Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ite yritin nyt tilata kokeeksi, niin kuluja ois tullu vähä yli 6 puntaa. Ei voinu mistään valita sitä super saveria. Oli vaan se express ja standard.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos porukka miten saanut viime viikon aikana tehtyja Zavvin/Amazon uk:n toimituksia? Vaikuttaako lentoemäntien lakko tähän vai ovatko omani vain hukkuneet ruuhkaan?
1.12 on ensimmäinen toimitus tapahtunut ja mitään ei ole postilootaan ilmestynyt. Tilauksia tulematta 5 kappaletta, eli kaikki :eek:

juu. sama mulla 1.12 peli laitettu hutista tulee ja ei oo näkyny. play.comin tilaukset kyllä tuli vaikka samoihi aikoihi tilasin
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itselle tuli tänään CDON:sta tilattu AC:Brotherhood, jonka tilasin 1.12. Ymmärtääkseni kyseinen paketti tuli Ahvenanmaalta, joten en hirveästi huolestu jos "maailmalta" tulee vielä hitaammin.
Tiedä sitten vaikuttaako lakko sitä itsekin veikkaisin, mutta kyllähän jouluruuhkakin vaikuttaa.
Itselläkin kyllä Batman:AA ja MOH tilattua zavvista ja eiköhän ne joululomalle tule.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos porukka miten saanut viime viikon aikana tehtyja Zavvin/Amazon uk:n toimituksia? Vaikuttaako lentoemäntien lakko tähän vai ovatko omani vain hukkuneet ruuhkaan?
Eiköhän se ole vain se perinteinen jouluruuhka, joka noita viivästyttää. Tänne lähti Zavvilta viimeksi matkaan 29.11. ja 30.11. saapuen vastaavasti 8.12. ja 10.12. kun taas Amazonilta 4.12. lähtenyttä pitää näköjään odotella ensi viikolle. Eiköhän noita alkuviikosta ala itse kunkin luukusta tipahtelemaan ja odottavan aika on tunnetusti aina pitkä :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jouluruuhka tuskin vaikuttaa omaan zavvin tilaukseen kun on tilannut 9.11. Nyt on kuukausi kulunut ja ajattelin pikkuhiljaa ruikutuskirjettä laittaa. Luin sivuston säännöistä, ettei voi ruikuttaa ulkomaantilauksissa, ennen kuin tuo kuukausi on kulunut. Tilasin siis Enslavedin ja pelin hintakin on tippunut tuona aikana jo 8€. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

kiinnostaako kuinka monia tuo forzan tilaus jos minä toimisin tilaajana.
Olisiko periaate se että tilaan itselleni kaikki pelit, ja niiden saapuessa lähetän pelit eteenpäin tilanneille?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Splatterhouse Xbox 360 | Zavvi.com

Splatterhouse

Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK.

17,95puntaa mainoksen mukaan. Mutta miksi eivät toimita suomeen?
e: Tai siis UK:n ulkopuolelle

Itselläni on samainen tilaus sisällä plekulle ja ihmettelen samaa tekstiä. Kuiteskin tänään tuli viesti:
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
o Splatterhouse
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.. saas nähdä miten lopulta käy..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itselläni on samainen tilaus sisällä plekulle ja ihmettelen samaa tekstiä. Kuiteskin tänään tuli viesti:
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
o Splatterhouse
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.. saas nähdä miten lopulta käy..

Ihmeellistä sinänsä. Suomen hinnoilla en kyllä rupea ostamaan, eli joutunee odottamaan, että joku muu toimittaa briteistä hyvään hintaan.

Onhan tuossa toki jo pelattavaa odottamassa 11 peliä, joista kahteen olen vasta koskenut :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ihmeellistä sinänsä. Suomen hinnoilla en kyllä rupea ostamaan, eli joutunee odottamaan, että joku muu toimittaa briteistä hyvään hintaan.

