Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Mikäs nyt tuli?
Marketplace,live ja games välilehdessä rullaa vaan keskellä ruutua se lataus symboli...mitään ei tapahdu.Pelaamaan pääsee vain media lehdykän kautta.Netti peli tosin toimii mutta mikäs tuolle koneelle avuksi?2vkoa vanha elite kyseessä?Paneelissa palaa normaali vihreä neljännes.Tehdas asetukset ajettu ilman apua.
Tosta ei kannata huolestua se bugittaa aina välillä. Mutta jos ei häviä niin tee tämä

To clear the cache on the Xbox 360 do the following:

* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
* Highlight the HD symbol and press Y.
* Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.

You will see a confirmation message to confirm system maintenance, proceed.

Toi auttaa mulla aina jos bugittaa

Kiitos piraatti.

Ongelma poistui kun jätin sen "lataamaan" tunniksi kun kävin kaupungilla.Kokeilen tuota vinkkiäsi jos joskus bugittaa.

Tiedän että 360:n kuuluukin olla melko äänekäs, eli se on normaalia, mutta entäs virtalähteestä kuuluva sirinä?

Siis konsolin ollessa pois päältä kuuluu virtalähteestä sellainen terävä sirinä (varmaan kuuluu myös päällä ollessa mutta muu mökä peittää sen)
ja ajattelin että pitäisikö tässä nyt olla huolissaan. Kone on ehkä 3 viikkoa vanha Pro Hdmi (falcon), ja alusta asti on sirinä kuulunut..

Tiedän että 360:n kuuluukin olla melko äänekäs, eli se on normaalia, mutta entäs virtalähteestä kuuluva sirinä?

Siis konsolin ollessa pois päältä kuuluu virtalähteestä sellainen terävä sirinä (varmaan kuuluu myös päällä ollessa mutta muu mökä peittää sen)
ja ajattelin että pitäisikö tässä nyt olla huolissaan. Kone on ehkä 3 viikkoa vanha Pro Hdmi (falcon), ja alusta asti on sirinä kuulunut..

Ei mulla ainakaan kuulu mitään ääntä virtalähteestä, kun konsoli on poissa päältä. En usko, että kuuluukaan pitää

Olen tuosta ennenkin lukenut. Itselläni ja kavereilla sekä tutuilla se on hiljainen. Myös Wiin virtalähteessä on esiintynyt samaa vikaa. En sitten tiedä miten on menetelty. Soita huomenna Xbox-tukeen ja kysele heiltä.

Kiitos vastauksista! Joo eli pitääpä sitten soitella sinne tukee ja kysellä vielä että onko ihan normaalia tuollainen ja että saisko vaikka uutta virtalähdettä tai jotain ettei koko konsoli sitten leviä.

Joskus piti vanhan xboxin aikoina vaihtaa vanha johto uuteen, ja nyt sitten 360:n kanssa varmaan virtalähde. Ja minä kun olen ollut niiiin tyytyväinen tähän ostokseeni. Noh eipä tuo kai silti niin iso miinus ole.

Onkos mahdollista jotenkin siirtää noita tallennuksia boksilta toiselle? Lainasin kaverilta tuossa Gears of Warin, piti insanella läpi vetää, mutta eihän tuota insanee voi valita ennen kuin kerran on storyn vetäny läpi :( Jos tuo tallenuksien siirto ei oikein onnistu niin onko kuitenkin joku tapa saada tuo Insane auki pelaamatta sitä ensin hardcorella tai casualilla?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olen tuosta ennenkin lukenut. Itselläni ja kavereilla sekä tutuilla se on hiljainen. Myös Wiin virtalähteessä on esiintynyt samaa vikaa. En sitten tiedä miten on menetelty. Soita huomenna Xbox-tukeen ja kysele heiltä.

Juu niin vaan asiakaspalvelun kaveri väitti että "joo se on ihan normaalia, jotkut pitää enemmän ääntä kuin toiset". No onneks on pitkä takuu jos se virtalähde nyt sitten pamahtaa ja vie vaikka konsolin mukanaan. Pitää toivoa parasta, mutta on se kyllä aika häiritsevä ääni eli pitää sit aina repiä johto irti seinästä kun ei pelaa..

