Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Onko Play.com turvallinen paikka ostaa, kun olisin ostamassa sieltä 30 arvoisen pelin ja siinä lukee free delivery, niin maksaako se vaan sitten sen pelin hinnan jos tilaan?
 
Vastaus: Xbox 360

Onko Play.com turvallinen paikka ostaa, kun olisin ostamassa sieltä 30 arvoisen pelin ja siinä lukee free delivery, niin maksaako se vaan sitten sen pelin hinnan jos tilaan?

Käsittääkseni kyllä. En ole itse tilannut kyseisestä paikasta, mutta jos ilmaista kuljetusta lupailevat, niin eipä ne voi sulta mitään maksua pyytää kuljetuksesta. Kyllä sun kannattaa uskoa noihin lupauksiin. Todella harvoin mitään silmään pissausta tapahtuu netissä.
Yhteys kuluttajaneuvojaan, jos vaativat jotain muuta mitä ovat luvanneet.
 
Vastaus: Xbox 360

Käsittääkseni kyllä. En ole itse tilannut kyseisestä paikasta, mutta jos ilmaista kuljetusta lupailevat, niin eipä ne voi sulta mitään maksua pyytää kuljetuksesta. Kyllä sun kannattaa uskoa noihin lupauksiin. Todella harvoin mitään silmään pissausta tapahtuu netissä.
Yhteys kuluttajaneuvojaan, jos vaativat jotain muuta mitä ovat luvanneet.

Ei taida kuluttajaneuvojalla olla mitään valtaa play.comiin :)

Play.comista harvoin kuulee negatiivista palautetta muutenkaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko Play.com turvallinen paikka ostaa, kun olisin ostamassa sieltä 30 arvoisen pelin ja siinä lukee free delivery, niin maksaako se vaan sitten sen pelin hinnan jos tilaan?
Erittäin turvallinen paikka on. Itse olen tilannut dvdeitä, blurayita, paitoja, pelejä tuolta kymmeniä kertoja eikä koskaan ole mitään hämärää ollut. Postimaksut on aina sisällytetty hintoihin, ainoa vaan että Brittein ulkopuolelta voi tilata vain euroissa, jolloin hinnassa on noin 1-2 euron "postilisä".

edit. Hetkinen huomasinkin juuri että viestissäsi on 30 dollaria eikä puntaa. Eli tarkoitatko nyt Play Usaa vai Play.comia?
Play-usasta en osaa sanoa mitään, eivät vissiin edes toimita eurooppaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tarttis teitää et onko play.com pelit aina pal tai region free ko siin pelin kannes lukee ntsc.
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tarttis teitää et onko play.com pelit aina pal tai region free ko siin pelin kannes lukee ntsc.

http://www.vanamo.net/play/ <- Play.com FAQ

Aluekoodit

DVD-levyt
DVD-levyjen markkina-alueet on jaettu viiteen aluekoodiin. Suomessa ja Euroopassa myytävät DVD-toistimet toistavat kakkosalueen levyjä, eli Region 2-levyjä (lyh. R2).
Play.comista ostettavissa olevat DVD-elokuvat ovat pääasiassa Region 2:n levyjä, jos asia on toisin, siitä on maininta tuotesivulla.

Konsolipelit
Useimmat pelikonsolit tukevat aluekoodimallia, jolloin eri markkina-alueilla myytävät konsolit suostuvat toimimaan vain saman aluekoodin pelien kanssa.
Play.com myy vain Eurooppalaisen aluekoodin pelejä, ja asia ilmoitetaan esim näin:

"PAL: Will play on UK and European Playstation2 only"

Tai

"PAL: Will play on UK and European GameCube only"

Tai

"PAL: Will play on UK and European XBOX only"

Jokainen yllä oleva ilmoitus tarkoittaa, että peli toimii Suomesta ostetussa normaalissa pelikonsolissa.
 
Vastaus: Xbox 360

Täällä on jo aika monta ketjua verkko-ostoksille ja Play.comille.

Searchia pliis.
 
Vastaus: Xbox 360

Tilasin Konsolinetistä 3. maaliskuuta 3kk gold-jäsenyyden. Pääsivät näemmä ratkaisevalla hetkellä loppumaan ja tilaus saapui vasta tänään postilaatikkoon. Avasin kuoren ja siellä oli tämmönen sisällä. 12kk :eek: Onko noiden ulkoasu muuttunut, siis yleensäkkin?
 
