Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Ronkka sanoi:
Onko kukaan tilannut kahvoja tuolta? En onnistunut tilamaan playsta headsettia. Sanoivat että eivät lähetä ulkomaille kuin pelejä, leffoja ja esim. muistikortteja ja muita pieniä esineitä.
Hassua. Tilasin tosiaan langallisen ohjaimen ja se tulikin jo perille. Kooltaanhan ohjainpaketti on varmaan vähintään saman kokoinen kuin tuo kuulokemikki. Ohjain tuli pienessä pahvilaatikossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Kuulostaa tosiaan oudolta. Mulle tuli justiinsa viime viikolla ihan ongelmitta perille Joytechin VGA-kaapeli, eikä sen pakkaus ollut ihan mitään kirjekuorikokoa. Ainakin aiemmin homma on toiminut niin, että erillisistä laiteosastoista (Gadgets yms.) ei ole saanut tilattua tavaraa Brittilandian ulkopuolelle, mutta pelikategorian laitteita (kenties konsoleita tms. lukuunottamatta) on voinut tilata ulkomaille ihan vapautuneesti.

Ehkä Play on todennut ilmaisia postikuluja hyödyntävien ulkomaisten asiakkaiden määrän kasvaneen liian suureksi ja on nyt viilaamassa voittomarginaaliaan muhevammaksi? Tähän viittaisi myös tuotteiden kalliimpi eurohinnoittelu.

Muoks: Kokeilin äsken vielä pistää Core-paketin tilaukseen, eikä tilauslomake valittanut suomalaisesta toimitusosoitteesta mitään, kuten esmes Gadget-osastolla olisi tapahtunut. Myös langallisen ohjaimen ja molempien kuulokemikkien koetilaus sujui ilman mitään nikotteluja. (En sentään mennyt vahvistamaan tilausta...)

Valittiko sulla jo tilauslomake jotakin, vai saitko ihan ihmisen lähettämää postia jälkikäteen?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Xbugs sanoi:
Valittiko sulla jo tilauslomake jotakin, vai saitko ihan ihmisen lähettämää postia jälkikäteen?
En muista valittiko, kyseessä oli kuitenkin hieman isompi paketti, eli Zalman Speedlink 5.1 luurit.


Näin vastasivat:
play.com sanoi:
Dear Ronkka,

Unfortunately we are unable to send gadgets to any other country than the uk this is not because we dont want this is because we are not able to do this. We are very sorry if this causes you any inconvenience to you.

Thank you for your time and valued custom.

Kind regards,

Email Support Team

Play
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Tuo on Playn standardikäytäntö, eli mikään ei ilmeisestikään ole muuttunut. Konsolitarvikkeita saa tilattua kuten tähänkin asti, sillä Playn luokituksessa ne eivät ole härveleitä tai vimpaimia, vaan pelejä.

Ja jottei viesti menisi ihan keskustelun aiheen vierestä, todettakoon vielä, että XO-pelit ovat nyt saaneet Huuto.netissä ihan oman osionsa:
http://www.huuto.net/fi/cats/pelixb360pel.php3

Peliosastoa on remontoitu samalla muutenkin, esimerkiksi Dreamcast-pelit ja -tarvikkeet ovat saaneet lähteä ja tilalle on saatu vastaavat Sega-osastot. PSP-tavaraa joutuu tosin edelleen etsimään sekä muut pelikoneet, PS- että PS2-osastoilta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Top Spin 2 postikuluineen 37 euroo dvdboxofficessa. Onkohan tuo region free että toimisi täkäläisilläkin konsoleilla?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Xbox 360:lle löytää halvimmat pelit (~35 postikuluineen) Play-Asiasta. Pelit ovat Aasian versioita (Taiwan, Singapore). Tosin kaikki pelit eivät ole region free. Tällä hetkellä region free-pelejä näyttäisi olevan seuraavat:

Blazing Angels: Squadrons of WWII
Call of Duty 2
Quake 4
Tony Hawk's American Wasteland
Gun
Tom Clancy's Advanced Warfighter
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

tiong sanoi:
Xbox 360:lle löytää halvimmat pelit (~35 postikuluineen) Play-Asiasta. Pelit ovat Aasian versioita (Taiwan, Singapore). Tosin kaikki pelit eivät ole region free. Tällä hetkellä region free-pelejä näyttäisi olevan seuraavat:

