Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

PSXGamer sanoi:
Jääköhän minun Play-asiasta tilaamani Crackdown nyt tulliin kun postikuluineen ja alennuskuponkeineen lopulliseksi hinnaksi muodostui ~44.54 EUR?

Laitoin niille kyllä viestiä, että jos viitsisivät ottaa 10% hinnasta pois lapun tiedoissa. :-)

Säkästä kiinni. Jos arvo on sopiva se ei välttämättä herätä tullisedän tai -tädin mielenkiintoa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Eipä tämä kysymys kuulu ihan tähän ketjuun, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa.

Eli, kyse olisi NTSC-peleistä. Toimiiko ne täällä Suomessa ihan ok?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

peppokani sanoi:
Eipä tämä kysymys kuulu ihan tähän ketjuun, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa.

Eli, kyse olisi NTSC-peleistä. Toimiiko ne täällä Suomessa ihan ok?

NTSC -pelit eivät toimi suomessa, paitsi jotkut pelit voivat toimia, koska ovat aluekoodittomia.
Kannatta olla todella tarkkana, kun tilaa jostain ulkomailta, että on aluekooditon eli No region protection.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Öö noh, ehkä vähän huonoon threadiin pistit, mutta toimii jos on region free, siis ellet omista ntsc konetta.

edit. hidas :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Cem0 sanoi:
Öö noh, ehkä vähän huonoon threadiin pistit, mutta toimii jos on region free, siis ellet omista ntsc konetta.

edit. hidas :)
Mutta jos se on region free, niin toimii aivan bueno. Mulla on monta NTSC peliä ja pelailen niitä PAL XO:lla. Enchanted arms, GRAW ja Tomb Raider esmes.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Myönnän, että muotoilin loppulauseen hieman kehnosti, mutta tuota ajettiin takaa :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

m_vierimaa sanoi:
Verkkokauppa.com NHL 2K7 hintaan 26.90

Itse tilasin viikko sit samasta paikasta hintaan 24,50. Tänään toi peli sitten tuli. Vaikka tilasin ja maksoin pelin jo 13.2. Soitin maanantaina firmaa kun vielä sunnuntaina sivuilla luki että "maksamatta" ja tuliha siihen sitten vauhtia ku maanantaina soitin sanoivat että jostain syystä vasta maanantaina heillä näkyny että maksettu. Oon kuullut että eivät ole aikasemminkaan hyvin hoitaneet noita verkko myyntiään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

m_vierimaa sanoi:
Taisit sotkea verkosta.fi ja verkkokauppa.com ;)

Ei jumalauta.. mun pitäis oikeesti nukkua enemmän. Oon täällä viikolla lukenut kaiken päin h..... verkosta.fi tarkotin =)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Tänään sain sitten Play-asia asiakaspalvelusta viestin:

We have kindly marked down the value on invoice to 30% for you, after our
consideration of your case.


Eli normi hinta 46,11 - 3,8 (5$ alennuskuponki) - 30% hinnasta = 29,6, eli toisin sanoen menee heittämällä tullista läpi.

Tämä vinkiksi kaikille joita kiinnostaa edullisempi Crackdown.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

PSXGamer sanoi:
Tänään sain sitten Play-asia asiakaspalvelusta viestin:

We have kindly marked down the value on invoice to 30% for you, after our
consideration of your case.


Eli normi hinta 46,11 - 3,8 (5$ alennuskuponki) - 30% hinnasta = 29,6, eli toisin sanoen menee heittämällä tullista läpi.

Tämä vinkiksi kaikille joita kiinnostaa edullisempi Crackdown.

Käsittämättömän hyvä palvelu...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Mitä muita vastaavia puljuja on olemassa kuin play-asia, himottaisi tuo R6:Vegas mutta suolainen 60 hinta ei himota sitten pätkääkään.
 
Ylös Bottom