Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Taitaa lähteä mukkaan Concivtionitinioni. Sori kun nillitän taas, mut olis kiva kun suoraan linkattais tarjoussivustolle suoraan, eikä mihkään blogiin. Niin ja tohon tulee vielä postarit päälle, mut nyt lopetan nillittämisen... ;)

Juu, laitoin itsekin tilaukseen. Itse kun seuraan tuota blogia, niin pidän hyvän tavan mukaisena linkittää mistä olen tiedon saanut. Itsehän en ole duunia tehnyt tuon tarjouksen löytämiseen :) Ja mulle kyllä tilaus tuli toimituksineen maksamaan 11 puntaa eli 12,40 tai jotain euroa joten ei tuossa kai virhettä ollut.

EDIT: Mutta joo, ymmärrän kyllä, että ehkä suora linkki pitäisi kyllä olla aina. Lähde on varmaan hyvä mainita jos ei ole itse bongannut, credit where credit due...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Juu, laitoin itsekin tilaukseen. Itse kun seuraan tuota blogia, niin pidän hyvän tavan mukaisena linkittää mistä olen tiedon saanut. Itsehän en ole duunia tehnyt tuon tarjouksen löytämiseen :) Ja mulle kyllä tilaus tuli toimituksineen maksamaan 11 puntaa eli 12,40 tai jotain euroa joten ei tuossa kai virhettä ollut.

EDIT: Mutta joo, ymmärrän kyllä, että ehkä suora linkki pitäisi kyllä olla aina. Lähde on varmaan hyvä mainita jos ei ole itse bongannut, credit where credit due...

Voihan sen lähteen linkittää erikseen, jolloin kaikki voittaa. Mutta näissä keskusteluissa unohdetaan nyt olennainen, että tieto tarjouksesta välittyi hyvin eteenpäin. Tuli meinaan itsekkin napattua Conviction mukaan pienen empimisen jälkeen. Splinter Cellejä en ole hirveämmin pelannut, taisin 1. ja 3. osaa kokeilla jonkun verran, mutta silloin unohtui parempien pelien varjoon. Metacritickin mukaan ainakin tämä saattaisi olla sarjan sopivin osa minulle, tosin eipä sillä, ei ainakaan iso investointi ollut vaikkei iskisikään :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

^ Koirista en tiedä, mutta ehkä virhe tai pari. Mutta mitä me sitä murehtimaan. Hyvä tarjoushan tuo. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pistin kokeeksi muutaman tilaukseen. Tilaus tuskin menee läpi, mutta eipähän tuossa mitään häviä jos yrittää.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Meneekös tuosta maksu heti? Vai voivatko tehdä niin että huomaa mahdollisen virheen ja veloittaa oikean summan joka on todennäköisesti 29,90?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Meneekös tuosta maksu heti? Vai voivatko tehdä niin että huomaa mahdollisen virheen ja veloittaa oikean summan joka on todennäköisesti 29,90?

Eivät voi velottaa enempää. Muistaakseni olen joskus tilannut hmv.comista erikoisen edullisen tuotteen ja silloin palauttivat rahat koska tuote oli päässyt "loppumaan". Tässä käy melko varmasti samalla tavalla. Kaiken lisäksi tuotteen status on preorder, eli todennäköisyys toimitukselle on minimaalinen.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eivät voi velottaa enempää. Muistaakseni olen joskus tilannut hmv.comista erikoisen edullisen tuotteen ja silloin palauttivat rahat koska tuote oli päässyt "loppumaan". Tässä käy melko varmasti samalla tavalla. Kaiken lisäksi tuotteen status on preorder, eli todennäköisyys toimitukselle on minimaalinen.

Hahaa, jo on toimintaa. :D Ainakin kokemuksista päätellen kautta internetin ihmeellisen maailman pulju on hiukan erikoinen, huonolla tapaa.

Tosiaan kuten mainittua, enempää eivät ainakaan voi veloittaa, jos meinaavat toimittaa.. :rolleyes: Melkoinen soppahan siitä syntyis. Ei sillä, etteikö olisi siltikin ihan OK-hinta, vaan et voisi pykälien viidakko tulla vastaan.

Käsittämätön munaus enivei.

Poiminta pelkästä tarjousketjusta:


Ampuu vähän yli kun kaverit tilailee tusinoittain noita. Pienenee sänssit entisestään et toimittavat noita kolmen punnan läpysköjä. :D Eivät tosin taida huomata virhettä kauhean nopeesti. Kauankohan tuo on ollut "voimassa"? :D

E: Hymiöiden määrästä anteeksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Meneekös tuosta maksu heti? Vai voivatko tehdä niin että huomaa mahdollisen virheen ja veloittaa oikean summan joka on todennäköisesti 29,90?

Jos tuo olisi aito hinta, niin sehän olisi helkkarin hyvä diili sekin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pakkohan tuota oli laittaa pari kappaletta tulemaan, tod.näk. jää tulematta kunhan huomenna palaavat töihin ja huomaavat :p
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mä tilasin kans ton liveajan ja paidan. Kuinkahan meidän tilaajien mahtaa käydä:) paidan kokoa tosin ei missään kysytty :confused:... Kysyttiinkö keltään muulta?

Eikös toi pitäis silti saada siihen hintaan mikä on veloitettu... Toivottavasti !
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eiköhän tuosta olisi tänään tullut maili jossei koodia tuolla hinnalla olisi tulossa. Tosin jos on tilannut noita esim 10 niin ei välttämättä tule kuin yksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eiköhän tuosta olisi tänään tullut maili jossei koodia tuolla hinnalla olisi tulossa. Tosin jos on tilannut noita esim 10 niin ei välttämättä tule kuin yksi.

Liikuttavaa toiveikkuutta :) Etenkin kun on preorderi niin ehtivät mainiosti peruuttelemaan joka ainoan, t&c kun antaa tähän mahdollisuuden. Ei edes vahingossa lähetetä kenellekään mitään. Jos olisi ollut varastossa niin varmasti olisi ainakin jotkut paketit ehtineet lähteä ennen peruutusta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Juu tota ajattelin itsekin et kuitenkin preorder ni taitaa vaan loppua halpojen tilaajien kohdalla... Katellaan kuin käy ;)
 
Ylös Bottom