Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jos tässä galluppia tehdään, niin mielestäni Play-Asia -linkkejä voi jatkossakin tyrkyttää tuonne tarjous-topikkiin, kunhan merkitsee selvästi, mitkä linkit ovat affi-linkkejä. Hyvin ainakin viime aikoina on merkitty.

Ei meikäläiselläkään ole mitään sitä vastaan, että linkit on affi-linkkejä. Mielellään kartutan jonkun pelikassaa muutamalla zillingillä jos olen tilaamassa play-asiasta jotain.

Ongelma on vaan se että jengi tyrkyttää tonne noita affi-linkkejä aika heikkojen "tarjouksien" nojalla.

Yksi ratkaisu voisi olla että perustetaan ketju (tai joku systeemi) "Olen tilaamassa Play-Asiasta ja haluan sponssata pelikassaasi" johon voisi kaikki affi-linkittäjät ilmoittautua ja sitä kautta saada sitä pelikassaa. Sen voisi vielä tehdä vaikka niin että mennään järjestyksessä affi-linkittäjiä läpi niin kaikki saavat jotain.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Hieman vain sattui omaan silmään kun ensimmäisenä yabenotsin viestiin tarttui henkilö jolla on allekirjoitus täynnä affeja :D
Alaxää vidduilee, hä? :D

Tartuin siihen koska olisi täydellisen idioottimaista kieltää kalliimpien pelien linkittely vain yhdestä paikasta.

Jos peli maksaa jossain 20 euroa, niin miksi siis esim. PA:n 2 euroa kalliimpi linkki on maanpetosta lähenevä rikos kun taas esim. "tän saa prismasta 69,90" olisi "jees asia"? :p

Vaikka Affitus Ahistaa (tm), niin ei nyt ihan vtun idiootti silti tarvitse olla (noin niinkuin alkuperäiselle postaajalle osoitettuna)...

parempi tapa olisi että paremman tarjouksen löytäjä "nokittaa" vanhan tarjouksen
Niin kauan kuin tarjoukset ovat ketjussa jonne sakki niitä paukuttaa viestin muodossa, eikä esim. kannassa hakujen, voimassaolon, jne kanssa, on pirun vaikeaa välttää "vääriä" linkityksiä.

Itse katson pikaisesti 3-4 sivua taaksepäin ennen kuin laitan linkkiä (ja niistä 99% on ihan jotain muuta kuin affeja, btw k thx bye). Tosin, esim. Play.comin tapauksessa, jos edellisen sivun tarjous ei ole enää voimassa muutama tunti sen laittamisen jälkeen niin sitten pitäisi tarkistaa itse linkkikin, jne, yms, och så vidare. (Joskushan nuo menevät tunneissa ja Play nostaa hintaa automaattisesti kun "halpaerä" on ohi.)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Alaxää vidduilee, hä? :D

No yleensä!! :p

Muuten olen hyvinkin samoilla linjoilla. Tuo 3-4 sivua taaksepäin on jo aika paljon, ja silloin on ainakin nuo play.comin tarjoukset vanhentuneet. Välillä saattaa pienet asiat nyppiä, kun itsellä on niin tylsää ainakin töissä että tuotakin ketjua tulee usein vilkuiltua moneen kertaan päivässä niin sitten osuu silmään jotkut asiat välillä. Ja nokituksella hain sitä että jos tosiaan parempi tarjous sattuu kohdalle niin kertoo siitä ihmeessä sitten muillekin...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vaikka Affitus Ahistaa (tm), niin ei nyt ihan vtun idiootti silti tarvitse olla (noin niinkuin alkuperäiselle postaajalle osoitettuna)...

Kaverilla taitaa mennä vellit heti sekaisin kun sen affi-pesää sohasee
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Kaverilla taitaa mennä vellit heti sekaisin kun sen affi-pesää sohasee
Nah, nykyinen vitutustila vaan ei enää anna sietää tommosia sun kaltaisia angsti-teinejä jotka kuvittelee olevansa niin fiksuja, oli aihe mikä oli...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ostajan kannalta lie aivan sama mistä se peli tulee, jos hinta on kalliimpi kuin jossain muualla eikä region sinänsä kiinnosta?

