Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

guiden kautta pääsee dashille.
eli paina sitä isoa nappia keskellä ohjainta ja sitten y namiskaa.
 
Vastaus: Xbox 360

Painat sitä Guide nappulaa (backin ja startin välissä) ja sitten Y:tä ja valitset YES.
 
Vastaus: Xbox 360

1. Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements (excludes some titles that will be re-added to launch another title).

Ihan jees tämäkin...

Tarkoittaako tämä siis sitä että voi poistaa Gamerscoren ja achievementit, ja suorittaa ne uudelleen?
 
Vastaus: Xbox 360

Huomasin yhdessä videossa että jossain Xboissa on valkoinen DVD-aseman luukku kun taas minun on krominen. Onko krominen DVD-asema jotenkin erillainen?
 
Vastaus: Xbox 360

Huomasin yhdessä videossa että jossain Xboissa on valkoinen DVD-aseman luukku kun taas minun on krominen. Onko krominen DVD-asema jotenkin erillainen?

Premiumissa DVD-asema on kromimaalattu. Arcadessa se on valkoinen. Muuta eroa ei ole.

Joblo. Kyllä paranee. Muistaakseni XO skaalaa DVD:t jos konsoli on kytketty HD-telkkuun HDMI:llä tai VGA:lla.
 
Vastaus: Xbox 360

Tuli vain sellainen kysymys mieleen että viekö Boxin käyttis tosiaan about 5gigaa muistia koviksesta?? Vaikka multa ois kaikki poistettu kovalevyltä jää mulle vaan joku 14-15 gigaa vapaata tilaa. :confused: Jää aika vähän nimittäin muistia jos demoja lataa ja pelejä ostaa.
Pitäis ehkä kesän lopulla siirtyä Eliteen..
 
Vastaus: Xbox 360

Tuli vain sellainen kysymys mieleen että viekö Boxin käyttis tosiaan about 5gigaa muistia koviksesta?? Vaikka multa ois kaikki poistettu kovalevyltä jää mulle vaan joku 14-15 gigaa vapaata tilaa. :confused: Jää aika vähän nimittäin muistia jos demoja lataa ja pelejä ostaa.
Pitäis ehkä kesän lopulla siirtyä Eliteen..
Kyllä se taitaa sen verran viedä. Minullakin kovolla on tilaa maksimissaan 13,9 Gb. Loppu tila on järjestelmän käytössä.
 
Vastaus: Xbox 360

Tuli vain sellainen kysymys mieleen että viekö Boxin käyttis tosiaan about 5gigaa muistia koviksesta?? Vaikka multa ois kaikki poistettu kovalevyltä jää mulle vaan joku 14-15 gigaa vapaata tilaa. :confused: Jää aika vähän nimittäin muistia jos demoja lataa ja pelejä ostaa.
Pitäis ehkä kesän lopulla siirtyä Eliteen..

Ei se käyttis vie paljoakaan, vaan se emulaattori. Kovalevyhän vaaditaan jotta vanhan Xboxin pelit toimisivat, ja ne vaatii sen emulaattorin joka on siinä boksin kovalevyllä valmiina. Plus siinä on sitten kaiken maailman järjestelmätiedostojakin. Suurin osa tuosta menee siis emuun...
 
Vastaus: Xbox 360

360:n "Xkakesta" / Darwinista / Newtonista tulee aina vain lisää juttua, nyt ihan kunnon rendauksen kanssa! Kun muistaa aikaisemmat toteen tulleet MS/360-vuodot, alkaa tämäkin vaikuttaa jo hyvin todennäköiseltä. Tässä vaiheessa olisi jo yllätys, jos MS ei esittele kakeaan E3:ssa.
 
Vastaus: Xbox 360

E3:ssa varmaan tulee jotain "yllätyksiä" MS suunnalta. Tuntuu vaan vähän turhalta tehdä uutta ohjainta tuohon kun voisi pistää sen padiinkin suoraan tyyliin DS3/Sixaxis.
 
Vastaus: Xbox 360

Xbox 360:lle ei tulekaan kevätpäivitystä?

Pitkään jatkuneista huhuista huolimatta Microsoftin Xbox 360 -pelikonsoli ei ole saamassa aiempaan tyyliinsä tänä vuonna lainkaan laitteen ohjelmistoa parantavaa kevätpäivitystä.

Asian varmisti Microsoftin Marc Whitten, joka johtaa yrityksen Xbox Live -osastoa. Whitten kertoi Xbox Liven tulevaisuudesta Next-Gen-verkkojulkaisun tekemässä haastattelussa, jossa paljastui, että kevätpäivityksen sijaan Microsoft tulee parantamaan Xbox Live -palveluiden yleistä toimivuutta. Xbox Liven toimintavarmuus koki suuren kolauksen viimeksi jouluna, jolloin verkkopalvelua käyttäneiden ihmisten suuri määrä ajoi palvelun ongelmiin, joita Microsoft koetti hyvittää ilmaisella pelillä.

http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/14208.cfm
 
Vastaus: Xbox 360

Joo minä vähän petyin tuohon uutiseen, mutta pysyn silti toiveikkaana; Whitten muotoili asian näin:

We have taken a different approach this spring and spent a lot of our time and resources of building the proper infrastructure and scale for the service not just today but also into the future. So while most users will not notice any significant changes to the dashboard this spring, I can tell you that the team will be releasing a new digital rights management (DRM) tool next month that will allow you to better consolidate your licenses for downloaded content to a single Xbox and allow you the freedom to be able to play your content both online and offline.

Eli eihän tuossa explisiittisesti sanota että kevätpäivitystä ei tulisi, se ei vain tule olemaan mitään tajunnanräjäyttävää...
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tulee niin tyhmä kysymys kuin olla ja voi, mutta kun itse en tiedä niin....

Minkälainen vaikutus homeella on XO:hon? Hapettaako se liitoksia konsolissa vai...?
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tulee niin tyhmä kysymys kuin olla ja voi, mutta kun itse en tiedä niin....

Minkälainen vaikutus homeella on XO:hon? Hapettaako se liitoksia konsolissa vai...?
Mitä ihmettä? Home ei ole epäorgaanisen aineen ongelma, vain orgaanisen. Homehtuuko sinun muovihaarukkasi? Hapettuminen taasen voisi kohdata, jos XO pääsee läträämään vedessä.

Hauska kysymys ja niinhän sitä sanotaan ettei kysyvä tieltä eksy. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Mitä ihmettä? Home ei ole epäorgaanisen aineen ongelma, vain orgaanisen. Homehtuuko sinun muovihaarukkasi? Hapettuminen taasen voisi kohdata, jos XO pääsee läträämään vedessä.

Hauska kysymys ja niinhän sitä sanotaan ettei kysyvä tieltä eksy. :D

Ajattelin sitä hometta sen kosteuden kannalta lähinnä, että jos se pääsee sisään niin onko isokin riski koneen kantilta? Eihän se home itsessään sitä kosteutta tuota... Eli kysymys oli aivan metsässä. Joten ei ollutkaan varsinaista asiaa ollenkaan =)

Ja kyllä. Ei lusikka mutta muovinen mukiteline on ko. paikassa homeessa...
 
Ylös Bottom