Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Goty-kuorilla käytetty Call of duty 4 ilman goty-koodia tietysti.

Ostin itse thehutista COD4 GOTY:n uutena ja ihmettelin missä koodi mahtaa olla, otin Activisionin tukeen yhteyttä ja sieltä sanoivat että niiden mukana on tullut vaan koodeja rajoitetun ajan, kannessa pitää olla merkintä lisämapeista, muuten niitä siellä ei ole. Lukeeko sinulla kannessa noista neljästä "ilmaisesta" mapista?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ostin itse thehutista COD4 GOTY:n uutena ja ihmettelin missä koodi mahtaa olla, otin Activisionin tukeen yhteyttä ja sieltä sanoivat että niiden mukana on tullut vaan koodeja rajoitetun ajan, kannessa pitää olla merkintä lisämapeista, muuten niitä siellä ei ole. Lukeeko sinulla kannessa noista neljästä "ilmaisesta" mapista?

UUTENA?! Nyt alkaa olemaan sellasta settiä ettei mun tyhmät aivot pysty prosessoimaan sitä. Pakko vaan ihmetellä, että mikä helvetti se sellainen GOTY-edition on, missä ei ole mitään mukana. Eikö se näitten jujuna pitäis olla, että jotain härpäkettä tungetaan mukaan. Jessus mitä kusetusta. Mutta se ei poista sitä faktaa, että play.com kuitenkin toimitti käytetyn.... ;)

Ei tietenkään lue, kuten arvata saattaa. :D Mutta nyt voi kuitenkin hyvällä omatunnolla play.comia pommittaa käytetystä, ja katsoa käykö munkki ja oikeus.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ei tietenkään lue, kuten arvata saattaa. :D Mutta nyt voi kuitenkin hyvällä omatunnolla play.comia pommittaa käytetystä, ja katsoa käykö munkki ja oikeus.

Onko kunto uudenveroinen, jos ei ole niin valitusta kehiin, mutta muuten aika turhaa. Itsellennikin välillä esim. thehutista tulee ilman päälikelmua, mutta muuten kunnoltaan ovat ihan priimaa, niin voisin lukea ne uusiksi ja olla valittamatta. :)

Activisionilla tuon GOTY:n merkitys tuntuu olevan vähän eri kun muualla, meinaa ilmeisesti vähän samaa kun PLATINUM. Toisaalta nettiä kun vähän selailee, niin ihan 100-varmasti saa käsityksen että GOTY:n mukana tuo koodi tulee. Olisiko joukkokanne tjms.? :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Oliko ihan tuotteessa tuo 19,0€ hinta? Kävin kouvolassa katsomassa ja siellä oli paketissa 100€ hinta, mutta nettisivujen mukaan, sekä itäkeskuksen, että kouvolan prismoissa hinta on 49€. Ei ollut aikaa myyjiltä tiedustella asiaa.


Paketin vanhan valkoisen hintalapun päälle oli vain tylysti lätkäisty uusi punainen "tarjouslätkä", 19€. Veikkaan että se virne mikä nousi naamalle kun kurkkasin lapun alta alkuperäistä hintaa (149€) oli aika "Kodak" hetki. :D

Pitkään jo halunnut ostaa stickin mutta ei ole raaskinut satasta sijoittaa, nyt tulee ehkä vihdoin ja viimein pelattua noita hyllyyn kertyneitä mätkintöjä. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko kunto uudenveroinen, jos ei ole niin valitusta kehiin, mutta muuten aika turhaa. Itsellennikin välillä esim. thehutista tulee ilman päälikelmua, mutta muuten kunnoltaan ovat ihan priimaa, niin voisin lukea ne uusiksi ja olla valittamatta. :)

Activisionilla tuon GOTY:n merkitys tuntuu olevan vähän eri kun muualla, meinaa ilmeisesti vähän samaa kun PLATINUM. Toisaalta nettiä kun vähän selailee, niin ihan 100-varmasti saa käsityksen että GOTY:n mukana tuo koodi tulee. Olisiko joukkokanne tjms.? :D

Onhan tuo kunto ihan jees. Mut mun pointti oli, että käytän tottakai "törkeesti" hyväkseni sitä, että oon maksanut sikahinnan pirun vanhasta WNB-GOTY-pelistä, ja totta munassa koitan sitä kautta saada ainakin uuden pelin, goty-koodista nyt puhumattakaan. Ties vaikka niillä jotain kunnon versioita olisi varastossa, ottakoot sieltä mulle. Mitä siitä vaikka kerroitkin mulle karun totuuden... :D Eivät välttämättä ite tiedä sitä.