Vastaus: Xbox 360

Ajattelin vaihtaa vanhan Premiumin tuohon Eliteen. Onko mahdollista saada pelien tallennukset kovolta toiselle?
 
Vastaus: Xbox 360

Microsoftille soittamalla saa muistaakseni ilmaiseksi datasiirtokaapelin.

Jota odotellessa voi mennä ikä ja terveys. Muistikortilla savet siirtyy myös, mutta jos sitä ei saa lainaksi, niin dorkaa siihen on rahoja pistää vain ko. siirtoa varten.
 
Vastaus: Xbox 360

En nyt tiedä onko tämä aivan oikea paikka kirjottaa tästä, mutta en viitsiny uutta aihetta tämän takia tehdä. Eli ongelma on se ku tossa kattelin omia sähköposteja liittyen liven kulta jäsenyyteen.
Oli tullu sellanen meili mikä ilmotti, että se mun kulta jäsenyys uusitaan automaattisesti ku edellinen 3kk jäsenyys loppuu.

Uusiminen tapahtuu sillä 6.99 hinnalla/kk. Ostin edellisen 3kk jäsenyyden boxin kautta pankkikortilla. Niin miten ton voi perua ettei se aina se jäsenyys uusiudu automaattisesti vaan et se uusiutuu silloin ku mä ite haluun. Miten mä saan laitettua ton niin et se katkeaa automaattisesti ja et mä voin ottaa taas esim sen 3kk lisää. Pitäskö mun vaan ostaa se 3kk vaikka nyt heti niin ei ehi katketa ja ettei sieltä mun kortilta nyt veloteta automaattisesti sitä 6.99/kk hintaa mikä tulee kuiteski kuukausittain kalliimmaksi ku toi 3kk kerralla.
 
Vastaus: Xbox 360

Soitat Live tukeen. Puhelinnumero löytyy xbox.com sivulta. Siellä voit perua goldin, vaihtaa laskutusväliä jne.
 
Vastaus: Xbox 360

En nyt tiedä onko tämä aivan oikea paikka kirjottaa tästä, mutta en viitsiny uutta aihetta tämän takia tehdä. Eli ongelma on se ku tossa kattelin omia sähköposteja liittyen liven kulta jäsenyyteen.
Oli tullu sellanen meili mikä ilmotti, että se mun kulta jäsenyys uusitaan automaattisesti ku edellinen 3kk jäsenyys loppuu.

Uusiminen tapahtuu sillä 6.99 hinnalla/kk. Ostin edellisen 3kk jäsenyyden boxin kautta pankkikortilla. Niin miten ton voi perua ettei se aina se jäsenyys uusiudu automaattisesti vaan et se uusiutuu silloin ku mä ite haluun. Miten mä saan laitettua ton niin et se katkeaa automaattisesti ja et mä voin ottaa taas esim sen 3kk lisää. Pitäskö mun vaan ostaa se 3kk vaikka nyt heti niin ei ehi katketa ja ettei sieltä mun kortilta nyt veloteta automaattisesti sitä 6.99/kk hintaa mikä tulee kuiteski kuukausittain kalliimmaksi ku toi 3kk kerralla.

Kuten tuossa edelläkin jo mainittiin, on ainut tapa soittaa tuonne tukeen. Tyhmää tuossa kortilla maksamisessa on se, että tilaus jää aina voimaan tuolla 6,99 kk hinnalla. Kortilla ei voi siis ostaa vain esim. 1kk tai 3kk kerrallaan, vaan tilaus muuttuu aina ns. kestotilaukseksi. Olisi muuten tervetullut päivityksen kohde juuri tämä maksupolitiikka.

Eli mikäli et halua että tilaus on jatkuvasti voimassa, on paras ratkaisu ostaa vaan kaupasta aina se 3kk kortti. Harmillisesti nuo kortit on vaan aika usein puodeista loppu ja toisekseen aika typerää ostaa tyhjiä muovikuoria saadakseen pelkän koodin. Luulisi että tälläisestä turhasta roskasta alettaisiin pyrkiä jo pikkuhiljaa eroon.
 
Ylös Bottom