Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Latenaattori sanoi:
Jos ostan GTA Trilogyn (GTA3, Vice City, San Andreas), toimiiko se X0:ssa, vai pitääkö olla ostettuna erikseen? Tarviiko Xbox pelien pelaamiseen kovalevyn?

Kiintolevy täytyy olla vanhan boxin pelejä varten.
 
Vastaus: Xbox 360

Nonnih, tulihan tuo videon katselumahdollisuuskin, tosin tuo roska ei toista muita kuin surkeita WMV-videoita? Ainakaan aveja ei vielä tunnistanut. Saas nähdä tuleeko ollenkaan mahdolliseksi.
 
Vastaus: Xbox 360

Minulla on pari WMVHD -leffaa (Alone in the Dark, Bulletproof Monk). Jostain syystä boksi ei suostunut niitä näyttämään. Väitti, että tiedostomuoto ei ehkä ole tuettu. Levyillä olevat lyhyet mainosvideopätkät näkyivät, itse elokuva ei.
 
Vastaus: Xbox 360

Hei.
Toimiiko kaikki ulkoiset kovalevyt boxissa suoraan? Memorystick ainakin hienosti. Ajattelin tökätä ulkoisen kovon tuolle boxille ja pistää taka usb liittimeen sen ja wlan mötikän samaan aikaan usb jakajalla kiinni, tykkääköhän tuo usb wlan motukka pahaa jos siinä pyörii kovo samassa liittimessä?
 
Vastaus: Xbox 360

Kun tuossa pääsee muokkaamaan omaa teemaa , niin onko mahdollista laittaa tuohon Guide Backroundiin omaa taustakuvaa? Jos on, niin miten?
 
Vastaus: Xbox 360

Warra sanoi:
Hei.
Toimiiko kaikki ulkoiset kovalevyt boxissa suoraan? Memorystick ainakin hienosti. Ajattelin tökätä ulkoisen kovon tuolle boxille ja pistää taka usb liittimeen sen ja wlan mötikän samaan aikaan usb jakajalla kiinni, tykkääköhän tuo usb wlan motukka pahaa jos siinä pyörii kovo samassa liittimessä?

Kaikki ulkoiset kovalevyt eivät toimi, mutta moni toimii. Itsellä on merkkiä Maxtor, joka yllättäen kuuluu juuri niihin toimimattomien joukkoon. Onneksi löytyy Windows Media Connect, jonka kautta pääsee käsiksi PC:n kovalevyyn ja sen eri medioihin.
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Kaikki ulkoiset kovalevyt eivät toimi, mutta moni toimii. Itsellä on merkkiä Maxtor, joka yllättäen kuuluu juuri niihin toimimattomien joukkoon.
Itselläni kävi niin ettei toiminut, mutta sitten huomasin formatoida kovalevyn FAT32- muotoon ja alkoi pelaamaan. Outoa ettei NTFS muka ole toimiva, koska itse käyttikset jo aikaa sitten hylänneet FAT:n ja siirtyneet NTFS:n käyttöön.
 
Vastaus: Xbox 360

Nisupulla sanoi:
Onneksi löytyy Windows Media Connect, jonka kautta pääsee käsiksi PC:n kovalevyyn ja sen eri medioihin.

FYI. Media Player 11 upgreidaa tuon Media Connectin natiiviksi osaksi itse MP:tä. Eli voi sharettaa extender-laitteille MP:n medialibraryt suoraan.
 
Vastaus: Xbox 360

nuni sanoi:
Eihän Coressa sitäkään tule?

Mutta noita verkkokaapeleita nyt kasvaa melkein puissakin nykyään.

Mutta miksei Premium? :eek:
Kyllä mulla muistaakseni oli coren mukana semmonen tummanharmaa 5 metrinen kaapeli mukana. Mutta corehan pamahti yhdessä viikonlopussa joten ostin sitten ihan premiumin.
 
Vastaus: Xbox 360

Luckyman sanoi:
Jep, samat oli ajatukset kun aamukoomassa vajaan kahdeksan aikoihin oli kouluun menossa ja selaili lehteä tuttuun tyyliin bussimatkan aikana. En edes huomannut ekojen sivujen jättimainoksia, mutta jossain välissä iski, että onpas muuten paljon Xbox-mainoksia saatu yhteen lehteen. Riitti kun vilkaisi etusivulle uusiksi. Mahto maksaa tuokin kampanja ihan reippaasti :)

muokkaus.
Tästähän joku pikaiseen laskee paljonko tulisi normaalihinnoilla, elleivät sitten saaneet jotain joukkoalennusta: http://www.metrolehti.fi/content/hinnasto_pk.pdf
 
Vastaus: Xbox 360

Saatto maksaa myös Lontoossa paikallisessa Metro-lehdessä vastaava kampanja. Olis hauska tietää kuinka monessa maassa vastaava kampanja on toteutettu.
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös Halo2:sta mainostettu vähän samaan malliin? Tais silloin olla niin, että koko viikon oli jotain pikku mainoksia ja sitten lopussa koko lehti oli yhtä Halo meininkiä kannesta kanteen.
 
Vastaus: Xbox 360

WUHUU!!!
Myin tänään Xboksin pois, pääsi siitäkin eroon, kerkes se jo 3 viikkoa olla...
Nyt takaisin pelaamaan Ocarina of Timeä siihen asti ku Twilight Princess ilmestyy.

Mutta oikeesti mitä hienoa siinä masiinassa on:D
No jokku tykkää ja jokku ei, itse en oikein pitäny Boksissa mistään... Tietenkin Live olis voinu olla makee mutten edes koittanu ku jätän netis pelaamisen ihan vaan tälle koneelle.
 
Vastaus: Xbox 360

FindRb sanoi:
WUHUU!!!
Myin tänään Xboksin pois, pääsi siitäkin eroon, kerkes se jo 3 viikkoa olla...
Nyt takaisin pelaamaan Ocarina of Timeä siihen asti ku Twilight Princess ilmestyy.

Mutta oikeesti mitä hienoa siinä masiinassa on:D
No jokku tykkää ja jokku ei, itse en oikein pitäny Boksissa mistään... Tietenkin Live olis voinu olla makee mutten edes koittanu ku jätän netis pelaamisen ihan vaan tälle koneelle.
Mä ostin PS3 ja möin sen pois kun se oli niin basga! WUHUU! Kuunnelkaa mua!
 
Ylös Bottom