Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 vs PlayStation 3 -yksinoikeudet

Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

No boxille tulee Gears of war 2, enpä tuosta ps3 listasta löytäny muita hyviä kuin driver 5 ja GT 5.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Itse kummakin konsolin omistajana lasken GTA IV ja Falloutin Xbox versio jollain tapaan yksinoikeuksiksi johtuen niiden lisä sisällöstä.
Koska näin niistä tulee tosi faneille (tm) se ainut oikea versio.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Itse kummakin konsolin omistajana lasken GTA IV ja Falloutin Xbox versio jollain tapaan yksinoikeuksiksi johtuen niiden lisä sisällöstä.
Koska näin niistä tulee tosi faneille (tm) se ainut oikea versio.

Run for your life... When it's still possible.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Siis en tahdo provota hirveästi mutta:
Perus peli vs. laajennettu peli. Kumman fani ottaa?
Kasuaalit pelaajat, blu-ray soittimen ostaneet ja HC pelaajat ovat eri sakkia.

Monille riittää perus peli esim. GTA IV:stä ja eivät kaipaa lisää pelattavaa mutta on monia kuten minä jotka haluavat palata kyseisen pelin pariin vielä kuin kaikki on jo tehty.
Hörhöjä vai Tosi faneja (tm) kukin voi itse määritellä mutta minä ja ne pari muuta kyllä ollaan valintamme tehneet.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Joku muukin tässä lähiaikoina sanoi Alan Waken vanhentuneen, mutta tuli katsottua se Intelin tilaisuuden esittelyvideo (olisiko vuodelta 06) niin ei kyllä voi vanhentuneeksi sanoa ellei puhu sitten täyttä potaskaa. Paljon rumempia pelejä tulee edelleen ja jos tunnelma/pelimekaniikka kohdillaan niin eihän sillä edes ole väliäkään. Vaikka kehitys on tainnut vähän tökkiä niin tuskin siellä kuitenkaan ihan laakereilla olla lepäilty paria vuotta... Tornadoja odotellessa :)

Kyseessä kuitenkin on niin pieni porukka joka sitä peliä vääntää, että se jo yksistään selittää tuon myöhästelyn. :) Kyllä se sieltä tulee.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

PS3:lle on kyllä paremmat yksärit tulossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Onhan PS3:lla Killzone 2, Resistancet, Ratchet&Clank ja Unchartedit mutta missä on kaikki roolipelit:mad:!

Xboxilla on Lost Odyssey, Mass Effect, Star Ocean ja Fable 2 ja ties mitä muita ropeja. Tuntuu suurin osa roolipeleistä kehitettävän pelkästään boxille ja sen takia joudun hommaamaan sen lähiaikoina...
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Boksi on köyhille ja Ps3 Porvareille niin j se vaan on ZORI:rolleyes::rolleyes::rolleyes:[GT][/GT]

Tämä se oli mullaki syynä että poksin ostin. Hinta. Tosin vieläpä tuota maksetaan kun osamaksuilla ostettiin. Mut auta armias ku hinta laski 2 viikkoa sen jälkee ku ostin omani n.n

Tietty taustalla oli muita juttuja miks valihin xpoksin:

- Fable 2
- Formula-lisenssin karkaaminen Sonylta
- Final Fantasyn julkaiseminen myös poksilla..

Siinäpä ne päälimmäiset syyt. Pleikkaril ei oo oikeestaa mitää sellasta pelisarjaa/peliä yksinoikeudella joka kiinnostais.

E: no ehkä Disgaea 3 ois sellane joka kiinnostas mut ei voi mitään.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Heitänpä omat aatteeni tähän yksinoikeus peleistä molemmin puolin.

Eli joo Sonylla OLI paremmat yksinoikeudet minun mielestäni. Kun xbox 360 ilmestyi nauroin sille ja kun näin sen kaverilla, sanoin hänelle et onnea sille tielle.

Nooh.. flash forward--->

*Devil May Cry ilmesty boxille
*Jak and Daxterista ei tullut enää uutta osaa vaan tuli Uncharted. petyin
*Ratchet and Clank, ok näytti hienolta ja olisi kiva koittaa mutta ei ole minulle tarpeeksi kova syy ostaa ps3
*Mass effect tuli vain boxille
*Gears of War yllätty positiivisesti
*Final Fantasy 13 tulee boxille
*Metal Gear solid 4 otti saman kaavan kun toinen osa ja keskittyi välikohtauksiin kun pelattavuuteen
*Gta IV tuli boxille julkasupäivänä lisäosia luvassa
*Tekken 6 tulee boxille


Siis tässä kävi lopulta niin että jokainen pelisarja jota fanitin ps2:lla ilmestyi boxilla multiplattarina ja boxin omat yksinoikeudet vielä on laadukasta tavaraa. PS3 ei hintansa puolesta tarjoa minulle viihdettä tarpeeks ja yksinoikeus pelien tarjonta ei säväytä valitettavasti. Harmi sinänsä sillä olisin halunnut jatkaa sonyn leirissä. Olen tyytyväinen boxin omistaja siis nykyään ja siinä pysyn.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Aika paljon konsolivalintaan vaikutti se, että mun mielestä XBOXilla oli enemmän noita kiinnostavia yksinoikeuspelejä. Paljon tietenkin vaikutti esimerkiksi se, että aikataulusta myöhästyvät, ylihehkutetut Gran Turismot ottaa kyllä aika rankasti takkiin XBOXin "vastaavalta" Forza -pelisarjalta. Sitten toki Halo 3 ja Gears of War -sarja ja etenkin toi kakkonen oli todella mahtava. Myös Boxin uusi Ninja Blade oli itseasiassa todella mukavaa mättöä.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Näköjään on itsellä ollut sini sävyiset lasit silmillä aiemmin kirjoittaessa tähän aiheeseen. Täytyy kyllä sanoa, että molemmille konsoleille julkaistaan loistavia yksinoikeuspelejä.

