Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

En ole tätä ketjua vähään aikaan seuraannut, mutta onko olemassa uusista HDMI-malleista melumittaustietoja jollain/jossain? Ihan desibeleinä ja levyn pyöriessä sisällä. Olen ajatellut eliteen päivittää, mutta en jos vastaa vanhaa premiumia melutasoltaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Mulla on ainakin uudessa elitessä Benq asema. On tämä ainakin hiljaisempi kuin 2v vanha premiumi, jossa oli samsung :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Mulla on ainakin uudessa elitessä Benq asema. On tämä ainakin hiljaisempi kuin 2v vanha premiumi, jossa oli samsung :)

Itsekkin vaihdoin vanhan premiumin tohon eliteen viime viikon perjantaina. En tiedä onko tuo Benq asema nyt niin merkittävästi hiljaisempi kuin edellisen premiumin Samsung, mutta asemasta tuleva melu on paljon miellyttävämpi kuin tossa sampassa. Samsungin melu oli jotenkin vinkuvaa kun taas toi benq vaan puhisee tasaisesti.
 
Vastaus: Xbox 360

tätä on varmaan kysytty jo, mutta jos hankin poksin japanista, niin voinko pelata eurooppalaisessa xbox-livessä? Edes jos edes peli on pal?
 
Vastaus: Xbox 360

tätä on varmaan kysytty jo, mutta jos hankin poksin japanista, niin voinko pelata eurooppalaisessa xbox-livessä? Edes jos edes peli on pal?

Ei ole olemassakaan mitään eurooppalaista, japanilaista tai vaikka amerikkalaista Liveä. Kaikki pelaavat samassa palvelussa. Tuleehan siellä päivittäin vastaan ties minkä maan edustajia. :) Ainoa huoli japanilaisessa boxissa voi olla se, ettei sille välttämättä tule kaikkia länsimaissa suosittuja räiskintä- ja toimintapelejä, koska ei niillä ole markkinoita Japanissa. Onkohan GTA IV:kään ilmestynyt vielä siellä päin?
 
Vastaus: Xbox 360

Onkos tuolla livessä vieläkin, joku katkos ku en pääse tonne liven ihmeelliseen maailmaan :)
Näemmä katko venyi pikkaisen yli suunnitellun 24 tunnin. www.xbox.com on jo takaisin linjoilla, mutta foorumiviestien perusteella Liveen ei ihan vielä pääse. Mutta ongelma korjaantuu ihan näillä minuuteilla.
 
Vastaus: Xbox 360

Major Nelson tiedottaa: "This just in: the LIVE maintenance is taking longer thank expected. I'll have an update at 0200 PT." -- Olen aina vihannut noita jenkkien aikavyöhykkeitä, enkä osaa nyt laskea, mitä tuo 0200 PT on meikäläisessä ajassa.
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös Pacific Time tarkoita samaa kuin West Coast, eli kymmenen tuntia meistä jäljessä. 0200PT olisi siis suomeksi puolilta päivin.
 
Vastaus: Xbox 360

Ei ole olemassakaan mitään eurooppalaista, japanilaista tai vaikka amerikkalaista Liveä. Kaikki pelaavat samassa palvelussa. Tuleehan siellä päivittäin vastaan ties minkä maan edustajia. :) Ainoa huoli japanilaisessa boxissa voi olla se, ettei sille välttämättä tule kaikkia länsimaissa suosittuja räiskintä- ja toimintapelejä, koska ei niillä ole markkinoita Japanissa. Onkohan GTA IV:kään ilmestynyt vielä siellä päin?

Eli pääsen pelaamaan left4deadiä ja fable2:kosta kaverini kanssa netin kautta vaikka olisi mitä versioita keskenään, hyvä :D
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös Pacific Time tarkoita samaa kuin West Coast, eli kymmenen tuntia meistä jäljessä. 0200PT olisi siis suomeksi puolilta päivin.
Live lienee nyt Online. Ainakin webbisivulle pääsee, ja joku frendi näkyy pelailevan änäriä. Olipa pitkä huoltotauko.
 
Vastaus: Xbox 360

Olipa pitkä huoltotauko.
24 tuntia kestäväksi se oli kaavailtukin. Luulisin, että tuo johtuu siitä, että Live-palvelininfraa uusittiin raskaalla kädellä ympäri maailmaa. Ja jotta aikaerot tulisi huomioitua (ts. jossain päin ei tarvitsisi töitä tehdä esim. keskellä yötä) oli katkolle hyvä pistää pituutta kerralla ihan kunnolla. Se että siitä lipsuttiin pari tuntia ei ole mitenkään tavatonta.
 
Vastaus: Xbox 360

Live lienee nyt Online. Ainakin webbisivulle pääsee, ja joku frendi näkyy pelailevan änäriä. Olipa pitkä huoltotauko.

Juu, nyt toimii ihan normaalisti. Storestakin pystyi tavaraa lataamaan jne. Nyt kun oli kohtuu pitkä huolto, niin toivoisi varsinaisen syyspäivityksen sujuvan ongelmitta.
 
Vastaus: Xbox 360

Moro oon ajatelu hankkia tuon X-laatikon PS3n kaveriksi onko mitään järkeä? Paljon tuo live oikeen maksaa luottokortilla? Siinähän on jotain Gold ja Silver jäsenyyksiä mitä eroa niissä on? Monet puhuu että Xbox on parempi Fps peleissä miksi? Ja onko tätä siis järkeä ostaa? :P
 
Vastaus: Xbox 360

Moro oon ajatelu hankkia tuon X-laatikon PS3n kaveriksi onko mitään järkeä? Paljon tuo live oikeen maksaa luottokortilla? Siinähän on jotain Gold ja Silver jäsenyyksiä mitä eroa niissä on? Monet puhuu että Xbox on parempi Fps peleissä miksi? Ja onko tätä siis järkeä ostaa? :P

Kannattaa ostaa, etenkin jos räiskintäpeleistä tykkää. Xbox 360:ssa todistetusti pyörii jouheammin
fps- ja muissa ammuskelupeleissä yleisesti käytetyt pelimoottorit (Unreal yms), lisäksi boxin
ohjaimessa on parempi tuntuma kuin pleikan löysissä tateissa. (Ja boxin ohjaimen liipasimet ovat
kuin luotu ammuskeluun!)

Live Goldilla pääset pelaamaan pelejä verkossa, ja saat ladattavaa enemmän/nopeammin kuin
Silverissa (joka on ilmainen, mutta turha). Live Gold taitaa maksaa luottokortilla jonkun
viitisenkymmentä euroa vuodessa. (joku saa tarkentaa, minä en nyt muista tarkkaa summaa)


Ja pelkästään pian ilmestyvä Gears of War 2 tekee Xboxista pakkohankinnan! ;)


Edit: Täällä tietoa Livestä ja hinnasta, tosin ulkomailta tilaamalla tuo on halvempaa.
 
Vastaus: Xbox 360

En tiedä onko jo vanhaa tietoa mutta kerrataapa nyt ainakin sitten eli Edome tietää kertoa että tulevaa käyttöliittymä uudistusta ei ole pakko ottaa käyttöön jos ei miellytä.

Linkki
 
Vastaus: Xbox 360

En tiedä onko jo vanhaa tietoa mutta kerrataapa nyt ainakin sitten eli Edome tietää kertoa että tulevaa käyttöliittymä uudistusta ei ole pakko ottaa käyttöön jos ei miellytä.

Linkki

Uutta oli ainakin minulle. Hieno juttu, jos totta. Loppuu nillitys muutosvastarintamalta. :D
 
Ylös Bottom