Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Onko siitä puhuttu ollenkaan että uuden NXE:n myötä joistakin Xbox Orginal peleistä tulisi ilmaisia?
Mun mielestä siitä joskus uutisoitiin.. Linkkiä en nyt löydä siis.
Halo ykköstä ois nimittäin hauska tyypata.

On muuten uusi Falcon Boxi hiljaisempi ja viileämpi kun wanha Pro !
Miellyttävää :) Mutta vielä ollaan pitkällä Pleikkari kolmosesta.
Nyt tavallaan harmittaa etten Eliteä ostanut (ostin Gears 2 bundlen), mut isomman kovalevyn voi ostaa joskus. Mattamusta ois ollu kyl cool..
Toi uus mikki on mun mielestä huonompi kun vanha. Koska toi äänensäätö ei oo enään ohjaimen lähellä. Tavallaan parempi ja tavallaan huonompi. Tuntuu vain toi plugi heikommalta.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko siitä puhuttu ollenkaan että uuden NXE:n myötä joistakin Xbox Orginal peleistä tulisi ilmaisia?
En tällaista muista kuulleeni, eikä kamalan uskottavalta kuulosta muutenkaan.

Ja nyt kun tässä vähän haeskelin, sen huhun mukaan kaiken piti tapahtua 25. syyskuuta, ja G4TV kaiken lisäksi kategorisesti kielsi, että huhussa olisi yhtään mitään perää.
 
Vastaus: Xbox 360

En tällaista muista kuulleeni, eikä kamalan uskottavalta kuulosta muutenkaan.

Ja nyt kun tässä vähän haeskelin, sen huhun mukaan kaiken piti tapahtua 25. syyskuuta, ja G4TV kaiken lisäksi kategorisesti kielsi, että huhussa olisi yhtään mitään perää.

Däääääääm... Olis ollu aivan loistavaa jos ois tullu ilmasiks jotkut niistä.
 
Vastaus: Xbox 360

Onnistuu. Kahden sekunnin googlauksella löytyi heti hyvä ohje:

Kiitos tästä :)

Yksi kysymys olisi vielä, olen pelaillut boxilla kohta 6kk ilman että sillä olisi kertaakaan käyty "livessä". Sain hommattua nettiyhteyden boxiin. Olis vaan sellanen ongelma, että saanko luotua live accounttia johon tulisi mukaan "offline" accountin savet? Ei viitsisi pelata kaikkia pelejä uudestaan siihen mihin oon viimeksi jäänyt...

Ehkä joku tajuaa ongelmani.

Niin joo ja se tilin palauttaminen tuskin auttaa kun olla ei ole ennen liveä käytetty.. Ainakaan mulle ei ole luottokorttia kun siinä kysytään neljä viimestä numeroa..
 
Vastaus: Xbox 360

minä taas en tajua että mikset voi käyttää samaa profiilia kuin tähänkin asti?
 
Vastaus: Xbox 360

minä taas en tajua että mikset voi käyttää samaa profiilia kuin tähänkin asti?

Ihan sen takia etten pysty pelaamaan livessä sillä... Pyytää luomaan live tunnuksen.
Jep, yritin luoda live tunnuksen tolle mun profiilille mutta yllättäen varattu. Siis jouduin luomaan kokonaan uuden tilin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Xbox 360 lähestyy 25 miljoonan myydyn konsolin rajaa, kertoo MS:n viihde- ja laitepuolen talous- ja rahoitusjohtaja Mindy Mount. Raja rikkoutunee jo tässä kuussa, jos boksin joulumyynti etenee odotetulla tahdilla.
 
Vastaus: Xbox 360

Ajattelin tilata xbox 360 pro:n amazon.co.uk:ista. Postimaksut lienevät 10 e luokkaa?
Ja pitääkös ton boksin johto vaihtaa että käy suomen sähköverkkoon?
 
Vastaus: Xbox 360

Ajattelin tilata xbox 360 pro:n amazon.co.uk:ista. Postimaksut lienevät 10 e luokkaa?
Ja pitääkös ton boksin johto vaihtaa että käy suomen sähköverkkoon?

Vähän rontti 5 euroa näyttäisi olevan. Johto ei sovi suoraan paketista Suomen töpseliin.

amazonille perinteiseen tapaan... Xbox 360 konsolipaketin postitus maksaa saman verran kuin live pojojen...
 
Vastaus: Xbox 360

Vähän rontti 5 euroa näyttäisi olevan. Johto ei sovi suoraan paketista Suomen töpseliin.

amazonille perinteiseen tapaan... Xbox 360 konsolipaketin postitus maksaa saman verran kuin live pojojen...
Noita tollasia tietokoneeseen/tulostimiin sopivia johtoja pyörii jaloissa. Onko se xboxin johto siis irroitettavaa mallia ja jotain standardi kokoa? Ettei tarvis ostaa mitään adapteria.
Ja takuu menee samanlailla kuin Suomesta ostetulle? Eli tarvittaessa lähetetään Saksaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Noita tollasia tietokoneeseen/tulostimiin sopivia johtoja pyörii jaloissa. Onko se xboxin johto siis irroitettavaa mallia ja jotain standardi kokoa? Ettei tarvis ostaa mitään adapteria.

Noita boksin virtajohtoja on kahta eri sorttia, kaksi- ja kolmepiikkisiä, vaihtelee ilmeisesti laitteen valmistusajankohdan mukaan.

En osaa sanoa että onko kumpikaan standardinmukainen perusletku...
 
Vastaus: Xbox 360

Ehkä tyhmä kysymys mutta toimiihan pelien tallennukset vaikka ei olisikaan se sama levy millä pelin alunperin aloitti?
 
Ylös Bottom