Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minkähän takia nämä affi linkit edes sallitaan? Play-asia on muutenkin kallis paikka + pelit eivät ole euroversioita.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minkähän takia nämä affi linkit edes sallitaan? Play-asia on muutenkin kallis paikka + pelit eivät ole euroversioita.

Kannattaa tutustua sivustoon paremmin ennenkuin lähtee tuolle dissaus linjalle. Jokusia pelejä tuolta olen ostanut, koska ovat olleet halvimmat mitä on löytynyt. Viimeksi mm. Left 4 Dead, n. 30 euroa. Osa peleistä ei tosiaan eurooppalaisissa konsoleissa toimi, mutta siellä on peleissä aina maininta, jos kyseessä on region free.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Minkähän takia nämä affi linkit edes sallitaan? Play-asia on muutenkin kallis paikka + pelit eivät ole euroversioita.

Eivät ole euroversioita, mutta ei tänne kukaan linkitä muita kuin aluekoodittomia, suomibokseissa toimivia versioita(toivottavasti :))

Hinnan kanssa kyllä samaa mieltä. Ja senpä takia vain tarjouksia saa linkittää, ei play-asia normaalihintaisia pelejä. zavvi.co.uk:sta voi ehkä peliä halvemmalla ostaa mutta ei kai voi olettaa että jokainen käy kaikki nettipelikaupat läpi ennen kuin postaa tänne oman vinkkinsä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No en kyllä ite ainakaan suosittele play.comia, play-asiaa tai amazonia (verot + postit on paljon) Mä oon käyttäny TheHuttia ja Game.co.uk, Hutista tuli UFC 09 4päivässä (sis. vkl) :]
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

No en kyllä ite ainakaan suosittele play.comia, play-asiaa tai amazonia (verot + postit on paljon) Mä oon käyttäny TheHuttia ja Game.co.uk, Hutista tuli UFC 09 4päivässä (sis. vkl) :]

Et ehkä suosittele, mutta ei kyseisissä kaupoissa ainakaan omalla kohdalla esim. luotettavuudessa ole ollut mitään vikaa, hinnoissa vain.

btw osta alle tullirajan olevia tuotteita niin ei joudu makselemaan veroja(saattaa olla ettei joudu vaikka olisi ylikin). Niin ja esim. play-asiasta peli tulee kotiovelle kuplakirjekuoressa reilun kahden euron postimaksuilla. En muista oliki TheHutissa tai esim. game.co.uk:ssa yhden punnan postikulut, mutta kuitenkin jotain sinnepäin, joten ei ne erot postikulujen osalta järin suuret ole.

Mielestäni on hieman hölmöä sanoa että "en suosittele x ja x firmaa" jos ainoa paha sanottava näistä firmoista on se että ne ovat kalliimpia kuin joku toinen pelikauppa. Juuri tämänhän takia täällä konsolifinissä on tämä tarjousketju, että jokaisen ei tarvitse seurata kaikkia nettikauppoja vaan hyvät tarjousvinkit löytyvät kätevästi yhdestä ketjusta. Voihan sillä play-asiallakin olla hyviä tarjouksia, vaikka normaali hintataso olisi hivenen korkeampi, eikö?

Itse ostan pelini sieltä mistä ne saa halvimalla, oli se sitten TheHut, play-asia tai joku muu.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ei ainakaan minulla valittanut mitään.. Citymarketin tarjouksessa luki ettei voi ostaa pakettia ilman konsolia..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Jees, en Gamehubsia liiemmin seuraile, joten en tuotakaan sieltä ole nähnyt. Play-Asia taasen oli halvin sivuista, joita itse seuraan. Kiitos kuitenkin tarjousvinkistä.
On muuten Gamehubsissa aasiaversio ja Play-Asiassa jenkkiversio, btw.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä sais halvimmalla Batman: Arkham Asylum. Play-asia NTSC-J versio ei ainakaan vielä varmuuttaa toimiiko euroopaskin
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mistä sais halvimmalla Batman: Arkham Asylum. Play-asia NTSC-J versio ei ainakaan vielä varmuuttaa toimiiko euroopaskin

gamestop/EB 2x peliä vaihtoon + 1e

edit: Seuraava taitaa olla gigantti 49.90€ hinnalla
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

gamestop/EB 2x peliä vaihtoon + 1e

edit: Seuraava taitaa olla gigantti 49.90€ hinnalla

Joo, ei oo kyllä kahta sanaa mistä uusi Batman kannattaa hommata. Kaksi alle kymmenen euron peliä ja euro. Itsellä Batmanin hinnaksi tuli 7,95 + 7,95 + 1 = 16,9 €

Ja ei sinne gamestoppiin mitään omia lempipelejä kannata pelihyllystään kantaa. Ostaa ensin kaksi peliä ja sitten visiitti gamestopissa(joo joo selittelen itsestäänselvyyksiä :eek:)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Joo, ei oo kyllä kahta sanaa mistä uusi Batman kannattaa hommata. Kaksi alle kymmenen euron peliä ja euro. Itsellä Batmanin hinnaksi tuli 7,95 + 7,95 + 1 = 16,9 €

Kaikilla vain ei ole mahdollista hyödyntää noita gamestopin tarjouksia, itselläkin tulee lähimpään matkaa ~200km.

Jos ulkomailta tilaaminen on mahdollista, niin itse suosittelisin Zavvia. Hintaa pelille tulee noin 42e kuluineen, ja luultavasti tulee julkaisupäiväksi perille. Näin ainakin olen ymmärtänyt.
(Jos jollakin on parempaa tietoa asiasta niin voi korjata)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Löytyykö jostain netistä gamestopin lista josta näkisi mitkä pelit eivät kelpaa vaihtoon?

Kävin eilen ennakkovaraamassa batmanin ja splinter cellin ja annoin vaihdossa neljä vanhaa peliä ja pari euroa. Myyjä kattoi listasta että pelit kelpaavat vaihtoon.
PS3 pelejä listassa oli n.10 kpl ja 360 pelejä listassa oli varmaan parikymmentä.

Kysyin saisko tosta listasta itelle kopioo mutta ei herunut...

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...u-lue-aina-aloitusviesti-ennen-kysymista.html

Lueppa toi ensimmäinen viesti tosta ketjusta, lukee mitkä pelit eivät kelpaa vaihtoon noihin kampanjoihin. Ja myös ihan Gamestopin omilta sivuilta tuo lista löytyy. Jos vähän etsisi niin helposti tälläsetkin tiedot löytyisi nopeasti.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pk-seudun citymarketeissa erä rock band 1 bändisettiä 49,90€
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mikäs toi tullin raja nykyään olikaan. Videogamesplussassa olisi tuo Batman: Arkham Asylum Collector's Edition hintaan 64€. Tuo taitaa mennä kyllä jo hinnaltaan yli ja kokoakin on. Mutta minkäs verran ne lisäkustannukset sitten ovat?
 
Ylös Bottom