Juu niin vaan asiakaspalvelun kaveri väitti että "joo se on ihan normaalia, jotkut pitää enemmän ääntä kuin toiset". No onneks on pitkä takuu jos se virtalähde nyt sitten pamahtaa ja vie vaikka konsolin mukanaan. Pitää toivoa parasta, mutta on se kyllä aika häiritsevä ääni eli pitää sit aina repiä johto irti seinästä kun ei pelaa..

Jumankekka toi voi olla vaarallista. Siinä muuntajassa on kuitenkin sen verran virtaa... Mites sitten ku asunto roihuaa, soitatko Xbox-tukeen Andrukselle että miten nyt pitäis toimia? :rolleyes:

Btw huomasin että arcade mallin virtalähteessä on kanssa tuuletin pari. Sekin pitää mekkalaa aika lailla, mutta kun siirsin sen pois näkyvistä, melu taso laski reilusti ja nyt enään telkkarilla pitää peittää boxin siroäänet.

Jumankekka toi voi olla vaarallista. Siinä muuntajassa on kuitenkin sen verran virtaa... Mites sitten ku asunto roihuaa, soitatko Xbox-tukeen Andrukselle että miten nyt pitäis toimia? :rolleyes:

Joo pitänee varmaan nyt vihdoin ja viimein ottaa se kotivakuutus :)
Tai sitten pitää vaan tosiaan soitella asiakaspalveluun ja kysellä että kattaako xboxin takuu myös kaiken muun tuhoutuneen omaisuuden! :D

Miiiistä konsolin oletus pelaajaprofiili vaihdetaan? :/ Pari kertaa selaillut mielestäni jokapuolelta enkä vaan saa päähäni miten. Joka kerta kun pistän konsolini päälle, se lataa kaverin profiilin joka on käynyt ehkä kerran pelaamassa ja teki oman profiilin. En nyt silti viitsisi profiilia poistaa.

Vaan harmittaa jonkinverran, että tänään ninja gaiden 2:sen ostettuani tulin kotiin, löin pelin konsoliin ja pelasin koko päivän. Kaikki tests of valorit(3) chapter vitoseen asti tehty path of the warriorilla ja nyt huomaan että profiilina on kaverin profiili, enkä saa livereppiä enkä edes mainintaa pelistä liveen, omalle profiilille, ellen aloita uudestaan.

Hyvin ärsyttävää, että konsoli lataa viimeksi tehdyn, eikä eniten pelatun profiilin, eikä vielä ole kovinkaan "ilmiselvää" kaiketi oletusprofiilin vaihto kun ei ole vieläkään silmään osunut. Tai sitten vain olen puusilmä :p

Jostain asetuksista löytyy Automatic sign-in: On/Off. Laite se kaverin profiiliin tilaan Off ja itsellesi On.

Jostain asetuksista löytyy Automatic sign-in: On/Off. Laite se kaverin profiiliin tilaan Off ja itsellesi On.

Muistaakseni siinä Gamertagin kohdalla pitää painaa A-nappia, ja sitten sieltä valikosta löytyy tuo automaattinen sisäänkirjautuminen. Laitat kaverin profiiliin disabled ja omaasi enabled niin homma pelittää. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aaaaaa, aivan. Koitin vaan etsiä sellasta listaa mistä valita oletusprofiili mut enpä tajunnutkaan että se on just tuosta automatic sign in jutusta säädettävissä. Kiitos paljon! :)

RTFM! ;) Joka konsoli mikä mulle on tullut niin on ollu gametagit siellä mukana. Itse oon tehny vaan niin että vaihtanut sen salasanan ja ottanut automaattisen kirjautumisen pois. Itsekkin olen myymässä niin jos joku tietää niin infoo vaan.

Jos ja kun myy koneen niin saako profiilin poistettua miten koneesta?

Meet sinne Memoryyn ja sieltä gamer profiles. Toinen vaihtoehto on formatoida kovo niin kaikki häviää ja senkin saa tehtyä sieltä memory valikosta

Jos ja kun myy koneen niin saako profiilin poistettua miten koneesta?

1. Mene asetuksiin, valitse memory, ja paina kovalevyn kohdalla Y-nappia.
2. Valitse formatointi.
3. Tämän jälkeen sinun pitää kirjoittaa konsolin sarjanumero, jonka löydät konsolin takaa.
4. Tadaa! Kaikki kovalevyllä olleet tiedot, mukaan lukien gamertagisi, ovat kadonneet.

E: Piraatti oli nopeampi.

Ylös Bottom