Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Rovaniemellä oli citymarketissa ko. comdemned 39,90.
Kipin kapin cittareihin jos peli kiinnostaa. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

NviperO sanoi:
Tänään tuleessa Citymarketin kevään mainosläpyskässä sattui pelisivulla olemaan Condemned 39,90 euroa. Tarjous voimassa 30.4 asti.

Onko joku käynyt katsomassa onko tuo totta vai painovirhepaholainen?

Tottahan tuo. Kävin eilen hakemassa Ala-Malmin Cittarista uuden Laran, niin siellähän oli hyllyssä useampia kappaleita tarjoushinnalla tuota Condemnediä.
 
Far Cry Instincts: Predator + bonus = 34 €

Vielä tämän viikonlopun ajan on mahdollista saada Play-asiasta aluekooditon aasialainen XO-peli hieman halvemmalla. Aasiaversioiden normaalihinta on 39,90 USD + postikulut 3,10 USD.

Alennuskoodilla GO-PAY-PAL saa 5 taalaa alennusta. Alennus edellyttää, että ostos maksetaan Paypal-maksuna. Mutkana matkassa on, että alennuksen saaminen vaatii 40 taalan vähimmäisostosta. Itse ostin nyttemmin kansipapereita ja manuaalia myöten täysin englanninkieliseksi varmistuneen Far Cry Instincts: Predatorin oheen epäilemättä laadukkaan Hong Kong -komedian I Not Stupid aluekoodittomassa VCD-formaatissa. Muutakin samanhintaista elokuvataidetta on tarjolla.

CD-levy lisää postikuluja hieman, joten tilauksen loppusummaksi jäi postikuluineen 40,90 USD, mikä on vain 2,10 USD vähemmän kuin pelkän pelin tilaaminen ilman alennusta. Mutta periaatehan on se tärkein, ja pääsenhän nyt samaan hintaan nautiskelemaan myös varmasti sykähdyttävästä komediasta...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Play-Asia kertoo Tomb Raider: Legendsin Aasia-version toimivan myös PAL-koneissa. Pelin hinta on $39.99 + $3.10 postikuluja.

(täytynee itse odottaa ostoa ensi kuun puolelle) :(
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Hex sanoi:
Play-Asia on import-kauppojen parhaimmistoa. Tavara tulee nopeasti ja asiakaspalvelu pelaa.

Omaa kokemusta ei vielä ole XO-peleistä, mutta olen lukenut, että ainakin osassa Asia-versioista on myös manuaali englanniksi. Voi olla melkein kaikissakin. Itse ajattelin pistää GRAW:n tilaukseen lähiaikoina.

Play-Asian lista aluevapauksista.

Ihan täysin tarkka lista ei taida silti olla, koska ainakin US Ridge Racerin pitäisi olla aluevapaa.

Tähän voi verrata.
GRAW:n Aasia-versio tuli vihdoin. Kuten olin lukenutkin, peli toimii PAL-koneessa, eikä harakanvarpaista ole tietoakaan. Peli, ohjeet ja kansi ovat englanniksi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Kun peleistä puhutaan aina Aasia versioista, niin eikö se käytännössä tarkoita Etelä-Koreaa ja Taiwania?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Hex sanoi:
GRAW:n Aasia-versio tuli vihdoin. Kuten olin lukenutkin, peli toimii PAL-koneessa, eikä harakanvarpaista ole tietoakaan. Peli, ohjeet ja kansi ovat englanniksi.

Persetin FCI:p ei vieläkään ole tullut. Maanantaina ollut jo kolme viikkoa matkalla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Teppo_Holmqvist sanoi:
Kun peleistä puhutaan aina Aasia versioista, niin eikö se käytännössä tarkoita Etelä-Koreaa ja Taiwania?
Joo + Hongkong. Tosin useinhan noihinkin on eri versioita, kun Koreaan on oikeasti koreankielinen versio ja kiinaa puhuviin mestoihin omat harakanvarpaat. Ero voi tosin rajoittua pelkkään kansitekstiin ja manuaaliin. Kunnon tekstisisältöiset pelit on yleensä kanssa käännetty tai toimintapelissä voi olla menut omalla kielellä. Välillä nekin ovat ihan englanniksi. Ja sitten ovat nämä täysin englanninkieliset Aasia-pelit, kuten XO:n pelit tai PS2:n Soul Calibur 3:n ja Tekken 5:n english-versiot.