Pelin jälleenmyynnin kannalta monesti PAL-versio on ostajalle parempi, vaikka ei ostohetkellä sitä itse tajuaisikaan.

Tarjousketjun tarkoitushan on antaa muillekin mahdollisuus säästää rahaa, ei buffata omaa kassaa. Nykyään PA ei monestikaan ole se halvin paikka, koska briteillä on kova kilpailu ja punnan kurssi on tippunut niin alas. Minulle affitus ei ole ongelma, olenkin tilannut linkkien kautta tavaraa. Mutta näin agressiiviselle käytökselle ei ole mitään tarvetta, kun yabenots aivan asiallisesti kirjoitti asiasta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nykyään PA ei monestikaan ole se halvin paikka, koska briteillä on kova kilpailu ja punnan kurssi on tippunut niin alas. Minulle affitus ei ole ongelma, olenkin tilannut linkkien kautta tavaraa. Mutta näin agressiiviselle käytökselle ei ole mitään tarvetta, kun yabenots aivan asiallisesti kirjoitti asiasta.
Mutta kerros nyt, mr. asiallisuus, miksi pitäisi rajoittaa kalliimpien pelien linkittamisen kielto yhteen yritykseen? Maalaisjärjellähän tuon pitäisi koskea kaikkia ilman mitään sen suurempia sääntömuutoksia. Jos jollain on jokin muu todistettavissa oleva teoria miksi järjestään kannattaa laitella kalliimpia linkkeja UK paikkoihin, niin antaa toki tulla vain.

Tästä olen mielestäni puhunut koko ajan, mutta joillain ahdistuneilla tuntuu olevan pakollinen tarve jauhaa ns. pashaa asian vierestä heti kun eräs tietty yritys mainitaan jossain viestissä.

Tuon yllämainitun perusteella luokittelen kyseiset yksilöt täysiksi idiooteiksi, eli ns. "peeloluokkaan".


Tuolla mainitsemallasi jälleenmyynti -hommallakaan ei oikeastaan ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka toki totta onkin ettei esim. Game Stationin vaihtotarjouksiin käy muut kuin PAL pelit. Muutenhan boxin puolella, pelattavuuden kannalta, ei ole asialla mitään väliä, toisin kuin esim. PS3:lla jossa lisäosat eivät toimi NTSC/PAL välillä ja moninpeliserveri voi olla aasiassa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nah, nykyinen vitutustila vaan ei enää anna sietää tommosia sun kaltaisia angsti-teinejä jotka kuvittelee olevansa niin fiksuja, oli aihe mikä oli...

Angstiset teinivuodet on enää vain kultainen muisto, mutta kiitos piristyksestä. Älä huoli, kyllä se vitutustila siitä laimenee kun tulee vähän lisää ikää mittariin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Angstiset teinivuodet on enää vain kultainen muisto, mutta kiitos piristyksestä. Älä huoli, kyllä se vitutustila siitä laimenee kun tulee vähän lisää ikää mittariin.
Ja minä olen kiinan keisari kunnes toisin todistetaan. :D

Paas laittaa kuva ja ikä tulemaan. Mahtaako poika olla edes neljännellä kymmenellä vielä... :rolleyes:



(OT, mikä ot?)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ja minä olen kiinan keisari kunnes toisin todistetaan. :D

Paas laittaa kuva ja ikä tulemaan. Mahtaako poika olla edes neljännellä kymmenellä vielä... :rolleyes:



(OT, mikä ot?)

Jotain tasoa nyt näihin postauksiin. Keskustelkaa asiasta, tai selvittäkää keskinäiset kiistat yksityisviesteillä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mutta kerros nyt, mr. asiallisuus, miksi pitäisi rajoittaa kalliimpien pelien linkittamisen kielto yhteen yritykseen? Maalaisjärjellähän tuon pitäisi koskea kaikkia ilman mitään sen suurempia sääntömuutoksia. Jos jollain on jokin muu todistettavissa oleva teoria miksi järjestään kannattaa laitella kalliimpia linkkeja UK paikkoihin, niin antaa toki tulla vain.

