Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
5. Introduce a group chat (4) for Private Chat and conferences through Video Chat.
11. Option to remove payment information from gamertag.
Tuo Group Chat olisi todella kaivattu ja pitkään odotettu ominaisuus.
1. Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements (excludes some titles that will be re-added to launch another title).
Ihan jees tämäkin...
Nyt, olen todella pahoillani että joudun puhua tästä aiheesta.
Miten voi NÄHDÄ onko konsoli modattu? Näkeekö sen jostain DVD-asemasta, vai konsolin sisältä? Kaverini on ruvennut epäilemään, että onko hänelle myyty modattu x360? Hän osti konsolin käytettynä sitä varten, että pääsisi Liveen pelaamaan moninpelejä. Vaikuttaako modaukseen kovalevy, sillä hänelle ei tullut sitä mukana?
Jos tämä viesti ei miellytä modea, niin poistakaa, mutta kaverini tarvitsisi tietoa.
Vastausta:
Modattu boksi varmaankin toistaa poltettuja levyjä, joten jos sinulta tai kaveriltasi löytyy joku poltettu levy niin kokeilkaa sillä. Huom. En siis ole varma asiasta sillä en omista/ole koskaan käyttänyt modattua boksia.
Jos tämä viesti ei miellytä modeja, niin poistakaa ajattelin vastata, koska tässä ei nyt puhuta varsinaisesti boksin modaamisesta ja siihen liittyvistä käytännön neuvoista.
Ei näy oikein mitään jälkiä.Olen tutkinut nyt tätä konsolia. Tämä on Core. Miksi nämä Coren mukana tulleet ohjaimet eivät toimi minun premiumissa? Eivät saa yhteyttä?Erkki yritä katsella tarkkaan näkyykö jälkiä XO:n avaamisesta. Ei tietenkään kannata itse alkaa repimään mitään auki vaan katsoa vaikka netistä avaamisohjeita ja katsella vähän sitä konsolia, että näkyisikö jälkiä.
Ei näy oikein mitään jälkiä.Olen tutkinut nyt tätä konsolia. Tämä on Core. Miksi nämä Coren mukana tulleet ohjaimet eivät toimi minun premiumissa? Eivät saa yhteyttä?
Koska edellinen omistaja ei ollut aivan varma oliko laite modattu vai ei. Edellinen omistaja oli nainen...Konsolin takana olevasta sinettitarrasta voipi tarkistaa onko konsolia availtu.
Edit: Miksi muuten epäilette että laite olisi modattu?
Avasin Faceplaten ja katsoin sisään, niin näin ettäKonsolin takana olevasta sinettitarrasta voipi tarkistaa onko konsolia availtu.
Hoi!
PS3 rinnalle olen hankkimassa Xbox360.Kuinkas tuo elite vs premium äänekkyys?Onko hiljaisempi.Joskus omistin premiumin ja se oli kyllä suht äänekäs
Tulipahan vaan mieleen, että miten tietokoneelta voisi siirtää musiikkia yms xboxille? Varmaan tätäkin kysytty jo aikaisemmin, mutta ei nyt löydy aikaa etsiä oikein vastausta.