Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Oli ihan hauskan tuntuinen. Pari kenttää tuli testattua. Joku 17 päivän rajoitettu demo... mitä meinaakin?
Tuo on muistaakseni yksi niistä peleistä, jotka saavat "lähiaikoina" ihan oikean Live Arcade -julkaisun, joten aikarajoitus voisi viitata julkaisun olevan aika lähellä.
 
Vastaus: Xbox 360

Dishwasher kyllä helmi. Tuli tossa sitä demoo kokeiltua. Pelin kehitystä muutenkin seurannu kauan, joten eiköhän tuo ostoon mene :)
Saa nähdä saako oman pelin koskaan siihen pisteeseen että kehtais jakoon pistää :)
 
Vastaus: Xbox 360

Ajatettelin käydä tuon oman masiinani heittämässä gamestoppiin ja ottaa Eliten tilalle. Ainoat oikeastaan minulle tärkeät asiat kovolla ovat pelitallennukset. Eikös tuo homma nyt hoidu kohdallani niin yksinkertaisesti, että tallennan ne vain usb-tikulle ja vien koneen kaupaan?
 
Vastaus: Xbox 360

Ajatettelin käydä tuon oman masiinani heittämässä gamestoppiin ja ottaa Eliten tilalle. Ainoat oikeastaan minulle tärkeät asiat kovolla ovat pelitallennukset. Eikös tuo homma nyt hoidu kohdallani niin yksinkertaisesti, että tallennan ne vain usb-tikulle ja vien koneen kaupaan?

Harmi vain ei taida USB-tikulle saada siirrettyä konsolilta mitään dataa. Konsolin omalle muistikortille kyllä saisi.
 
Vastaus: Xbox 360

Harmi vain ei taida USB-tikulle saada siirrettyä konsolilta mitään dataa. Konsolin omalle muistikortille kyllä saisi.

PRkl arvasin!Voi hyvää päivää..onko se nyt sitten se saatanan muistikortti ostettava, että voi eliten käydä hakemassa....Ja voi prkl toisen kerran..30 euroo hiton muistikortista. Eikö todellakaan ole muuta ratkaisua?Ei huvittais varsinkaan Mass Effectin planeettoja koluta uudelleen!
Ei kenelläkään Jyväskylässä asuvalla olisi lainata muistikorttia? Tai onko kellään kokemusta, josko nuo lainaisivat gamestopista?
 
Vastaus: Xbox 360

PRkl arvasin!Voi hyvää päivää..onko se nyt sitten se saatanan muistikortti ostettava, että voi eliten käydä hakemassa....Ja voi prkl toisen kerran..30 euroo hiton muistikortista. Eikö todellakaan ole muuta ratkaisua?
Se MS:ltä tilattava kaapeli. Mutta siinä tapauksessa sun pitää säilyttää vanha kovalevy siihen asti, että saat tiedot siirrettyä. Mulla se onnistui siten, että maksoin GS:lle leetin kokonaisuudessaan, ja sovin että saan rahat takaisin kunhan saan tiedot siirrettyä ja palautan vanhan XO:n liikkeeseen.

Noi kaapelit ovat ilmeisesti todella-todella-todella harvassa, ja niiden omistajat pitävät niitä niin kullan arvoisina, etteivät voi laittaa niitä kiertoon tarvitseville.
 
Vastaus: Xbox 360

PRkl arvasin!Voi hyvää päivää..onko se nyt sitten se saatanan muistikortti ostettava, että voi eliten käydä hakemassa....Ja voi prkl toisen kerran..30 euroo hiton muistikortista. Eikö todellakaan ole muuta ratkaisua?Ei huvittais varsinkaan Mass Effectin planeettoja koluta uudelleen!
Ei kenelläkään Jyväskylässä asuvalla olisi lainata muistikorttia? Tai onko kellään kokemusta, josko nuo lainaisivat gamestopista?