Blazing Angels: Squadrons of WWII
Call of Duty 2
Quake 4
Tony Hawk's American Wasteland
Gun
Tom Clancy's Advanced Warfighter


onko kenelläkään mitään omakohtaisia kokemuksia asioinnista tuolla? Kotelot ja manuaalit ovat varmaan hassuksi kieleksi, mutta eipä tuolla väliä, jos itse pelejä ei ole käännetty sen kummemmin. Halvalla näyttäis lähtevän ja jos homma toimii, niin tuostahan voisi tulla uusi vakiopaikka hankkia pelit :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

mud sanoi:
onko kenelläkään mitään omakohtaisia kokemuksia asioinnista tuolla? Kotelot ja manuaalit ovat varmaan hassuksi kieleksi, mutta eipä tuolla väliä, jos itse pelejä ei ole käännetty sen kummemmin. Halvalla näyttäis lähtevän ja jos homma toimii, niin tuostahan voisi tulla uusi vakiopaikka hankkia pelit :)

Kohtuu kauan on aikaa siitä, kun tilasin Play-asiasta mitään, mutta ihan hyvin ainakin vuosi tai pari sitten toimi.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

mud sanoi:
onko kenelläkään mitään omakohtaisia kokemuksia asioinnista tuolla? Kotelot ja manuaalit ovat varmaan hassuksi kieleksi, mutta eipä tuolla väliä, jos itse pelejä ei ole käännetty sen kummemmin. Halvalla näyttäis lähtevän ja jos homma toimii, niin tuostahan voisi tulla uusi vakiopaikka hankkia pelit :)
Play-Asia on import-kauppojen parhaimmistoa. Tavara tulee nopeasti ja asiakaspalvelu pelaa.

Omaa kokemusta ei vielä ole XO-peleistä, mutta olen lukenut, että ainakin osassa Asia-versioista on myös manuaali englanniksi. Voi olla melkein kaikissakin. Itse ajattelin pistää GRAW:n tilaukseen lähiaikoina.

Play-Asian lista aluevapauksista.

Ihan täysin tarkka lista ei taida silti olla, koska ainakin US Ridge Racerin pitäisi olla aluevapaa.

Tähän voi verrata.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Hex sanoi:
Play-Asia on import-kauppojen parhaimmistoa. Tavara tulee nopeasti ja asiakaspalvelu pelaa.

Omaa kokemusta ei vielä ole XO-peleistä, mutta olen lukenut, että ainakin osassa Asia-versioista on myös manuaali englanniksi. Voi olla melkein kaikissakin. Itse ajattelin pistää GRAW:n tilaukseen lähiaikoina.

Ajattelin, että oma copy Oblivionista olisi kova sana tuolta, kun hinta ei päätä huimaa. Siinä tosin olisi aika mukava, jos manuaali olisi myös jotain luettavaa kieltä. Odotellaan, että tulisi tarkempi tieto tuosta PAL-yhteensopivuudesta. Visallahan porukka ilmeisesti tilaa tuolta?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Rupes kiinnostamaan, mitenkäs nämä pelit eroavat PAL versioista? Kotelo ja manuska japsiks? Entäs itse pelI?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Tiong tuossa edellä jo luettelikin tällä hetkellä myynnissä olevat PAL-yhteensopiviksi ilmoitetut Play-Asian XO-pelit. Oma viestini oli jatkoa tuolle listalle.

Pelin ja oheistarpeiston (kotelo ja manuaali) kieli riippuu tietysti pelistä. Blazing Angelsin kohdalla kuulemma pelin erottaa aasialaiseksi ainoastaan muovien päälle lätkäistystä tarrasta, itse peli ja manuaali ovat englanninkielisiä. Far Cryn mahdollisista aasialaisista lokalisoinneista en ole vielä kuullut mitään.
 
Vastaus: Tomb Raider Legend = 45

Xbugs sanoi:
Ensi keväänä ilmestyväksi povattu Tomb Raider Legend on ainakin tällä hetkellä hinnoiteltu 10 puntaa edullisemmaksi kuin muut XO-pelit - eli n. 45 euroon, mikäli valuuttakurssit eivät viidessä kuukaudessa ratkaisevasti nyrjähdä:
http://play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=X360&title=796930

Play piti minkä (vahingossa) lupasi: tänään tuli ilmoitus liikkeelle lähteneestä alihinnoitellusta paketista. Viiden kuukauden aikana valuuttakurssikin oli kehittynyt ainoastaan suopeampaan suuntaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Tilasin CoD2:sen play-asiasta.
Pistän raporttia kun saan, ilmeisesti ei ole hirveästi kokemuksia noista.

Kiinnostaa tietää ainakin miten päivitykset toimii, livestä on vaan silver, joten online pelaamista en pääse kokeileen.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju

Tänään tuleessa Citymarketin kevään mainosläpyskässä sattui pelisivulla olemaan Condemned 39,90 euroa. Tarjous voimassa 30.4 asti.

Onko joku käynyt katsomassa onko tuo totta vai painovirhepaholainen?
 
Ylös Bottom