Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hex sanoi:Pakko hankkia rahastus vailla vertaa.....
Eli boksin WLAN-adapteri. Gamestop 99 euroa. Kiva kiva! Ei kiitos. Mistäköhän muovikimpaleen saisi halvimmalla? Onko kokemusta Aasia- tai jenkkiversion toimivuudesta PAL-koneessa?
Joe sanoi:Voiko Live-tiliä sulkea?
Joe sanoi:Voiko Live-tiliä sulkea?
Quagmire sanoi:Nyt vasta viikon Xbox 360 -laitteen käytön jälkeen voin haltioituneena sanoa, että en tule enää ikinä päivittämään PC:täni pelien takia. PC:llä pelaaminen on sellainen rahareikä, että sille ei tule loppua ikinä. Jos haluaa ns. pysyä ajan hermoilla ja pelata uusimpia pelejä kunnolliset resot karkit päällä, pitää konetta päivittää muutamalla sadalla eurolla JOKA VUOSI. Sairasta. Lisäksi olen äärimmäisen tyytyväinen siihen, että siirryin PS2:sta XO-leiriin enkä ostanut PS3:sta, vaikka olin jo lyönyt ostopäätökseni sen suhteen lukkoon.
Mimmo sanoi:Nyt tulee astetta tyhmempi kysymys, mutta kysyn kuitenkin kun vähän vaivaa:
Elikkä, mulla on 360:n kanssa käytössä Logitech Z3 -kaiuttimet. Ne ovat 3,5mm liittimellä telkkarin (37" Philips) kuulokeliitänässä. Kyllähän niistä kuuluu ihan hyvin, mutta kun vertaa siihen, kun niitä PC:n kanssa käyttää, niin mielestäni soi paremmin puuceellä. Johtunee siitä, että tietokoneessa on äänikortti, telkkarissa ei mitään, vai? Subbari jumisee turhan paljon muun äänen kustannuksella. Olisiko siis mitään toista tapaa liittää noita kajareita Xbox 360:een, kun en minkään valtakunnan vahvistinta omista?
Jos joku tietäväinen valaisisi niin olisin kiitollinen.
Tommonenko on olemassa!? Mahtavaa, olisikohan vielä linkittää kuvaa että osaisi etsiä kaupasta oikean?cchaou sanoi:Sinun kannattaisi ehdottomasti hankkia y-liitin. Tämä tulisi siis xboxin rca-liittimiin (punainen ja valkoinen), jotka yhdistyisi 3,5mm naaraaksi, mihin siis nakkaisit Z3:t kiinni. Äänenlaatu paranisi varmasti, ja ihan muutamalla hassulla eurolla.
Mimmo sanoi:Tommonenko on olemassa!? Mahtavaa, olisikohan vielä linkittää kuvaa että osaisi etsiä kaupasta oikean?
Mimmo sanoi:Sori, tyhmä kun olen niin pitää vielä kerrata.
Eli, nuo boxin valkoinen ja punainen piuhahan ovat tämmöiset:
http://www.joytech.net/images/products/59-1-xbox360_digital_av_cable_no.jpg
Niin käykö tuo ehdottamasti liitäntäkaapeli silti? 3,5mm litiin menee tietenkin tuohon mustaan, mutta kumpi menee loppupeleissä telkkariin kiinni, ne boxin piuhat vai tuon liitäntäkaapelin?
Pannaan osa tästä yksinkertaisuudestani väsymyksenkin piikkiin.
player_fin sanoi:Mikä se Background Downloads oikein on? Xbox lataa tiedostoa konsolin ollessa ammuksissa vai hä?
Tarkoitatko RCA-uros->RCA-naaras?NviperO sanoi:Ja jos ei löydy heti hätään RCA-naaras -> 3,5mm uros niin on olemassa myös RCA-naaras->RCA-naaras välikappaleita. Itse en jaksanut metsästää niin nappasin lähi-Prismasta pari tuollaista mukaan ja laitoin RCA-uros -> 3,5mm uros piuhalla kajarit kiinni. Tulihan se pari euroa kalliimmaksi, mutta joskus ei vaan jaksa juosta pikkuasioiden perässä
PS3 meni tosin sitten tuollaisella RCA-naaras -> 3,5mm uros ja löysin sen muistaakseni Verkkokauppa.comista.