Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko game.co.uk:ssa tämä suomibokseissa toimiva
Englanti on PAL alue niin kuin suomikin, joten toimii. (Uskokaa jo ettei tämä maa ole niin suuri markkina-alue että tänne tehtäisiin pelit omalla regionille ja eurooppaan omallaan... :D )

Game ei peri veroakaan, ainakaan vielä. Joten jo se antaa ~7% edun Amazoniin nähden.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko kenelläkään ollut ongelmia aiemmin tässä ketjussa mainitun boxeddeal.com -sivuston kanssa? Ostin tuolta 12+1 kk liveaikaa, ja koodi luvattiin laittaa sähköpostiin pikimmiten. 24 tuntia on kulunut tilauksesta, maksuvahvistukset ja muut on tulleet sähköpostiin mutta koodia ei kuulu (eikä ole roskapostissa). Asiakaspalveluun olen laittanut parikin sähköpostia, mutta vastausta ei ole tullut. Sivuston oma palautelomake ei toimi ja "live" asiakaspalvelu sekä kaupan Messengertili ovat koko ajan offline.

EDIT: Noniin, kun sai lopulta Messengerillä yhteyttä, onnistui koodinkin saaminen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko joku käyttänyt sivustoa nimeltä mymemory.co.uk ? Onko luotettava paikka? NBA 2k9 saisi nimittäin £20.95. Edullisin hinta, jonka olen löytänyt.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko joku käyttänyt sivustoa nimeltä mymemory.co.uk ? Onko luotettava paikka? NBA 2k9 saisi nimittäin £20.95. Edullisin hinta, jonka olen löytänyt.
Yhden pelin ja yhden muistikortin olen sieltä tilannut, ja kumpikin tuli säädyllisessä ajassa (lue: reilussa viikossa), eikä muutenkaan ollut mitään valittamista.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Alkaa itseänikin jo hieman ärsyttämään tuo affien, jotka eivät edes ole tarjouksia, tarjoaminen tuonne tarjousketjuun (toisin sanoen saa paljon halvemmalla esim. UK:sta)..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä suomalaisesta nettikaupasta saa halvimmilla pelkän GH2 pelin tai pelkkä kitara? CDONissa on kummatkin 40e mutta ei voi mtn just nyt en saa siihen rahoja :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Choicesuk.comilla jotain peleja vitosen pintaan, esim Dark Sector ja Kameo.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Choicesuk.comilla jotain peleja vitosen pintaan, esim Dark Sector ja Kameo.

Kivat toimituskulut....

UK and International Delivery Charges

UK Orders under £25 £1.99
UK Orders over £25 FREE
Europe £10
Rest of world £20
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jos tilaan 2 peliä tuolta game.co.uk niin paljonko tulee postikuluja?
 
Ylös Bottom