Vastaus: Xbox 360
Arcaden omistajat ovat ilmeisesti oikeutettuja huollettuun 20GB kovoon + 3kk Live-aikaa hintaan $29.90*
Loistavat veto Microsoft! \o/
(*Hinnat ja tiedot ovat peräisin foorumeilta, Premiumin omistajana minä en ole oikeutettu noihin tarjouksiin!)
Niin siinä vaan kävi, että yhdistettynä Gigantin Arcade tarjous + MS:n kovalevydiili, niin vihdoin napsahti tässäkin osoitteessa ja tarkotus ois töitten jälkeen hakea yksi Arcade uuteen kotiin.
Mitään järkiperustettahan minulla ei hankinnalle varsinaisestii ole, sillä ostan tuon käytännössä vain Gearsia(1&2) ja mahdollisia Halo inkarnaatiota varten...niinno Alan Wake myös kiinnostaa.
Muuten PS3:nen tulee säilymään ns ykköskoneena, koska nettipelaaminen on ilmaista ja suurempana syynä se, että kaikki kaveritkin pyörii PSN:ssä. Jokatapauksessa tuo on jo niin tolkuttoman halpa, että ostetaan sitten vaikka kirjapainoksi
Ja eipähän tarvi enää kiristellä naamaa sen takia, että joku kiinnostava peli ei tulekaan sille tai tälle koneelle. Enkä epäile hetkeäkään, ettenkö olisi boksiin tyytyväinen, ei hankkimattomuus ole siitä ollut kiinni tähänkään asti.
Sinäänsä minulla ei koskaan ole mitään tuota MS:n laatikkoa vastaan edes ollut, mutta aikaisemmin hinta on vielä ollut sillä tasolla, että järki on estänyt mahdolliset orastavat kuumeet. Tällä hinnalla kuume vei voiton..... Nyt sitten pitää vielä toivoa, että paikallinen kauppias ei myy eioota.
EDIT: Olihan niitä bokseja. Live-tunnus luotu ja kovalevy tilattu. Luvalla sanoen vähän on ristiriitaiset ensikokemukset. Toisaalta ei oikein tajua, että on saanut juuri boksin tasosen pelikoneen alle 150 euron ja negatiivisena puolena vehkeen äänekkyys plesen rinnalla vähän järkytti. Lisäksi PS3:n selaimen ahkerana käyttäjänä jatkuvasti oli olo, että jotain puuttuu. Näin jälkijunassa mukaantulleena on mukava lähteä keräilemään alelaareista kermat, Gears tarttui jo räpylään parilla kympillä.