Siis tuonhan pitäisi nimenomaan olla silloin classic, eikä mikään goty. Jestas mitä lahopäitä, ihme kun ketään ei ole tollaiseen tarttunut, sen verta kovaa kusetusta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Shopto.netissä tarjouskoodeilla 6 puntaa pois hinnasta. Saa esim uusinta Fifa peliä jollain 23 punnalla + toimitukset. Koodi ei taida ihan kaikilla toimia, mutta itselläni Redeem Code ja allaolevat koodit toivat 6 puntaa tilille.

£3 - MS-EXPERT-XMAS
£3 - MCMEXPOST

ShopTo.Net: Video Games, Consoles, Accessories - Free Delivery in Uk - Orders before 5.30pm dispatched Same Day

Koitin lisäillä koodeja omalle tilille ja valitti: "Sorry, that offer code is only available for new customers." joten ilmeisesti et ole aiemmin mitään tilannut ja kyseessä vain uusien asiakkaiden edut?
Vanhat asiakkaat tietysti voisivat yrittää kikkaillla uuden accountin perustamisen kanssa, mutta siinä riskinä molempien tilien sulkeminen väärinkäyttöepäilyiden myötä (varsikin jos käyttää samaa luottokorttia), joten en suosittele.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Koitin lisäillä koodeja omalle tilille ja valitti: "Sorry, that offer code is only available for new customers." joten ilmeisesti et ole aiemmin mitään tilannut ja kyseessä vain uusien asiakkaiden edut?
Vanhat asiakkaat tietysti voisivat yrittää kikkaillla uuden accountin perustamisen kanssa, mutta siinä riskinä molempien tilien sulkeminen väärinkäyttöepäilyiden myötä (varsikin jos käyttää samaa luottokorttia), joten en suosittele.

En ole Shopto.netistä viime aikoina tilaillut, mutta omalta osaltani sain nuo 6 puntaa ensi yrittämällä. Ei siis tarvinnut uusia tunnuksia tehdä mutta näyttää tosiaan, että koodi ei tunnu kaikilla toimivan. Kannattaa kuitenkin kokeilla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itellä eka koodi toimi, mutta toinen ei. "That offer code is not currently valid." tulee.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itellä eka koodi toimi, mutta toinen ei. "That offer code is not currently valid." tulee.

Komeesti toimi, kiitti vaan koodeista! Postarit 2,5£ (+0,5£) ja 3£ vielä hinnasta pois. Aika jees diili jo, varsinkin esim. tulevien pelien osalta. Meinasin AC brotherhoodia laittaa alle kolmenkympin taalan tulemaan, mut tuli sen sijaan vihdoin BFBC2 UE tilattua. :)

E:
...Goty-kuorilla käytetty Call of duty 4 ilman goty-koodia tietysti.

Oma lainaus tosta Cod 4 Goty-pelleilystä. Ei viitti uutta viestiä sen takia, ni kirjottelen tähän et play.comilta tulee piakkoin mailiin koodia. Joten eiköhän läsäytetä pisteet puljulle siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)


Jestas sentään, Bioshock kakkosen hinnat tippuu kuin kivi, oli versio mikä tahansa!! :eek:
No vähän se pelin heikkous heijastuu tuohon, mut ei voi kun suositella mun kaltaisille CE-horoille, sen verta maukasta rompetta sisältää. Omat tavarat on melkein kaikki vielä muoveissa, sen verta kova pettymys oli kyseinen peli. :D Mut jopa tuohon ekaan shokkihintaan, ~35e oli ihan mahtava ostos, niin ostakaa ihmeessä kaikki tuo kun puolet halvemmalla saa!
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

itse en ole vielä bioshock kakkosta kuin vähän kokeillut, mutta tohon hintaan jos saa noin komean keräilypakkauksen, niin pakkohan se on ostaa vaikka pölyä keräämään
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

itse en ole vielä bioshock kakkosta kuin vähän kokeillut, mutta tohon hintaan jos saa noin komean keräilypakkauksen, niin pakkohan se on ostaa vaikka pölyä keräämään

On se hyvä :cool: (elikkäs normiversio on hyllyssä vaan pakko spessu oli laittaa :D)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Osui silmään tuolta thehut.com:ista AC2 GOTY hinnaltaan ~13£. Menee ehkä vähän offtopic mutta miten tuolla toimii tuo lähetyssysteemi ja miten määräytyy hinnat Suomeen toimitettuna?
 
Ylös Bottom