Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Jos haluan boxin langattomasti nettiin, niin pitääkö ostaa tämä, vai käykö mikä tahansa muu palikka?
 
Vastaus: Xbox 360

Hmm. Uusi malli XO:sta on aina vaan varmemman oloinen huhu. Pikkulinnuthan ovat kertoneet, että nykyinen Premium korvataan ja tilalle tulee uusi Premium 60 gigan kovolla. Tehdäänpä pikainen kierros suomalaisiin verkkokauppoihin. Joistain pienemmistä liikkeistä saattaa vielä löytyä, mutta vähänkin suuremmat kaupat myyvät jo ei oota. Pianhan se nähdään, saadaanko (taas) uusi malli. :)

Konsolinet: Tilapäisesti loppu. Arvioitu toimitusaika 1-5 arkipäivää

Verkkokauppa.com: Loppu, täydennystä 5-10 päivässä

Playerone: Tuote tilapäisesti loppuunmyyty

VPD: Saatavilla 16.7.2008

Megaswap: Tilapäisesti loppu, seuraava erä arviolta 16.7.2008

NetAnttila: Ei varastossa, nettisivut listaavat reaaliaikaisesti vain varastossa olevat tuotteet.

Gamelife: Loppu sekä myymälästä, että nettikaupan varastosta.

Gameparadise: Vain käytettyjä konsoleita varastossa.

Markantalo ja Gigantti: Ei varastossa
 
Vastaus: Xbox 360

Ostinpahan hyvään aikaan oman 360:n, 2 viikkoa oston jälkeen hintaa laskettiin ja nyt vielä tämä...
 
Vastaus: Xbox 360

Ostinpahan hyvään aikaan oman 360:n, 2 viikkoa oston jälkeen hintaa laskettiin ja nyt vielä tämä...
Sama juttu itsellä. Ostin Eliten isomman kovalevyn takia ja nyt ottaa kyllä hattuun kivasti, kun julkaistiin 60GB uusi "pro"-malli.
200e meni hukkaan voisi sanoa.
 
Vastaus: Xbox 360

jos noin ajattelee niin ei koskaan voisi ostaa mitään.
voisin minäkin sanoa että ottaa päähän kun yli 2 vuotta sitten ostin oman boxini yli 500e:lla ja nyt niitä saa noin halvalla, miksen odottanut.
nyyh.
 
Vastaus: Xbox 360

jos noin ajattelee niin ei koskaan voisi ostaa mitään.
voisin minäkin sanoa että ottaa päähän kun yli 2 vuotta sitten ostin oman boxini yli 500e:lla ja nyt niitä saa noin halvalla, miksen odottanut.
nyyh.

Kannattaa laskea laitteesta saatu hyöty.

Itse ostin boksin ennen hinnanalennusta ja maksoin n. 400 .
Samoin ostin aikanaan PS3 60 GB version 699 .

Kumpaankin olen ollut tyytyväinen ja käyttö maksanut rahat takaisin.

Toisaalta nythän olisi oiva aika ostaa vasta PS2, Xbox ja Gamecube.
Niitä saa rittäin halvalla ja paljon käyetettyjä pelejä irtoaa sika halvalla.

PS2 ja Xbox ostettu aikanaan julkaisun aikoihin.
 
Vastaus: Xbox 360

Jaahas. Pitää varmaan alkaa harkitsemaan josko vaihtaisi vanhanmallisen premiumin tällaiseen uudempaan hdmi-liitännällä varustettuun versioon tai Eliteen.

Tuo 20Gb kovo on niin säälittävän pieni ettei siihen mahdu paljon mitään tavaraa, ja isommat kovot maksavat maltaita. Taas toisaalta ei viitsisi pelkän kovalevyn ja hdmi-liitännän takia ostaa uutta boxia, kun tuo vanha toimii vielä hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Tuo 20Gb kovo on niin säälittävän pieni ettei siihen mahdu paljon mitään tavaraa, ja isommat kovot maksavat maltaita. Taas toisaalta ei viitsisi pelkän kvalevyn ja hdmi-liitännän takia ostaa uutta boxia, kun tuo vanha toimii vielä hyvin.

Itse olen pitkään suunnitellu kiintolevyn vaihtamista suurempaan. 20 GB menee täyteen helpolla. Varsinkin jos ostaa livestä vanhan boksin pelejä.

