Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

miten porukalla on laskutus mennyt ostos.fi sivustolla? tuleeko sähköpostiin lasku vai miten sen pitäis toimia? itselle ei ole tullut mitään maksukaavakkeita tai varmiastajaa :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Peck4 sanoi:
miten porukalla on laskutus mennyt ostos.fi sivustolla? tuleeko sähköpostiin lasku vai miten sen pitäis toimia? itselle ei ole tullut mitään maksukaavakkeita tai varmiastajaa :confused:

Minä maksoin luottokortilla. Ainakin ovat muistaneet korttia veloittaa, joten kait sieltä pelitkin ovat tulossa...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

peppokani sanoi:
Minä maksoin luottokortilla. Ainakin ovat muistaneet korttia veloittaa, joten kait sieltä pelitkin ovat tulossa...
itse laitoin osuuspankin verkkomaksun. aika oudon pitkään kestää :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Itselleni tuli eilen Ridge Raceri postissa, maksoin kortilla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

pelle sanoi:
kyllä täällä ainakin oli oikein tarjous lappu hyllyssä jossa luki xbox360 need for speed carbon.
olin hämmästynyt, olin ihan varma että ei sitä siihen hintaan saa.
Eilen kävin Jumbon anttilassa katsomassa ja hintalappu tosiaan näytti carbonille 29.9e mutta kummasti oli hylly tyhjä siitä kohdalta. Tainneet ottaa pelit hyllystä pois varastoon turvaan siksi aikaa että lehden tarjoukset vanhenevat...
Mukaan tarttui Battlefield.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Hesassa kt pelipisteessä alessa kaikki 360 pelit 45,. ekee kappale.........ostin call of duty 3:n ja
viva pinatan............vielä oli pelejä jäljellä mutta mulla ei ollut enempää varoja.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

roadrunner sanoi:
Hesassa kt pelipisteessä alessa kaikki 360 pelit 45,. ekee kappale.........ostin call of duty 3:n ja
viva pinatan............vielä oli pelejä jäljellä mutta mulla ei ollut enempää varoja.

Maantiekiitäjähän ei ole näköjään foorumille juuri muuta kirjoitellutkaan kuin KT-pelipisteen mainoksia. Viimeksi tieto ei edes pitänyt paikkaansa. (Kävin viimeksi tarkistamassa väitetyn Pelipisteen alennuskampanjan, eikä myyjä tunnustanut alesta kuulleensakaan.)

Nyt pitää kuitenkin erikseen vahvistaa, että tällä kertaa tieto peräti pitää paikkansa - mutta ei suinkaan koske kaikkia XO-pelejä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Harrastanpas minäkin paheellista Play-Asia -mainontaa. (Ilmeisesti) kiinalaisen uudenvuoden kunniaksi on sivuille tullut paljon tarjouksia, joista Xbox 360 -puolelta tuli bongattua Bionicle: Heroes hintaan 19,90 dollaria eli n. 15,50 euroa (plus parin dollarin postit). Ainakin omani lähti eilen matkaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Peck4 sanoi:
itse laitoin osuuspankin verkkomaksun. aika oudon pitkään kestää :rolleyes:
nyt on kulunut onnistuneesta tilauksesta 3 päivää. eli sain maksettua varmentajalla op-tunnuksilla. mutta mitään ei ole kuulunut firman suunnasta että paketti ois postissa tai tuote loppunut tai mitään. laitoin asiakaspalautetta mutta eivät ole siihenkään vastanneet. alko epäilyttää :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Play-Asiasta lähtee näköjään myös Splinter Cell Double Agent aika halvalla, 30 euroa postikuluineen.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Peck4 sanoi:
nyt on kulunut onnistuneesta tilauksesta 3 päivää. eli sain maksettua varmentajalla op-tunnuksilla. mutta mitään ei ole kuulunut firman suunnasta että paketti ois postissa tai tuote loppunut tai mitään. laitoin asiakaspalautetta mutta eivät ole siihenkään vastanneet. alko epäilyttää :confused:

Minulle vastasivat spostiin muutamassa tunnissa. Koko operaatiossa (Tilaus -> Peli kädessä) meni tarkalleen viikko.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

peppokani sanoi:
Minulle vastasivat spostiin muutamassa tunnissa. Koko operaatiossa (Tilaus -> Peli kädessä) meni tarkalleen viikko.
yritin tonne päin soitellakkin pariin otteeseen mut eihän siel kukaan vastaa :rolleyes: jos ei ala ens maanantaihin mennessä mitään kuuluu nii tiedä sit taas mitä tekis. rahat tililtä on ainakin lähteneet :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Itselläni kesti vähän yli viikon tilauksen saapuminen kotiin Ostos.fi:stä, mutta kyllähän se sieltä tuli. Kerkesin jo miettimään että onkohan edes tulossa. Ei tullut edes mitään ilmoitusta että tilaus olisi lähtenyt tulemaan. Odottele ihan rauhassa, on se sieltä tulossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Sama täällä Ostos.fi:n kanssa, tammikuun 30. päivä tilasin ja toissapäivänä saapui. Eikä toimitusilmoitusta tullut minullekaan.
 
Ylös Bottom