Joo sitä kaapelia on ilmeisesti mahdoton saada... Ja kun niitä ei vieläpä ole edes ms:llä:mad:

Niin kai se on se muistikortti näköjään hommattava:mad: Aluksi vieläpä luulin että kaapelin saa helposti muualtakin koska eihän sitä tarvita kuin sen yhden kerran. Mutta eipä sitä nyt näytä keltään heruvan:( ...Pitääpä kuitenkin vielä muutama päivä ootella jos sieltä joku ilmestyisi ja voisi myydä tai antaa kaapelinsa.:rolleyes:

On muuten ihme kusetusta että normi muistitikulle ei voi siirtää noita pelien tallennuksia:mad:
 
Vastaus: Xbox 360

Jees, täällä on upouusi XBOX360 omistaja, tässä nyt asennuksen parissa tapeltu jo jonkin aikaa. Kysymys siis kuuluu, koska minulla on HDREADY TV, pitääkö minun pistää HDTV settingseihin 720p, 1080i vai 480p tila? Minulla siis on myös HDMI-liitin ja se on kiinni. Pakko vain varmistella kun luin että muuten voi jotkut kuvat "palaa" ruutuun, jos nuo ovat väärin pistetty.

Toinen kysymys onkin se, kun liitin onnistuneesti HDMI-kaapelin koneeseen, mitä ihmettä teen tuolla toisella, isommalla palasella? Miten sen voi edes liittää koneesta TV:seen ja onko sille tarvetta?
 
Vastaus: Xbox 360

Jos isommalla palalla meinaat koneen mukana tullutta komponenttikaapelia niin jätä vaan liittämättä jos kerran HDMI löytyy.
Ja ööh telkullesi pistä 720p resoluutioksi ja kuvan ei kyllä pitäisi kiinni palaa jos on kontrastit ja muut kuva-asetukset järkevissä mitoissa.
 
Vastaus: Xbox 360

Jees, täällä on upouusi XBOX360 omistaja, tässä nyt asennuksen parissa tapeltu jo jonkin aikaa. Kysymys siis kuuluu, koska minulla on HDREADY TV, pitääkö minun pistää HDTV settingseihin 720p, 1080i vai 480p tila? Minulla siis on myös HDMI-liitin ja se on kiinni. Pakko vain varmistella kun luin että muuten voi jotkut kuvat "palaa" ruutuun, jos nuo ovat väärin pistetty.

Toinen kysymys onkin se, kun liitin onnistuneesti HDMI-kaapelin koneeseen, mitä ihmettä teen tuolla toisella, isommalla palasella? Miten sen voi edes liittää koneesta TV:seen ja onko sille tarvetta?

HD-Ready TV eli resoluutio on varmaankin 1366 x 768? Tällöin suosittelisin 720p resoluutiota. Enkä ole koskaan kuullut, että kuva palaisi ruutuun sen takia, että resoluutio olisi väärä. :)
 
Vastaus: Xbox 360

Jos isommalla palalla meinaat koneen mukana tullutta komponenttikaapelia niin jätä vaan liittämättä jos kerran HDMI löytyy.
Ja ööh telkullesi pistä 720p resoluutioksi ja kuvan ei kyllä pitäisi kiinni palaa jos on kontrastit ja muut kuva-asetukset järkevissä mitoissa.

Siis isommalla palalla tarkoitan tuota HDMI-johtopaketin mukana tullutta toista osaa. Ei mitään hajua mitä varten se on ja kone pyörii täydellisesti ilmankin sitä

E: Kyseessä taitaakin olla äänisovitinkaapeli, eli tuskin tarvitsen kun en minkäänlaisia erillisiä laitteistoja äänentoistoon omista?
 
Vastaus: Xbox 360

Eikai nyt LCD-töllössä pala kuva kiinni?


Epätodennäköistä, mutta ei vissiin mahdotonta. Ainakin oman LCD:n ohjeissa lukee ettei samaa kuvaa saa jättää yli kahdeksi tunniksi ruudulle tai voi mahdollisesti palaa kiinni. Myös varoitetaan, että ohjelmien katsominen 4:3 kuvasuhteella pitkäaikaisesti voi jättää sivuille pysyvät reunukset, johtuen valon säteilyn epätasaisuudesta.
En ole itse kuullut LCD:n palaneen missään, mutta en hirveästi telkku foorumeita (yms) seuraakaan. Pientä varovaisuutta olen kuitenkin noudattanut, en ole mitään palkkeja jättänyt pitkäksi aikaa reunoille tms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom