Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Pakko hankkia rahastus vailla vertaa.....

Eli boksin WLAN-adapteri. Gamestop 99 euroa. Kiva kiva! Ei kiitos. Mistäköhän muovikimpaleen saisi halvimmalla? Onko kokemusta Aasia- tai jenkkiversion toimivuudesta PAL-koneessa?
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt vasta viikon Xbox 360 -laitteen käytön jälkeen voin haltioituneena sanoa, että en tule enää ikinä päivittämään PC:täni pelien takia. PC:llä pelaaminen on sellainen rahareikä, että sille ei tule loppua ikinä. Jos haluaa ns. pysyä ajan hermoilla ja pelata uusimpia pelejä kunnolliset resot karkit päällä, pitää konetta päivittää muutamalla sadalla eurolla JOKA VUOSI. Sairasta. Lisäksi olen äärimmäisen tyytyväinen siihen, että siirryin PS2:sta XO-leiriin enkä ostanut PS3:sta, vaikka olin jo lyönyt ostopäätökseni sen suhteen lukkoon.
 
Vastaus: Xbox 360

Quagmire sanoi:
Nyt vasta viikon Xbox 360 -laitteen käytön jälkeen voin haltioituneena sanoa, että en tule enää ikinä päivittämään PC:täni pelien takia. PC:llä pelaaminen on sellainen rahareikä, että sille ei tule loppua ikinä. Jos haluaa ns. pysyä ajan hermoilla ja pelata uusimpia pelejä kunnolliset resot karkit päällä, pitää konetta päivittää muutamalla sadalla eurolla JOKA VUOSI. Sairasta. Lisäksi olen äärimmäisen tyytyväinen siihen, että siirryin PS2:sta XO-leiriin enkä ostanut PS3:sta, vaikka olin jo lyönyt ostopäätökseni sen suhteen lukkoon.

Olen täysin samaa mieltä. Itseänikin alkoi ainaiset koneen päivittelyt ottamaan sen verran kaaliin, että konsoli oli hommattava, eikä valinta ollut vaikea PS3:n ja XOn välillä. Boksi tuntui heti alusta asti paremmalta vaihtoehdolta hintansa kuin pelimääränsä osalta.
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tulee astetta tyhmempi kysymys, mutta kysyn kuitenkin kun vähän vaivaa:

Elikkä, mulla on 360:n kanssa käytössä Logitech Z3 -kaiuttimet. Ne ovat 3,5mm liittimellä telkkarin (37" Philips) kuulokeliitänässä. Kyllähän niistä kuuluu ihan hyvin, mutta kun vertaa siihen, kun niitä PC:n kanssa käyttää, niin mielestäni soi paremmin puuceellä. Johtunee siitä, että tietokoneessa on äänikortti, telkkarissa ei mitään, vai? Subbari jumisee turhan paljon muun äänen kustannuksella. Olisiko siis mitään toista tapaa liittää noita kajareita Xbox 360:een, kun en minkään valtakunnan vahvistinta omista?

Jos joku tietäväinen valaisisi niin olisin kiitollinen.
 
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Nyt tulee astetta tyhmempi kysymys, mutta kysyn kuitenkin kun vähän vaivaa:

Elikkä, mulla on 360:n kanssa käytössä Logitech Z3 -kaiuttimet. Ne ovat 3,5mm liittimellä telkkarin (37" Philips) kuulokeliitänässä. Kyllähän niistä kuuluu ihan hyvin, mutta kun vertaa siihen, kun niitä PC:n kanssa käyttää, niin mielestäni soi paremmin puuceellä. Johtunee siitä, että tietokoneessa on äänikortti, telkkarissa ei mitään, vai? Subbari jumisee turhan paljon muun äänen kustannuksella. Olisiko siis mitään toista tapaa liittää noita kajareita Xbox 360:een, kun en minkään valtakunnan vahvistinta omista?

Jos joku tietäväinen valaisisi niin olisin kiitollinen.


Sinun kannattaisi ehdottomasti hankkia y-liitin. Tämä tulisi siis xboxin rca-liittimiin (punainen ja valkoinen), jotka yhdistyisi 3,5mm naaraaksi, mihin siis nakkaisit Z3:t kiinni. Äänenlaatu paranisi varmasti, ja ihan muutamalla hassulla eurolla.
 
Vastaus: Xbox 360

cchaou sanoi:
Sinun kannattaisi ehdottomasti hankkia y-liitin. Tämä tulisi siis xboxin rca-liittimiin (punainen ja valkoinen), jotka yhdistyisi 3,5mm naaraaksi, mihin siis nakkaisit Z3:t kiinni. Äänenlaatu paranisi varmasti, ja ihan muutamalla hassulla eurolla.
Tommonenko on olemassa!? Mahtavaa, olisikohan vielä linkittää kuvaa että osaisi etsiä kaupasta oikean? :o
 
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Tommonenko on olemassa!? Mahtavaa, olisikohan vielä linkittää kuvaa että osaisi etsiä kaupasta oikean? :o

En nyt muista oliko xboxin kaapelissa rca (eli se punainen ja valkoinen audiojohto) uros vai naaras. Jos oli uros, hankit naaras-y-liittimen. Eli se rca-puoli on tärkeätä sopia boxin piuhaan, ja se toinen pää olla sellainen että Z3:sesi piuha uppoaa siihen. Halvimmalla löytyy ehkä Clas Ohlsonista, missä varmasti osaavat sinua tarvittaessa neuvoa.
 