Ehkä Ghegs tai joku muu osaisi kertoa tarkempia sääntöjä tai tendenssejä?
 
Vastaus: Amped 3 = 26

NviperO sanoi:
Onko kokemuksia kauanko menee, että Playssa saavat varastotäydennyksiä? Joissain paikoissa joutunut ikävästi odottelemaan kun on mennyt ostamaan tavaraa mitä ei ole varastossa.

Vaihtelee. Joskus voi kestää parikin viikkoa, joskus pari päivää.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Kauppareissulla matkaan tarttui Stockmanilta Elder Scrolls Oblivion hintaan 54,90 kanta-asiakkaille ....
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Jos kirjoittas tämän tännekin. PDZ irtoo NetAnttilasta 39.90...eli alkaa olla jo tuosta pelistä realistisempi hinta, jos miettii hinta - laatu suhdetta. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

sCeNtEd sanoi:
Jos kirjoittas tämän tännekin. PDZ irtoo NetAnttilasta 39.90...eli alkaa olla jo tuosta pelistä realistisempi hinta, jos miettii hinta - laatu suhdetta. ;)

Sama Citymarketeissa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

sCeNtEd sanoi:
Jos kirjoittas tämän tännekin. PDZ irtoo NetAnttilasta 39.90...eli alkaa olla jo tuosta pelistä realistisempi hinta, jos miettii hinta - laatu suhdetta. ;)

Löytyi myös prismasta samaan hintaan.
Omalta kohdaltani siihen vielä -15% alennus niin pitihän tuo oli poistaa hyllystä :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Play.comista näyttäis irtoovan 2006 FIFA WORLD CUP hintaan 29,99 £ jos jotakuta kiinnostaa.

Itsekin olen harkinnut kun himottais jalkapallopeli, mutta kun olen PES miehiä eikä nuo FIFAT ole napeksinu. Menishän tuo sellasena välipalana.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Oksennus sanoi:
Play.comista näyttäis irtoovan 2006 FIFA WORLD CUP hintaan 29,99 £ jos jotakuta kiinnostaa.

Itsekin olen harkinnut kun himottais jalkapallopeli, mutta kun olen PES miehiä eikä nuo FIFAT ole napeksinu. Menishän tuo sellasena välipalana.

Mä taas oon kavereiden kanssa tykänny pelata fifaa ennemmin kun se on sellanen rennompi ja siitä löytyy kaikki joukkueet mitä tarttee.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Gigantti myy aInakin vielä huomisen ajan Need for Speed Most Wantedia 29 eurolla. Hintaan 35 €/kpl lähtevät matkaan FIFA 06: Road to World Cup ja Perfect Dark. Peräti 45 eukkoa kappaleelta kustantavat FIFA 2006 World Cup, Burnout Revenge, Battlefield 2: Modern Combat ja Fight Night Round 3.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Xbugs sanoi:
Hitman: Blood Moneyn aluekooditon Aasian versio on nyt tilattavissa Play-Asiasta. Hintaa kertyy postikuluineen n. 34 euroa:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1f8p.html

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, tätä ei riitä kovin pitkäksi aikaa.

Ja toimitusaikakin venähtää todennäköisesti sinne viiteen viikkoon :rolleyes: Näin ainakin minun ja monen muun kohdalla kävi FCI:p:n ja muiden kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Paavi sanoi:
Ja toimitusaikakin venähtää todennäköisesti sinne viiteen viikkoon :rolleyes: Näin ainakin minun ja monen muun kohdalla kävi FCI:p:n ja muiden kanssa.

Mulla tavara on tullut Play-Asiasta jopa nopeammin kuin Playsta, eli alle viikossa. Näin siis mikäli tuotetta on ollut varastossa. Far Cry Instincts: Predatoria joutuikin sitten odottelemaan useamman viikon, kun sitä ei ollut tilaushetkellä varastossa. (Varastotilanteenhan näkee Play-Asian sivuilta kutakuinkin tosiajassa.)

Joka tapauksessa asia on jo akateeminen, koska Hitman on ainakin tällä erää myyty loppuun. (Itse tein tilauksen tänä aamuna kahdeksan aikoihin ja lähetys oli lähtenyt postin kuljetettavaksi jo puolilta päivin.)
 
Ylös Bottom