Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

pelle sanoi:
onko kellään näköhavaintoa tuosta carbonista?
minä vahvasti epäilen että ne on taas anttilassa ryssineet ja oikeasti on most wanted tuohon hintaan.

No ainakin tuon eilen tulleen mainosesitteen mukaan se on Carbon.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

niimpä, sitä juuri tarkoitin.
minä ainakin olen seonnut jo laskuissa siinä kuinka monta kertaa noissa anttilan mainoksissa on jotain ollut ja sitten kun meinaat mennä ostamaan niin joku lappu hyllyssä missä lukee "pahoittelemme virhettä".
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

pelle sanoi:
onko kellään näköhavaintoa tuosta carbonista?
minä vahvasti epäilen että ne on taas anttilassa ryssineet ja oikeasti on most wanted tuohon hintaan.

Helsingin City Anttilassa (vai mikä onkaan, se lopetettu kauppa) oli tuo Carbon 29.90 jo joitain viikkoja sitten. Näin omin silmin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Peli.fi on laittanut aika hyvän tarjouksen Cars pelistä.
Tässä!

Mutta jos oikeasti löytyy jostain halvalla niin heittäkää linkkiä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

tommy55 sanoi:
Verkkokaupassa Dead Rising 26,90 euroa.

Kiitoksia tiedosta. Lähti tilaukseen. :)
Lisää näitä hyviä tarjouksia tänne.
Tuo 30 on sellainen kipuraja jonka vielä maksaa hyvin mielin.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

ostos.fistä lähti dead rising ja battlefield 2: modern combat tilaukseen
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

pelle sanoi:
onko kellään näköhavaintoa tuosta carbonista?
minä vahvasti epäilen että ne on taas anttilassa ryssineet ja oikeasti on most wanted tuohon hintaan.


Väärin on hinta mainoksessa, mutta jos sitä käy pyytämässä mainoskädessä niin saa hintaan 29,90. Mihinkään esille sitä ei ole pistetty, vaan ihan peli hyllystä löytyy. Most wandettiahan siihen mainokseen on tarkoitettu. Itse otin tänään messiin ton carbonin 29,90 hintaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Jiz sanoi:
Väärin on hinta mainoksessa, mutta jos sitä käy pyytämässä mainoskädessä niin saa hintaan 29,90. Mihinkään esille sitä ei ole pistetty, vaan ihan peli hyllystä löytyy. Most wandettiahan siihen mainokseen on tarkoitettu. Itse otin tänään messiin ton carbonin 29,90 hintaan.

kyllä täällä ainakin oli oikein tarjous lappu hyllyssä jossa luki xbox360 need for speed carbon.
olin hämmästynyt, olin ihan varma että ei sitä siihen hintaan saa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Citymarketissa eilen katselin pelejä, niin aika kivasti alkaa olemaan näitä 360:n pelejä jo aleissa, vaikka mitä pelejä oli n.29,90 hintaan tarjolla, suurin osa tosin samoja kuin mitä netistä on saanut halvalla.. Hyvä suuntaus kuitenkin, että pelejä, mitkä on jo vähän vanhempia julkaisuja eivätkä ole menneet kaupaksi, alennetaan.

Mikä on muuten kallein peli minkä olette nähneet? Tuli mieleen, kun eilen bongasin Enchanted Armsin Prismasta hintaan 74,90 :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

groove sanoi:
Mikä on muuten kallein peli minkä olette nähneet? Tuli mieleen, kun eilen bongasin Enchanted Armsin Prismasta hintaan 74,90 :rolleyes:

Olisikohan Jkl:n pelikeskuksessa joskus ollut Pes6 hintaan 76,90. En mene käsi raamatulla sitä vannomaan, mutta näin muistelisin. Siinä sitten ynnäilin, että paljon peli olisi maksanut markkoina ja päivä olikin pilalla. Eihän pelit ennen olleet noin hvetin kalliita!?

Mitä ulkomaisia pelikauppoja muut selailee ja miten usein? Minä käyn Playn ja Dcdcraven listat pari kertaa viikossa läpi ja melkein viikottain jotain tilattavaa yleensä löytyykin (halpoja pelejä).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

peppokani sanoi:
Mitä ulkomaisia pelikauppoja muut selailee ja miten usein? Minä käyn Playn ja Dcdcraven listat pari kertaa viikossa läpi ja melkein viikottain jotain tilattavaa yleensä löytyykin (halpoja pelejä).

Play-asian aluekoodivapaat pelit-lista FTW.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

peppokani sanoi:
Olisikohan Jkl:n pelikeskuksessa joskus ollut Pes6 hintaan 76,90. En mene käsi raamatulla sitä vannomaan, mutta näin muistelisin. Siinä sitten ynnäilin, että paljon peli olisi maksanut markkoina ja päivä olikin pilalla. Eihän pelit ennen olleet noin hvetin kalliita!

No tuolla käytetyt pelit maksaa enemmän mitä jossain uudet pelit.... Osaavat pitää aika hyvää hintaa tarvaroissaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Jiz sanoi:
No tuolla käytetyt pelit maksaa enemmän mitä jossain uudet pelit.... Osaavat pitää aika hyvää hintaa tarvaroissaan.

Jep.. Ja ne hinnat on samat niissä vaikka kaksi vuotta jos ei ole mennyt kaupaksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

pelle sanoi:
kyllä täällä ainakin oli oikein tarjous lappu hyllyssä jossa luki xbox360 need for speed carbon.
olin hämmästynyt, olin ihan varma että ei sitä siihen hintaan saa.

Samoin täällä, siis pelin päällä oli hintalappu 29.90 ja silloinhan se siihen hintaan myydään. Jäi kuitenkin ostamatta.
 
Ylös Bottom