Vastaus: Xbox 360

Sori, tyhmä kun olen niin pitää vielä kerrata. :o

Eli, nuo boxin valkoinen ja punainen piuhahan ovat tämmöiset:
http://www.joytech.net/images/products/59-1-xbox360_digital_av_cable_no.jpg

Niin käykö tuo ehdottamasi liitäntäkaapeli silti? 3,5mm litiin menee tietenkin tuohon mustaan, mutta kumpi menee loppupeleissä telkkariin kiinni, ne boxin piuhat vai tuon liitäntäkaapelin?
Pannaan osa tästä yksinkertaisuudestani väsymyksenkin piikkiin. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Mimmo sanoi:
Sori, tyhmä kun olen niin pitää vielä kerrata. :o

Eli, nuo boxin valkoinen ja punainen piuhahan ovat tämmöiset:
http://www.joytech.net/images/products/59-1-xbox360_digital_av_cable_no.jpg

Niin käykö tuo ehdottamasti liitäntäkaapeli silti? 3,5mm litiin menee tietenkin tuohon mustaan, mutta kumpi menee loppupeleissä telkkariin kiinni, ne boxin piuhat vai tuon liitäntäkaapelin?
Pannaan osa tästä yksinkertaisuudestani väsymyksenkin piikkiin. :D


Ihan oikeassa olet. Tuo ei olekaan se kaapeli minkä tarvitset. Kirjoita seuraava vaikka ylös: "Haluaisin kaapelin minkä toisessa päässä on kaksi naaras-rca:ta, ja toisessa päässä yksi 3,5mm naaras. Kiitos", ja kävele sen kans kanssa Clas Ohlsoniin.
 
Vastaus: Xbox 360

Ja jos ei löydy heti hätään RCA-naaras -> 3,5mm uros niin on olemassa myös RCA-naaras->RCA-naaras välikappaleita. Itse en jaksanut metsästää niin nappasin lähi-Prismasta pari tuollaista mukaan ja laitoin RCA-uros -> 3,5mm uros piuhalla kajarit kiinni. Tulihan se pari euroa kalliimmaksi, mutta joskus ei vaan jaksa juosta pikkuasioiden perässä :)

PS3 meni tosin sitten tuollaisella RCA-naaras -> 3,5mm uros ja löysin sen muistaakseni Verkkokauppa.comista.
 
Vastaus: Xbox 360

Mikä se Background Downloads oikein on? Xbox lataa tiedostoa konsolin ollessa ammuksissa vai hä?
 
Vastaus: Xbox 360

player_fin sanoi:
Mikä se Background Downloads oikein on? Xbox lataa tiedostoa konsolin ollessa ammuksissa vai hä?

Taustalataus. Eli voit katsoa leffoja, pelata yksinpelejä yms. ja lataaminen jatkuu taustalla. Ja kyllä se lataa konsolin ollessa "suljettunakin". Tuulettimet hurisevat todella hiljaa ja koneen virtavalo välkkyy muutamien sekuntien välillä. Tämä jälkimmäinen ominaisuus pitää muistaakseni aktivoida valikoista. Taustalataus toimii itsestään. Ja jos menet Liveen pelaamaan, katkeaa lataus. Siitä kyllä tulee ilmoitus. Jotkut yksinpelitkin katkaisevat latauksen.
 
Vastaus: Xbox 360

NviperO sanoi:
Ja jos ei löydy heti hätään RCA-naaras -> 3,5mm uros niin on olemassa myös RCA-naaras->RCA-naaras välikappaleita. Itse en jaksanut metsästää niin nappasin lähi-Prismasta pari tuollaista mukaan ja laitoin RCA-uros -> 3,5mm uros piuhalla kajarit kiinni. Tulihan se pari euroa kalliimmaksi, mutta joskus ei vaan jaksa juosta pikkuasioiden perässä :)

PS3 meni tosin sitten tuollaisella RCA-naaras -> 3,5mm uros ja löysin sen muistaakseni Verkkokauppa.comista.
Tarkoitatko RCA-uros->RCA-naaras?

Joo kiitoksia hirveästi molemmille. Onneksi kysyin, nyt saa nauttia sitten CoD4:stäkin vähän paremmilla saundeilla. :) Otan tuon ylös ja käyn Kärkkäiseltä huomenna kysymässä, lähin Clas Ohlson on 100km päässä.

E: Eli siis, eikö noita kahta audiopiuhaa muka tarvitse ollenkaan laittaa televisioon? Ilmeisestikin tässä kuvassa alhaalla oleva pari ovat naaraita, joihin nuo boxin piuhat tulee?
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=20791930

Eli siis, laitan noihin kahteen "aukkoon" nuo boxin audiopiuhat, ja 3,5mm kajareiden liittimen törkkään semmoseen 3,5mm aukkoon. Tuleeko mikään televisioon?
Hävettää jankata varmasti melko yksinkertaista asiaa, mutta kun ei mene jakeluun. :/

Tarvitsenko siis tämmöisen, mutta tuo 3,5mm:n tilalle vaan naaras:?
http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/tkuvat/AA-6.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom