Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Pakko myöntää, että hienosti toimittu. Tässä vaiheessa pitää olla jo aika pihi/tampio, jos ei noin halpaa kiintolevyä boksiin hommaa. 20 dollaria on kuitenkin ihan karkkirahaa.
Juu kyllä Arcade-boksittajien kelpaa täkyyn tarttua. Nykykurssilla kiintolevy irtoaa vajaalla 15 eurolla, eli eipä ole hinta eikä mikään.

Microsoftilta kerrassaan oivaltavaa tukitoimintaa bulkki-XO:n omistajille. Job well done.
 
Vastaus: Xbox 360

Taas sitä mennään; Konami kommentoi Xbox 360:n Metal Gear Solid 4:aa:

The worldwide demand for an Xbox 360 version (of MGS4) is quite high, and it is something we are currently looking in to.

Linkki



IMO: Pelin läpipelanneena minulle ihan sama, oli sen verran kova pettymys.
Ryömitään lyhyen putkikentän läpi, katsotaan vartti tylsää videota ja tätä toistetaan
jos jaksetaan.

Konamilta tämä tietienkin olisi looginen veto, ei kait tuo peli pleikalla loppujen lopuksi
mitenkään älyttömästi myynyt, ainakin jos suhteuttaa huikeaan budjettiin...
 
Vastaus: Xbox 360

Taaksepäinyhteensopivuus on jo niin eilistä, joten huhujen mukaan MS suunnittelee eteenpäinyhteensopivuutta tuleviin X360-peleihin. Mitä se käytännössä tarkoittaisi? Kun seuraava Xbox ilmestyy vuoden 2012 tienoilla, saa eteenpäinyhteensopivassa pelissä uudella konsolilla esim. paremman piirtoetäisyyden tai jopa kokonaan uusia ominaisuuksia. Kuulostaa aika veikeältä, mutta periaatteessa täysin mahdolliselta.
 
Vastaus: Xbox 360

Taaksepäinyhteensopivuus on jo niin eilistä, joten huhujen mukaan MS suunnittelee eteenpäinyhteensopivuutta tuleviin X360-peleihin.
Xbox 360-peleihin voidaan sisällyttää tuki uudempiin DirectX-rajapintoihin. Eli kuten PC-maailmassa,
peli tsekkaa mitä rajapintaa ajoalusta ymmärtää, ja konfiguroi lennossa enginen sen mukaisesti.
Jos peli tajuaa olevansa Xbox 720:ssa, se lataa hienommat shader-ohjelmat, säätää kameran
rendaamaan pidemmälle jne jne.
 
Vastaus: Xbox 360

Juu kyllä Arcade-boksittajien kelpaa täkyyn tarttua. Nykykurssilla kiintolevy irtoaa vajaalla 15 eurolla, eli eipä ole hinta eikä mikään.

Microsoftilta kerrassaan oivaltavaa tukitoimintaa bulkki-XO:n omistajille. Job well done.

Bulkki-XO? Halvennetaanko tässä nyt jotenkin "karvalakki-XO:ta"? Pitäisikö tuosta vetää herne nenukkaan? Eikös Arcade ole periaatteessa sama kone kun Pro, paitsi että levykelkan pääty on valkoinen, eikä kromattu kuten pro:ssa. Siihen kun ostaa 20 GB:n kiintolevyn sillä kuuluisalla 15 eurolla, niin sehän on ehta pro sen jälkeen. Vai olenko ymmärtänyt jotakin väärin? Itse en aikoinani halunnut hifistellä, vaan tyydyin Arcadeen, koska arvelin sen riittävän omaan pelaamiseeni täysin. Ja on riittänytkin. Nyt kun siihen ostaa pläjäyttäisi vielä sen kovon, niin tadaa, sehän olis pro sen jälkeen:D. Ettei vain harmittaisi, kun pro-boksittajat aikoinaan maksoivat maltaita koneestaan, ja nyt "bulkki-boksittajat" säästävät hilloa, kun saavat omaan koneeseensa sen kovon noin halvalla?

Paitsi, että en osta sitä kovoa, koska muistikorttiakaan en ole missään vaiheessa saanut läheskään täyteen. Alustan aina kortin pelin läpipeluun jälkeen, joten kortti ei täyty koskaan. Livessä en pelaa, enkä lataile demoja ja videoita. Mieluummin ostan sillä 15 eurolla vaikka... jonkin pelin.

Tämä oli vain minun toimintamallini. Toki jos on vähänkin hardcorempi pelaaja, niin ilman muuta 15 ernestiä tiskiin ja 20 gb tallenustilaa kotiin rakkaaseen boksiin kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360

Taas sitä mennään; Konami kommentoi Xbox 360:n Metal Gear Solid 4:aa:



Linkki



IMO: Pelin läpipelanneena minulle ihan sama, oli sen verran kova pettymys.
Ryömitään lyhyen putkikentän läpi, katsotaan vartti tylsää videota ja tätä toistetaan
jos jaksetaan.


Konamilta tämä tietienkin olisi looginen veto, ei kait tuo peli pleikalla loppujen lopuksi
mitenkään älyttömästi myynyt, ainakin jos suhteuttaa huikeaan budjettiin...

Kuvailit juuri BIoshockin, Gears of warin, ja monta muuta peliä MGSn lisäksi.