Aaah, on se huojentavaa omistaa molemmat konsolit. =)
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Aaah, on se huojentavaa omistaa molemmat konsolit. =)
Järkiratkaisu. Harmittaisi, jos en olisi pelannut GeoW:ia, PGR3, Crackdownia, FM2, Unchartedia ja inFamousia tässä generaatiossa. Sonyltä kyllä tulee enemmän tällä hetkellä noita sisäisten studioiden tuotoksia, kuin MS:ltä. Asia, jota pidän harmillisena, kun MS:ltäkin löytyisi hyviä IP:tä, jotka nyt kasvaa hämähäkinseittiä. Tässä generaatiossa olisi ollut kiva nähdä Oddworld-peli, Crimson skies, Transworld Snowboard ja Midtown Madnesskin. Otogia ja Crazy Taxia Segalta japaniasta ja tietty tärkein se Rallisport Challenge. Nyt on vain keskitytty harvoihin isoihin nimikkeisiin, toki XBLA hieman paikkaa, mutta silti...
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet


Toihan on tulossa, vuodesta tosin ei mitään hajua.. Luultavasti kuitenkin tämän konsolisukupolven aikana, ja Xbox-yksinoikeutena käsittääkseni. Veikkaisin itse ensi vuoden loppupuolta tai 2011 alkua.. Pari kuukautta sitten tuosta taisi jossain viimeksi olla juttua?

edit. jaahas ois pitänyt varmistaa taas mitä kirjoittaa. Oddworld Inhabitants ei olekaan kehittämässä enää peliä.. Eivät silti ilmeisesti sulje pois mahdollisuutta lisensoida Oddworld-nimeä jollekkin muulle firmalle tehtäväksi. No, sääli, Oddworld-pelit ovat sen verran omaperäisiä olleet aina että kyllähän tuo uusi peli olisi kiinnostanut varmasti :-/
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Mielestäni PS3 yksinoikeudet vetävät tässä pidemmän korren, mukavia nimikkeitä on myös XO:lla, mutta kaikki viime aikoina tulleet ovatkin olleet mielestäni vai "varjoja" siitä, mitä niiden piti olla (eiköhän se Splinter Cellkin onnistuta ryssimään)... Sonyn vehkeen yksinoikeudet ovatkin menneet viime aikoina ohi liki kaikilla mittapuilla. En edes malta odottaa Unchartedia, GOW 3:sta, Ratchet & Clankkia ja GT 5:sta... Ainiin, en ole fanipoika/mies/tyttö/nainen vaan molempien koneiden omistaja, vaikkakin pelaaminen on harvempaan jäänyt näinä päivinä;) Ja toisaalta ei ole Marion ja Luigin voittanutta pelimaailmassa nähty edelleenkään (peukut nindendontille)
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Hohhoijaa. "Forza on parempi kuin GT" (vai menikö se toisinpäin?). "KZ2 on parempi kuin Halo 3" (vai menikö se toisinpäin?).

Herättäkää jossain vaiheessa. Zzzz.. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Hohhoijaa. "Forza on parempi kuin GT" (vai menikö se toisinpäin?). "KZ2 on parempi kuin Halo 3" (vai menikö se toisinpäin?).

Herättäkää jossain vaiheessa. Zzzz.. ;)

Olikos tää suunnattu jollekin tietylle käyttäjälle, vaiko muutenko vaan keksit näin nokkelan viestin tänne kirjoittaa?
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Boxin hommasin lähinnä parempien yksinoikeuksien takia (mm. Mass Effectit, Fablet, Alan Wake..), mutta kyl sieltä PS3 yksinoikeuksistakin kelpais ainakin Unchartedit, Infamous ja Little Big Planet.
 
Vastaus: Xbox 360 VS Playstation 3 yksinoikeudet

Itse ostin PS3:sen ihan sen takia että sille tulee parempeja pelejä, paitsi XO:lle tulee muutama koukuttava peli mutta sille en voi mitään, kuka nyt hankkisi jonkun pelikoneen muutaman pelin takia!? :confused:

Tässä hieman mietiskellyt että miksi FFXIII julkaistiin myös boxille? siis alunperin FF:iä on julkaistettu vain Pleikkareille?,no lukuunottamatta jotaikin osia julkaistiin PC:lle
mutta kuitenkin silti ihmetyttää, Onhan se hyvä että Boksipojatkin pääsee pelaamaan omalla konsolilla FFXIII:ä mutta joo.
 
Ylös Bottom