Olen ihmetelly kun mikkisofta mainostaa HD-elokuvien lataamista netistä. Eihän tuolle 20 GB levylle mahdu yhtään elokuvaa hyvällä kuvanlaadulla. Silti ei saa kopioida kamaa ulkoiselle kiintolevylle.
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ihmetelly kun mikkisofta mainostaa HD-elokuvien lataamista netistä. Eihän tuolle 20 GB levylle mahdu yhtään elokuvaa hyvällä kuvanlaadulla. Silti ei saa kopioida kamaa ulkoiselle kiintolevylle.
Marketplacen HD-elokuvat taitavat olla kooltaan vain parin gigan luokkaa. Niissä on siis huomattavasti matalampi bitrate kuin esim. Blu-ray- ja HD DVD -levyillä.
 
Vastaus: Xbox 360

Mites muuten, kun hankkiin Gold-aikaa niin tuleeko se jäsennyys myös esim. veljeni accolle, vai vain sille tunnukselle jolla sen on maksanut?
 
Vastaus: Xbox 360

Tere! Mulla on joskus ollut xbox360-konsoli, mutta myin sen vähäisen käytön vuoksi. Nyt hommasin hd-telkkarin ja vähän rupesi taas himottamaan mustaa elitea.

Kysynkin, että kannattaako konsoli ostaa nyt vaiko vielä odotella, josko siihen tulisi se Blu-ray-asema?
Vähän tsekkailin noita E3-messujen satoa, eikä siellä ainakaan mainittu tuollaisesta mahdollisuudesta mitään.
 
Vastaus: Xbox 360

Pystyykö Gamerpicturena käyttämään jotakin Xboxin kovolle tallennettua kuvaa, vai kelpaavatko ainoastaa Marketplacesta ladatut?
 
Vastaus: Xbox 360

marketplacelta ladatut tai live vision kameralla itse otettu.
kameralla otetut näkyvät vain kaverilistalla oleville.
 
Vastaus: Xbox 360

En nyt keksi muutakaan viestiketjua, niin nakkailen kysymykseni tähän :eek:.

Vaikuttaako käytössä oleva kaapeli jotenkin siihen, miltä vanhan boxin pelit näyttävät 360:llä? Itse olen kahta peliä koittanut: Halo 2:sta VGA-piuhalla ja kuva oli erittäin terävää ja lähes Halo 3:n veroista - sekä NHL 2K5:sta komponenttikaapelilla ja kuva oli aivan järkyttävää pikselimössöä.

Entä onko peleilläkin jotain eroja? Ovatko jotkut vähän tuntemattomammat pelit emuloitu niin huonosti toimimaan, että grafiikka on juurikin tuon NHL 2K5:n tapaan järkyttävää pikselimössöä?

Heräsi vain kiinnostus, kun tekisi mieli ottaa Fable ja Jade Empire pelihyllyyn, mutta se jää kyllä tekemättä, jos komponenttikaapelini tarjoaa samanlaista mössöä mitä NHL 2K5:n kanssa. HDMI-liitännällä varustettu boxi taitaisi olla paras ratkaisu?
 
Vastaus: Xbox 360

Omasta johtohässäkkä kokemuksesta voin sanoa että nuo vaikuttavat varmasti. VGA tai HDMI ovat ehdottomasti ne parhaat vaihtoehdot.

Ongelma vain VGA-kaapelin kanssa on se että jotkin XBox originaali pelit eivät tunnista käytössä olevaa PAL-60 tyyppiä ja täten eivät suostu edes käynistymään. Toiseksi, Xbox 360'nen ei välttämättä tarjoa sitä natiivi resoluutiota valittavaksi VGA'lla suppeasta resoluutio listauksesta johtuen.
HDMI ongelmat ovat resoluutio tunnistuksessa - Xbox 360 ei jostain syystä tunnista joidenkin HD full tai HD ready näyttöjen resoluutioita eikä täten anna valita parempaa resoluutiota vaikka näyttö siihen pystyisi.
Onneksi Microsoft on tuomassa lisäresoluutioita ja korjausta kyseisiin ongelmiin.
 
Vastaus: Xbox 360

Terse!! Olen potentiaalinen ExBoxin omistaja ja nyt olisi kuumottava kysymys eli pystyykö boxilla käyttämään esim.tota mun Creativen Fatal1tyn headsettiä vai toimiiko Boxin oma vaan? Ja pystyykö Elitellä pelaamaan W-lanin kautta vai pitääkö olla joku adapteri että pääsee johdosta eroon?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom