Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Työntääkö boksi muuten 5.1 surround ääntä hdmi letkua pitkin vai onko pakko ottaa äänet ulos optisella piuhalla?
Ohjainten pitää olla Xbox 360-yhteensopivia, eli esim. pleikan ohjaimet eivät käy (paitsi jos löytyy jokin eksoottinen langattoman signaalin konvertteri).Toimiiko boxissa muut ohjaimet, kuin boxin omat?!
Hitusen siis vielä hukassa koko boxista, mutta kyllähän tässä oppii sitä käyttämään kun testailee!
Noniin, tulipa sitten hommattua Xbox360 kaveriksi PS3:lle...
Hitusen siis vielä hukassa koko boxista, mutta kyllähän tässä oppii sitä käyttämään kun testailee!
Ei tuo ohjain tunnu sopivan vanhan Pleikkari-puristin käteen tosiaankaan (Sonyn muotoilemat kourat ), vasemman tatin sijainti tuntuu yhtä luonnottomalta kuin brenkuttelu AA-kokouksessa. Mutta kyllä se siinä.
Itseasiassa Sony-kourat löytyy täältäkin yli kymmenen vuoden takaa, mutta pakko myöntää Xboxin ohjaimen vievän Sonya 100-20! Uskomattoman parempi egonomia ja vasen tattikin löytyy sopivasta paikasta. Tai sitten mulla on vaan niin iso käsi, että tatti on kuin suunniteltu mulle. Hyvä ote, hyvät liipaisimet ja pehmeämpi muoto. Ainoa pienen pieni miinus tulee ristiohjaimesta. Välillä tulee painettua viistoon kun sitä käyttelee..
onkos tossa uudessa vihreässä xbox pädissä mitään erikoista vai onko se vain se väri?
ja saakohan tota valkeana milloin? siis uudistetulla d-padilla. vai onko sellainen jo kaupoissa?
Mitä eroa on lite-on ja BenQ asemilla?
Noniin, tulipa sitten hommattua Xbox360 kaveriksi PS3:lle...
...Hitusen siis vielä hukassa koko boxista, mutta kyllähän tässä oppii sitä käyttämään kun testailee!
Galleriassa :
25.11.2008 11:35 <tampparination> Tiedättekö miksi sitä sanotaan xBox 360? -koska sen nähdessä kääntyy 360 astetta ja kävelee pois
Olisi tarkoitus ostaa tuo xbox arcade,mutta pystyykö sillä pelaamaan kaikkia
xbox 360 pelejä?Jostain olen lukenut,että jotkut pelit vaativat kovalevy tilaa aika paljon
ja tässähän ei sitä ole?
Ja kai tässä tulee komponenttikaapeli mukana?