Onhan tuossa toki jo pelattavaa odottamassa 11 peliä, joista kahteen olen vasta koskenut :rolleyes:

Älähän vielä hätäile kuomaseni sillä voihan se olla, että toimittavatkin Splatterin. Laitan infoa kunhan saan tietää kuinka käy. :)
Tällä hetkellä ainoa ongelma on, että Zavvin varastossa ei ole yhtään kappaletta ( ilmeisesti ) ja siksi kestää, mutta only time will tell..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Älähän vielä hätäile kuomaseni sillä voihan se olla, että toimittavatkin Splatterin. Laitan infoa kunhan saan tietää kuinka käy. :)
Tällä hetkellä ainoa ongelma on, että Zavvin varastossa ei ole yhtään kappaletta ( ilmeisesti ) ja siksi kestää, mutta only time will tell..

Jepa. Siirryn seuraamaan tilannetta sivummalle, mutta ilmoittele ihmeessä kuinka kävi :) Kerkeehän sen vielä tammikuussa sitten. Ja vielä todennäköisesti halvemmalla
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jepa. Siirryn seuraamaan tilannetta sivummalle, mutta ilmoittele ihmeessä kuinka kävi :) Kerkeehän sen vielä tammikuussa sitten. Ja vielä todennäköisesti halvemmalla

Nyt lukee order statuksessa että lähetetty on. Seuraamme tilannetta suurella jännityksellä. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Splatterhouse Xbox 360 | Zavvi.com

Splatterhouse

Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK.

17,95puntaa mainoksen mukaan. Mutta miksi eivät toimita suomeen?
e: Tai siis UK:n ulkopuolelle

Itse tilasin Zavvista Splatterhousen viikko sitten sunnuntaina Xbox 360:lle. Silloin ei vielä ollut mitään "Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK" tekstiä ja hintakin oli 23,10€ posteineen. Pitkään luki "Awaiting Stock Pick" mutta onnekseni olivat tänään laittaneet tulemaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Splatterhouse Xbox 360 | Zavvi.com

Splatterhouse

Unfortunately this product cannot be shipped outside of the UK.

17,95puntaa mainoksen mukaan. Mutta miksi eivät toimita suomeen?
e: Tai siis UK:n ulkopuolelle

Mielenkiintoista jos kuitenkin toimittavat UK:n ulkopuolelle tuota Splatterhousia vaikka selkeästi sanovat että tuotetta ei voi toimittaa. Itse näin tämän varoituksen ensimmäisen kerran ja toivon että näitä ei ala tulemaan lisää. Itse järkeilin tuon, että peli on selkeästi näitä "kohuttuja" K-18 pelejä ja kielletty ainakin Saksassa. Ajattelin, että sen takia eivät toimita UK:n ulkopuolelle jos kielletty muissakin EU maissa kuten yllämainitussa Saksassa? No, kunhan vedän hatusta tämän teorian...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Itse järkeilin tuon, että peli on selkeästi näitä "kohuttuja" K-18 pelejä ja kielletty ainakin Saksassa. Ajattelin, että sen takia eivät toimita UK:n ulkopuolelle jos kielletty muissakin EU maissa kuten yllämainitussa Saksassa?
Olisi aika outoa kun esim. Dead Rising 2 on K-18 ja tuota toimitetaan (myös bannattu saksassa, kuten esim. Condemned 2).

Myöskään muita sakemanneille kiellettyjä pelejä, esim. julkaisijan toimesta väliin jätetty Aliens vs Predator, ei ole erikseen pistetty "UK only":ksi...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Laitoin testiksi 3kpl noita Forzan ultimaattisia versioita tilaukseen jos sattuvat Visa Debitin huolimaan. Jos huolivat niin noista joutaa 1-2 jakoon halukkaille kanssapelaajille. Hintaa näytti tulevan £13,05/kpl.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Laitoin testiksi 3kpl noita Forzan ultimaattisia versioita tilaukseen jos sattuvat Visa Debitin huolimaan. Jos huolivat niin noista joutaa 1-2 jakoon halukkaille kanssapelaajille. Hintaa näytti tulevan £13,05/kpl.
Mie en tartte ainakaan enää. Eskoasko kerkes jo tilata 2kpl ja ystävällisesti tarjosi minulle niistä toista.
 
Ylös Bottom