MGSt ei mitään hirveitä myyntimenestyksiä ole olleet ennenkään, ja tuskin suuria myyntejä keräisi Boksillakaan. Mutta rahaahan firmat haluaa ja jos käännös onnistuu suhtnopeasti, eiköhän sieltä sen verran myyntiä tule että se on taloudellisesti kannattavaa. Sama ajatus varmaan Bioshockin tekijöillä kun sitä nyt Sonylle tunkevat.
 
Vastaus: Xbox 360

Yllämainitut seikat ovat hyvin pitkälle makuasioita, eivätkä ne kuulu varsinaisen Xbox 360 -keskustelun alle. Jatkakaa väittelyänne jossain muussa ketjussa, pliis.

PS. MGS4:n läpipelanneena olen Paolon kanssa täysin eri mieltä, mutta olenkin MGS-fani. X360-version voisin hankkia, jos se toisi oleellista lisäsisältöä peliin.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko muilla nyt livessä vähän jotain hidastelua? Mulla latas 75 megan videoo lähempänä puolta tuntia!! Mulla on 8 megainen netti..
 
Vastaus: Xbox 360

Arcaden omistajat ovat ilmeisesti oikeutettuja huollettuun 20GB kovoon + 3kk Live-aikaa hintaan $29.90*

Loistavat veto Microsoft! \o/


(*Hinnat ja tiedot ovat peräisin foorumeilta, Premiumin omistajana minä en ole oikeutettu noihin tarjouksiin!)

Niin siinä vaan kävi, että yhdistettynä Gigantin Arcade tarjous + MS:n kovalevydiili, niin vihdoin napsahti tässäkin osoitteessa ja tarkotus ois töitten jälkeen hakea yksi Arcade uuteen kotiin.

Mitään järkiperustettahan minulla ei hankinnalle varsinaisestii ole, sillä ostan tuon käytännössä vain Gearsia(1&2) ja mahdollisia Halo inkarnaatiota varten...niinno Alan Wake myös kiinnostaa.

Muuten PS3:nen tulee säilymään ns ykköskoneena, koska nettipelaaminen on ilmaista ja suurempana syynä se, että kaikki kaveritkin pyörii PSN:ssä. Jokatapauksessa tuo on jo niin tolkuttoman halpa, että ostetaan sitten vaikka kirjapainoksi ;) Ja eipähän tarvi enää kiristellä naamaa sen takia, että joku kiinnostava peli ei tulekaan sille tai tälle koneelle. Enkä epäile hetkeäkään, ettenkö olisi boksiin tyytyväinen, ei hankkimattomuus ole siitä ollut kiinni tähänkään asti.

Sinäänsä minulla ei koskaan ole mitään tuota MS:n laatikkoa vastaan edes ollut, mutta aikaisemmin hinta on vielä ollut sillä tasolla, että järki on estänyt mahdolliset orastavat kuumeet. Tällä hinnalla kuume vei voiton..... Nyt sitten pitää vielä toivoa, että paikallinen kauppias ei myy eioota.

EDIT: Olihan niitä bokseja. Live-tunnus luotu ja kovalevy tilattu. Luvalla sanoen vähän on ristiriitaiset ensikokemukset. Toisaalta ei oikein tajua, että on saanut juuri boksin tasosen pelikoneen alle 150 euron ja negatiivisena puolena vehkeen äänekkyys plesen rinnalla vähän järkytti. Lisäksi PS3:n selaimen ahkerana käyttäjänä jatkuvasti oli olo, että jotain puuttuu. Näin jälkijunassa mukaantulleena on mukava lähteä keräilemään alelaareista kermat, Gears tarttui jo räpylään parilla kympillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Nyt sitten pitää vielä toivoa, että paikallinen kauppias ei myy eioota..

Ale-XO on saatavana myös Gigantin nettikaupasta (ei takeita URL-hirviön toimivuudesta - löytyy myös hakemalla tuotenumeroa X360Q2A00019). Tuota kautta onnistuu myös tuotteen varaaminen niin, että käyt maksamassa sen Gigantin tiskille.

Sitten vain puhumaan järkeä myös kavereille...
 
Vastaus: Xbox 360

melkoinen jälleennäkemisen ilo kun sai taas 360 takaisin :cool: live arcadesta duke nukemin taitaa joutua ostamaan
 
Vastaus: Xbox 360

Minkähän takia mulla on nyt jonkun aikaa hidastellut lataukset boksilla? Vaihdoin juuri netin 2 megaisesta 8 megaiseen, mutta tuntuu että lataukset tulee nykyään vaan hitaammin. Tietokoneella ja pleikalla nopeus on niin kuin pitäiskin mutta boksilla tuntuu tökkivän. Onko muilla live hidastellut vai onko vika vaan mulla?
 
Vastaus: Xbox 360

Minkähän takia mulla on nyt jonkun aikaa hidastellut lataukset boksilla? Vaihdoin juuri netin 2 megaisesta 8 megaiseen, mutta tuntuu että lataukset tulee nykyään vaan hitaammin. Tietokoneella ja pleikalla nopeus on niin kuin pitäiskin mutta boksilla tuntuu tökkivän. Onko muilla live hidastellut vai onko vika vaan mulla?

Luultavasti Livessä on jotain ongelmia nyt. Itsellä tekee ihan samaa eli lataukset tulee uskomattoman hitaasti.
 
Vastaus: Xbox 360

miten ton automaattisen messengeriin kirjautumisen saa pois? ärsyttää kun kirjautuu aina sen enempää kysymättä
 
Ylös Bottom