Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Eipä tuo paketti muuta kaipaa kuin Play & Charge kitin. Kittiin kuuluu siis ohjaimen akku ja 3 metrin latinkipiuha.

Mikäli löytyy ladattavia AA-paristoja ja laturi, niin noita voi ihan hyvin käyttää myös. Ei kyllä pysty pelatessa latailemaan, mutta eipä ainakaan itseltäni ole paristot päässeet kesken loppumaan.

Kiitos kaikille vastauksista!

Pakkohan se on sitten odotella E3-messuihin asti ja sitten hommata kone, mukaan Play & Charge Kit ja Lost Odyssey. Gamertag on jo tehty valmiiksi ;)

Köh, muuten hyvä, mutta kun teet Gamertagin XO:lla niin saisit 1kk ilmaisen Kulta-tilin, jota et nyt tietokoneen kautta tehdessä tainnut saada :o Tosin voithan aina tehdä uuden jos ei ole liian kiintynyt tuohon valittuun nimeen...

Premium-koneet taitavat olla muuten ihan loppu muutamaa hassua kappaletta lukuunottamatta Suomesta, ainakin näin olen muilta foorumeilta lukenut. Varastotyhjennystä uuden mallin tieltä vai MS:n maahantuonnin kädettömyyttä? Selvinnee viikon sisään.

Premium-koneet taitavat olla muuten ihan loppu muutamaa hassua kappaletta lukuunottamatta Suomesta, ainakin näin olen muilta foorumeilta lukenut. Varastotyhjennystä uuden mallin tieltä vai MS:n maahantuonnin kädettömyyttä? Selvinnee viikon sisään.

Juu, ei oikeen eliteäkään löytynyt kun viikko sitten olin ostamassa. Arcadekin oli monesta paikasta loppu. Tiedä sitten mistä johtuu. Toivottavasti nyt sitten julkistettaisiin se Blu-Box...

Jos se kaapeli on Arcaden/Coren mukana tullu komposiitti niin kannattaa ennemmin ostaa tämä. Premiumissa tuo johto onkin mukana. Toi Scart-kaapeli on enemmän putkitöllöille.

Tuo johto itselläni on, se tuli juurikin Premium-mallin mukana. No, sama se. Taidan tyytyä tuohon johtoon. :rolleyes:

Tukeehan mullakin, mutta "selvä valinta" ei toden totta. Kuva 3x huonompi kuin komponentilla. TV- ja silmäkohtaista.
No todellakin TV- ja silmäkohtaista. Eipä nyt mennä yleistämään liikoja. Minulla taas vga vie selvän voiton, komponentti on selvästi huonompi vaihtoehto. Televisiona Samsung LE-32R86.

Microsoftin tuotteessa ei ole mukana optista kaapelia mutta siinä on mukana VGA-sukupuolenvaihdin, jonka avulla voi johtoa esim. jatkaa normaalilla tietokoneen VGA-kaapelilla. Saattaa olla erittäin tarpeellinen esimerkiksi sen vuoksi, että lattialla olevista kaiuttimista saadaan VGA-puoli ylettymään näyttöön. Toisesta ei ole tietoa että onko siinä mukana kyseistä potikkaa. Tuotteiden laatueroista ei voi tietää, mutta joskus on tullut vastaan toisella foorumilla käyttäjä, jolla Joytechin VGA-kaapeli ei tykännyt toimia mutta Microsoftin kaapeli pelasi. Yksittäistapaus kuitenkin vain ettei kannata juurikaan huomioida.

Kaverin kanssa kikkaillaan tuon liittämisen kanssa, sille tuli 360 tuossa ja jouduimme hajoittamaan sen komponettiliittimen joka tulee sinne konsoliin kiinni, jotta saimme äänet ja kuvat kummatkin toimimaan. Sen vanhassa "HD-televisiossa" ei ole siis kuin DVI-paikka. Nyt toimii kyllä, mutta pitäisi vielä saada ohjeet miten sen liittimen saa edes etäisesti kuntoon, jos nyt joku muistaa millä sivustolla oli se ohje. :) Kiitän jo etukäteen.

Kaverin kanssa kikkaillaan tuon liittämisen kanssa, sille tuli 360 tuossa ja jouduimme hajoittamaan sen komponettiliittimen joka tulee sinne konsoliin kiinni, jotta saimme äänet ja kuvat kummatkin toimimaan. Sen vanhassa "HD-televisiossa" ei ole siis kuin DVI-paikka. Nyt toimii kyllä, mutta pitäisi vielä saada ohjeet miten sen liittimen saa edes etäisesti kuntoon, jos nyt joku muistaa millä sivustolla oli se ohje. :) Kiitän jo etukäteen.

Tarkoititko tätä ohjetta?

http://www.chadledford.com/?p=50

Pari kommenttia

VGA vs Komponetti
Kuten mainittu riippuu aivan TVstä. Joissain on käytetty noissa halpoja liittimiä ja osia, joten kuva jää huonoksi. Itse en nähnyt omalla 32" taulu Tvllä suurta eroa komponetti ja HDMI. Kokeilin boksilla ja pleikalla. Ikävä kyllä etukäteen ei voi sanoa kumpi antaa paremman kuva televisiossa. Siksi itse ostin suoraan HDMI kaapelin ja tykkiä varten pleselle komponentin.

Ps mistä saisi vanhalle boksille komponentti kaapelin.

Tuosta Optisen hackistä sen verta
Voi tulla ongelmia jos on käytössä HDMI jakaja. Ongelmat tulee kun vaihtaa boksilta toiseen kuvanlähteeseen ja takaisin. Jotku kuulemma selvisi tuosta katkomalla kaikki johdot, itse en kokeillut vaan ostin sen optisen lisäpalikan vaikka kirpaisi. Toiseksi itsellä se silti väänsi hieman HDMI-liitintä. Olikohan HDMI liitin paksumpi kuin normaalisti.

Ylös Bottom