikka monia muita nettikauppoja onkin noussut rinnalle punnan sukelluksen myötä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Voisko tähän kohtaan

3. Ilmoituksia vain tarjouksista. Jos kyseessä on normaalihintainen peli, ei se ole luonnollisestikaan tarjous. Esimerkki: Star Wars The Force Unleashed irtoaa Play-Asiasta edullisesti 54,90 dollarilla eli n. 38 eurolla. Kyseessä ei kuitenkaan ole tarjous, koska hinta ei poikkea kaupan yleisestä hinnoittelutasosta. Toisin sanoen: Ei enää jatkuvaa Play-Asia-linkkien heittämistä ketjuun.

lisätä myös: "Ethän heitä tarjousketjuun affi-linkkejä play-asia peleihin, jotka saa paljon halvemmalla muualta"
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

lisätä myös: "Ethän heitä tarjousketjuun affi-linkkejä play-asia peleihin, jotka saa paljon halvemmalla muualta"
Teetkö listan liikkeistä joista pitää tarkistaa hinnat ennen viestin lähettämistä.

Koskee tietty ristiin-rastiin kaikkia listalla olevia liikkeitä; jos esim. Hutista saa halvemmalla kuin Play.comista niin piiskaa tulee? :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Teetkö listan liikkeistä joista pitää tarkistaa hinnat ennen viestin lähettämistä.

Koskee tietty ristiin-rastiin kaikkia listalla olevia liikkeitä; jos esim. Hutista saa halvemmalla kuin Play.comista niin piiskaa tulee? :D

Hmm harrastaako joku affittelua play.comiin tai huttiin? Vielä ei ainakaan ole tullut vastaan... ;) Mutta jos nyt vaikka samalla tai edellisellä sivulla on samasta pelistä euro-versio halvemmalla niin tuntuuhan se vähän tyhmältä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hmm harrastaako joku affittelua play.comiin tai huttiin? Vielä ei ainakaan ole tullut vastaan... ;) Mutta jos nyt vaikka samalla tai edellisellä sivulla on samasta pelistä euro-versio halvemmalla niin tuntuuhan se vähän tyhmältä.
Ostajan kannalta lie aivan sama mistä se peli tulee, jos hinta on kalliimpi kuin jossain muualla eikä region sinänsä kiinnosta?

Siis miksi muualta saisi linkitellä kalliimpia pelejä, muttei tuolta? Meinaan siis jos kyseessä on todellinen vahinko, eikä siis ole huomannut katsoa vanhaa viestiä ja / tai käydä katsomassa kolmea tuhatta eurooppalaista kauppaa, jos jossain sattuisi olemaan halvemmalla?

Kysehän oli "pelistä jonka saa halvemmalla muualta"; mikä on "muualta" ja montako kauppaa pitää tarkistaa ennen kuin tarjousketjuun saa laittaa linkkiä (oli se sitten PA:n tai muualle, eurokauppohin). Tapetaanko tällä idealla ("tarkista ensin") tarjousketju samalla tavalla kuin aluevapaiden pelien ketju (jonka viestit putosivat melkolailla nollaan affittelun kieltämisen jälkeen)...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Sanoisin, että edelleenkin olisi ajankohtaista perustaa tuolle Play-Asialle erikseen ketju, jonne sitten voisi affitella ihan mitä tahansa tarjouksia tuolta myymälästä. Onhan tuolla filmipuolellakin erikseen useampiakin tarjousketjuja, ehkä täälläkin olisi perusteltua olla tälle PA:lle omansa, kun se näyttää tuottavan niin paljon keskustelua...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse olen erittäin iloinen jos joku viitsii täällä kertoa tarjouksista. Jokaisen oma asia on sitten
tarttuuko tarjoukseen vai ei.

Olen myös itse syyllistynyt siihen, että kun olen löytänyt hyvän tarjouksen, niin olen sen tänne laittanut. Pitääkö tämä lopettaa? Esim.eilen HUT myy FIFA 09 toimitettuna reiluun 18 punnan hintaan. Ainakin joku muukin hyötyi tästä tiedosta....

Ihme kitinää....
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jos tässä galluppia tehdään, niin mielestäni Play-Asia -linkkejä voi jatkossakin tyrkyttää tuonne tarjous-topikkiin, kunhan merkitsee selvästi, mitkä linkit ovat affi-linkkejä. Hyvin ainakin viime aikoina on merkitty.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ostajan kannalta lie aivan sama mistä se peli tulee, jos hinta on kalliimpi kuin jossain muualla eikä region sinänsä kiinnosta?

Siis miksi muualta saisi linkitellä kalliimpia pelejä, muttei tuolta? Meinaan siis jos kyseessä on todellinen vahinko, eikä siis ole huomannut katsoa vanhaa viestiä ja / tai käydä katsomassa kolmea tuhatta eurooppalaista kauppaa, jos jossain sattuisi olemaan halvemmalla?

Kysehän oli "pelistä jonka saa halvemmalla muualta"; mikä on "muualta" ja montako kauppaa pitää tarkistaa ennen kuin tarjousketjuun saa laittaa linkkiä (oli se sitten PA:n tai muualle, eurokauppohin). Tapetaanko tällä idealla ("tarkista ensin") tarjousketju samalla tavalla kuin aluevapaiden pelien ketju (jonka viestit putosivat melkolailla nollaan affittelun kieltämisen jälkeen)...

Hold your horses! Kunhan kommentoin kun tunnuit vähän vetävän pitkälle vetäviä johtopäätöksiä. Tuskin kukaan olettaa että tarjouksen postaaja tarkistaa muita sivustoja ja katsoo mitä hintoja on missäkin. Tarjousketjun idea on nimenomaan laittaa vastaantulleita tarjouksia esille, eikä tehdä selvitystyötä muitten puolesta. Hieman vain sattui omaan silmään kun ensimmäisenä yabenotsin viestiin tarttui henkilö jolla on allekirjoitus täynnä affeja :D

Jossain vaiheessa tuo play-asia-linkittely meni yli, nyt mielestäni se on ihan asiallista ollut. Ja tuon kokonaiskieltämisen tai "ettei laita tarjousta kun muualta saa halvemmalla" ehdotuksen sijaan parempi tapa olisi että paremman tarjouksen löytäjä "nokittaa" vanhan tarjouksen. Esim. lainaisin play-asian DMC4 n. 27e postausta ja sanoisin että thehutista irtoaa 17.43e + 1,25e pk:t. (http://www.thehut.com/hut/9950620.product) Voisi olla rakentavampaa toimintaa? Henk.koht. toivoisin myös postikulujen merkkausta viestiin, jos kyseisen sivuston kuluista on tietoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom