Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Nyt alkaa mennä kyllä hermot tuohon liveen. Turokin lataus on kestänyt jo 6 tuntia ja vieläkään ei ole lähelläkään valmista. Mulla on sentään 2 megainen yhteys. Ja mitä ne tarjoo korvaukseks siitä kun se ei oo kohta kuukauteen toiminut. Jonkun turhan pikkupelin mitä jaksaa pelata 2 kertaa.. Ja voin melkein lyödä vetoa että sitä peliä ei saa itse edes valita. Tämähän on vähän kuin ostais kuntosalikortin mutta salilta puuttuisi kaikki laitteet, ja hyvitykseksi saisit proteiinijauhe pussin.. :mad::mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: Xbox 360

Mulla ei oo livessä ollu mitään ongelmaa ikinä. Ihmettelen mistä kaikki on niin vihaisia.
 
Vastaus: Xbox 360

Mulla ei oo livessä ollu mitään ongelmaa ikinä. Ihmettelen mistä kaikki on niin vihaisia.
Minä taas en ole käynnistänyt Xboxia piiiiitkään aikaan, niin en edes tiedä millaisia ongelmia siellä on nyt/on ollut. Varmaan hyvä niin. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

No ei siellä enää mitää ongelmia ole. Ei ainakaan mulla. Enkä ole kenenkään muunkaan kuullut valittavan.
 
Vastaus: Xbox 360

Olikos boxissa joku raja, että se ei osaa toistaa ulkoisilta kovalevyiltä kuin maksimissaan neljän gigan videotiedostoja? Jostain olen saanut tälläistä päähäni, en vaan muista mistä.

Suunnitelmissa olisi ostaa 8 gigainen muistitikku ja toistaa sen kautta reippaasti päälle seitsemän gigan videotiedostoja. Mahtaisiko onnistua?
 
Vastaus: Xbox 360

Yritäppä viikonloppuna käydä illemmalla CoD4:sta pelaamassa :rolleyes: Kyllä siinä hermoja koitellaan kun yrittää saada peliä käyntiin. The Clubin (huoh mitä p****a ) demoa imutin reilu 7h 24mb yhteydellä :mad:

Se mikkisoftan hyvityspeli on 2dnä kuvattu vedenalainen ammuskelupeli 16pelaajan mpllä... Itselle ei ole siitä kyllä minkäänlaista hyötyä... olisi edes antaneet liveaikaa...
 
Vastaus: Xbox 360

Yritäppä viikonloppuna käydä illemmalla CoD4:sta pelaamassa :rolleyes: Kyllä siinä hermoja koitellaan kun yrittää saada peliä käyntiin. The Clubin (huoh mitä p****a ) demoa imutin reilu 7h 24mb yhteydellä :mad:

Se mikkisoftan hyvityspeli on 2dnä kuvattu vedenalainen ammuskelupeli 16pelaajan mpllä... Itselle ei ole siitä kyllä minkäänlaista hyötyä... olisi edes antaneet liveaikaa...

Oletkos ihan varma, että kaikki asetukset ovat kunnossa? Itse olen taas pari viikkoa enemmän tai vähemmän aktiivisesti pelaillut codia ja homma on toiminut ilman valittamista.
 
Vastaus: Xbox 360

Olikos boxissa joku raja, että se ei osaa toistaa ulkoisilta kovalevyiltä kuin maksimissaan neljän gigan videotiedostoja? Jostain olen saanut tälläistä päähäni, en vaan muista mistä.

Suunnitelmissa olisi ostaa 8 gigainen muistitikku ja toistaa sen kautta reippaasti päälle seitsemän gigan videotiedostoja. Mahtaisiko onnistua?

Tuo nyt ei varsinaisesti ole boksin ongelma, vaan sen, että tikuissa käytetään yleisesti FAT32 tiedostojärjestelmää, joka ei salli yli 4GB ylittäviä tiedostoja, vaikka tilaa olisikin, siitä en tiedä mitenkä helpopa olisi vaihtaa tikun tietojärjestelmä NTFS (en muista oliko noin nuo kirjaimet) ilman että liitettävyys kärsisi, tuskin onnistuu ihan heleposti.
 
Vastaus: Xbox 360

Mitenkä saan tuon alkuperäisen kuulokehässäkän toimimaan niin ettei se mikrofoni ole kokoajan päällä? Äänet peliin tulee kajareiden kautta.
 
Vastaus: Xbox 360

Siinä osassa minkä laitat ohjaimeen on nappi jolla saa mikin pois päältä..

ilmaisin itseäni vähän huonosti. miten sen mikin saa toimiin ilman että se olisi koko aikaa päällä?

edit: siis mun mikki on päällä riippumatta tuosta napin asennosta.
 
Vastaus: Xbox 360

Toimiiko tällaiset tiedostot muistitikulta boksilla katottuna?

Prison.Break.S01.E01.Bluray.VC1.720p.5.1.wmv
Prison.Break.S01.E01.HDTV.XviD-LOL.avi

Kiitos vastauksista! :cool:
 
Vastaus: Xbox 360

Tuo nyt ei varsinaisesti ole boksin ongelma, vaan sen, että tikuissa käytetään yleisesti FAT32 tiedostojärjestelmää, joka ei salli yli 4GB ylittäviä tiedostoja, vaikka tilaa olisikin, siitä en tiedä mitenkä helpopa olisi vaihtaa tikun tietojärjestelmä NTFS (en muista oliko noin nuo kirjaimet) ilman että liitettävyys kärsisi, tuskin onnistuu ihan heleposti.

No hittolainen, eihän tässä tikkua sitten uskalla ostaa. Kun itsellänikin vähän tarkoitus olisi katsella HD-leffoja 8gb tikulta niin kuin Poro24:llä :(

Ulkoinen kovalevy kuitenkin sopisi tuohon tarkoitukseen, vai??
 
Vastaus: Xbox 360

No hittolainen, eihän tässä tikkua sitten uskalla ostaa. Kun itsellänikin vähän tarkoitus olisi katsella HD-leffoja 8gb tikulta niin kuin Poro24:llä :(

Ulkoinen kovalevy kuitenkin sopisi tuohon tarkoitukseen, vai??

Ei ymmärrä boksi ulkoista kovoakaan, ellei ole FATtina.
 
Vastaus: Xbox 360

Pystyykö boxilla pelaamaan yksinpelejä vaikka ei olisikaan nettiin kytkettynä, toisinsanoen offlinetilassa Livestä? Entä aukeaako Archimentit eli saavutukset tällöin vaikka ei olisikaan nettiin yhteydessä?
 
Ylös Bottom