Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

"Coolshop.co.uk delivers to UK (for Denmark go to: CoolShop - Danmark or for Sweden go to http://www.spelbutiken.se)."

Eli onnee vaan tilaamisen yrittämiseen alkuperäiselle kysyjälle... :p

Mjaah, olisi tietysti tuon shipping osion tarkistaa ensin.. Automaattisesti oletin, että toimittavat muailmalle tuotteita :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Tykkäämällä CDON:sta facebookissa saa vielä 5€ alennus kupongin, eli posteineen päivineen 27,90€.

Suurkiitokset kummallekkin tästä tiedosta. Lähti tuo Brotherhood tilaukseen, vaikkei pitänyt loppuvuodesta tilata enää pelejä :) Assassin's Creed 2 kun upposi minuun todella lujaa ja tarjous on todella hyvä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

TheHutista sai vielä tänään NBA 2K11 hintaan 21,93€. 23,08€ maksoi koko tilaus toimituskuluineen.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse Amazon.co.uk:sta tilasin tuon 12 kk + Black Ops paidan hintaan 34,99 puntaa, siihen sitten tuli olikohan se 3,2 % veroa vielä päälle - kuitenkin loppujen lopuksi tililtäni veloitettiin 42 euroa. Nyt se on kaksi puntaa halvemmalla siellä, jolloin hinta putoaa alle sen 40 euron. Ja eikös Play.comista tilatut yli tullirajan menevät jää aika varmasti tulliin, minun tilaukseni sieltä ainakin tarkistetaan lähes poikkeuksetta tullissa, tietää siittä että tulee pussikeskuksen paketissa perille.

Itse tilasin tuon saman Blahdvd:stä 21.11. mahtaakohan ollut jäänyt myös tulliin kun ei ole vieläkään saapunut, miten pitkään sulla meni toimituksessa aikaa?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse tilasin tuon saman Blahdvd:stä 21.11. mahtaakohan ollut jäänyt myös tulliin kun ei ole vieläkään saapunut, miten pitkään sulla meni toimituksessa aikaa?

En tiedä kuinka kaukaa ketjusta poimit tuon, tai lainatun kirjoittajan ostopäivästä, mut amazonin omasta putiikista menee ainakin piiitkä aika kunnes postisetuli kiikuttaa pakettia kotiin. Tai kirjeen. Kumma kun mun konsoli, silloinen useemman sadan eliteboxi ei jäänynnä tulliin. Eikä mikään muukaan paketti ole jäänyt.

Blaasta en sitte tiedä kyllä mittää. :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Melkoisen epäilevä tuomas oonpi, kun noita juttuja puljusta lukenut, mut olishan tuo melkoinen joululahja jos vaan tänne eksyy joku päivä... :D Hieno tarjous, kiitos.

Eipä ollut koko peliä enää Jimmsin listalla. Taisivat mennä tarjouskappaleet nopeasti...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eipä ollut koko peliä enää Jimmsin listalla. Taisivat mennä tarjouskappaleet nopeasti...

Laitoin itte tilaukseen Falloutin GOTY:n jo viime viikolla ja kyselin Jimm's:ltä miten kauan kestää, mutta eivät osanneet vastata siihen ollenkaan :p
Nyt sitten kai tajusivat että eivät todellakaan saa yhtään/tarpeeksi pelejä joten tarjous meni pois ... Omaa kappaletta kuitenkin odotellessa :p
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Koneboxista lähti juuri pari minuuttia sitten Guitar Hero Metallica bundle 30€:lla tähän suuntaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Live Gold 12kk maksaa tämän päivän 29,95€ + 2,95€ pk cdon.comissa.
Kirjoitushetkellä siinä lukee eri summa, mutta ostoskorissa se muuntuu oikeaksi.

Xbox 360 Live 12 Kuukautta - 39,95 € - Pelit - CDON.COM

Eikös tuossa ihan selvästi lue, että "39,95 eurolla kun ostat Xbox 360 pelin.". Joten joku virhe tuossa on, jos sen saa tilattua tuohon hintaan ilman peliä. Korjaavat varmasti nopeasti tuon kun täällä netissä alkaa huutelemaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Eikös tuossa ihan selvästi lue, että "39,95 eurolla kun ostat Xbox 360 pelin.". Joten joku virhe tuossa on, jos sen saa tilattua tuohon hintaan ilman peliä. Korjaavat varmasti nopeasti tuon kun täällä netissä alkaa huutelemaan. :rolleyes:
Siis tuolla saitilla on joulukalenteri, jossa on aina päivän tarjous. Kun yhdeksännen päivän luukun avaa, paljastuu Live Gold 12kk 29,95. Merkkasin vissiin tuon linkin väärälle sivulle. Tässä oikea.

Xbox 360 Live 12 Months Gold Card - Xbox 360 - CDON.COM
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ostoskorissa tosiaan näkyy välittömästi oikea hinta, 29,95€ + postit. Itse laitoin kortin jo tulemaan, live-aika loppumassa juuri parahultaisesti. Kiitokset Kovylle vinkistä. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkohan joku tilaamassa lähiaikoina amazon uk:sta mitään ku siel olis se Forza 3 ultimate edition £12,47 eikä ite viittis pelkästään tota tilata. Et jos joku on tilaamassa tuolta, niin jos sais ton tuleen jonku tilauksessa mukana mahdollisesti?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Samoin kiitokset Kovy88:lle Xbox Live vinkistä.

Laitoin pari kappaletta tilaukseen ja sähköpostiin oli tullut sopivasti alekoodi, jolla sai repäistyä postikulutkin pois.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkohan joku tilaamassa lähiaikoina amazon uk:sta mitään ku siel olis se Forza 3 ultimate edition £12,47 eikä ite viittis pelkästään tota tilata. Et jos joku on tilaamassa tuolta, niin jos sais ton tuleen jonku tilauksessa mukana mahdollisesti?

Mulle kelpais kanssa yks, mut ei pelkiltään viitti tilata.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos porukka miten saanut viime viikon aikana tehtyja Zavvin/Amazon uk:n toimituksia? Vaikuttaako lentoemäntien lakko tähän vai ovatko omani vain hukkuneet ruuhkaan?
1.12 on ensimmäinen toimitus tapahtunut ja mitään ei ole postilootaan ilmestynyt. Tilauksia tulematta 5 kappaletta, eli kaikki :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Te jotka olitte tilaamassa Forzaa Amazonista, miksei Free Super Saver Delivery kelpaa? Mulla tuli Vanquish ilman toimituskuluja alle viikossa kotiin.
 
Ylös Bottom