Yiritin löytää viestiä, missä mainitsin kannattavani tarjouslinkkikieltoa koskien tätä tarunomaista yritystä. En löytänyt sitä, joten ole hyvä ja laita vaikka linkki kyseiseen viestiin. Minusta mitään kieltoa tätä asiaa koskien ei pitäisi tehdä. Tärkeämpää olisi kirjoittajien itse miettiä, kannattaako jostain toisesta paikasta tarjota peliä joka on esimerkiksi 10 euroa kalliimpi kuin jossain muussa hyväksi tiedetyssä paikassa. Tämä koskee minkä maalaisia yrityksiä tahansa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ähh, nyt on jo kirkon edustajakin paikalla. :D Lopetan siis hauskanpidon täältä, tähän. (Johan se duunipäiväkin lähenee loppuaan...)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Amazon.co.uk:ssa

Added to your
Shopping Basket:
Skate 2 (Xbox 360)- Electronic Arts Video Game
£37.19
- Quantity: 1
Other items in your
Shopping Basket:
Saints Row 2 (Xbox 360)- THQ Video Game
£17.96
- Quantity: 1
Subtotal: £55.15


Skate 2 ja Saints Row 2, 55.15puntaa, paljonhan tosta tulis loppusumma? Verojen ja postikulujen kanssa? Meneekö alle 65e?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Amazon.co.uk:ssa

Added to your
Shopping Basket:
Skate 2 (Xbox 360)- Electronic Arts Video Game
£37.19
- Quantity: 1
Other items in your
Shopping Basket:
Saints Row 2 (Xbox 360)- THQ Video Game
£17.96
- Quantity: 1
Subtotal: £55.15


Skate 2 ja Saints Row 2, 55.15puntaa, paljonhan tosta tulis loppusumma? Verojen ja postikulujen kanssa? Meneekö alle 65e?

Amazon näyttää lopullisen summan ennen tilauksen jättämistä, joten kannattaa koittaa edetä siihen vaiheeseen ja peruuttaa, jos alkaa pelottaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistähän löytyy tällä hetkellä halvin Fallout 3? Play.comissa on liian kallis ja Play-asiasta ei voi tilata kun peli ei ole aluekooditon.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistähän löytyy tällä hetkellä halvin Fallout 3? Play.comissa on liian kallis ja Play-asiasta ei voi tilata kun peli ei ole aluekooditon.

Taitaa löytyä CDWowista: £29.99 sis. postit.
Toinen vaihtoehto Gamestationista £30.93 (£27.98+£2.95)

Nämä pikaisesti täältä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ei se haittaa ainakaan meikäläistä. Hyvä pointti kuitenkin.

Kuukaudessa punnan hinta saattaa jo jonkun verran heilahtaa johonkin suuntaan. TheHutissa kun korttia höylätään vasta sitten kun paketti lähtee matkaan.

Mutta eipä haitannut minuakaan kun uusin Alone in the Dark irtosi karvan verran päälle kympillä :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Play-asiasta ei voi tilata kun peli ei ole aluekooditon.
NTSC-USA/Canada versio käsittääkseni toimii PAL koneissa, vain aasia/japani versio on lukittu NTSC-J alueelle.

Eli jenkeistäkin (VG+, jne) kannattaa katsoa. (PA:ssa NTSC versio on >50 euroa.)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eli jenkeistäkin (VG+, jne) kannattaa katsoa. (PA:ssa NTSC versio on >50 euroa.)
Sanon nyt tässäkin, VG+:aan kannattaa suhtautua varauksella. Itte jouduin reklamoimaan luottokunnalle, kun kusettivat, eivätkä vastaa toistuviin yhteydenottoihin. Luotettava mesta ollut tähän asti, mut joku siellä nyt kusee. Lisää tuolla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko game.co.uk:ssa tämä suomibokseissa toimiva, mitään erikoisat ei mainita elikkä vissiin toimii? Tuon kokonaishinta on 45e (3e halvempi kuin amazonilla (sis. postikulut)) ja tuolla on näköjään nopeampi toimituskin, elikkä tuolta vissiin kannattaisi tilata skate 2. Tuleeko tohon veroja päälle?
 
Ylös Bottom