Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Satuin löytämään tälläisen mainoksen, http://www.gamestop.fi/xboxTradein.asp ja kysynkin, että mahtaako tuo tarjotus olla vieläkin voimassa?
Xbox kun himottaisi. :)
Laitappa soitto Pasaatin GameStopiin niin homma selviää näin nopeiten. Tosin ei taida olla näin pyhinä auki. Itse näin kyseisen puljun seinällä jokunen aika sitten mainoksen tuosta kampanjasta, mutta en sitten tiedä että päteekö tuo vielä. Mene ja tiedä. :rolleyes:

Huhhuh!! Kyllä eilen illalla meinasi sydänparka leikata kiinni sillä siinä iltasella käynnistelin boxia mielessäni pieni pelittely ja mitä silmiini osuukaan!? Legenda on totta! Se on täälä! Mikä se on!? No sehän on the famous Ring on Death!! Nooooooo kaikuu tuskanparahdukseni ympäri asuntoa kunnes päätän taistella tätä epäpyhää MS:n demonia vastaan. Kiskaisen virtajohdon irti pistorasiasta ja lausun muutaman loitsun ja rukouksen joita ei ole lasten korville tarkoitettu.
Kylmästä hiestä märkänä laitan virtajohdon takaisin paikoilleen ja käynnistän koneen ja mitä tapahtuukaan... Voila!! I'ts alive!! Buhaahaaaaaahaaa!!! Kids.. The Bogeyman is real and it's right here waiting for you..... Että tämmöstä tällä kertaa :p

Nyt jos sitä vihdoin ja viimein saisi tilattua oman boksin. Amazonista katellu 60 GB konsolia. Mahtaako nuo olla Jasperia vai Falconia? Vain onko sitä alkuperäistä kun noin edullisesti saa :D

Mitenkäs on muuten tuon takuun kanssa kun amazonista tilaa, toimii varmaan ihan normaalisti?

Huhhuh!! Kyllä eilen illalla meinasi sydänparka leikata kiinni sillä siinä iltasella käynnistelin boxia mielessäni pieni pelittely ja mitä silmiini osuukaan!? Legenda on totta! Se on täälä! Mikä se on!? No sehän on the famous Ring on Death!! Nooooooo kaikuu tuskanparahdukseni ympäri asuntoa kunnes päätän taistella tätä epäpyhää MS:n demonia vastaan. Kiskaisen virtajohdon irti pistorasiasta ja lausun muutaman loitsun ja rukouksen joita ei ole lasten korville tarkoitettu.
Kylmästä hiestä märkänä laitan virtajohdon takaisin paikoilleen ja käynnistän koneen ja mitä tapahtuukaan... Voila!! I'ts alive!! Buhaahaaaaaahaaa!!! Kids.. The Bogeyman is real and it's right here waiting for you..... Että tämmöstä tällä kertaa :p
Jos oli kolmen valon RROD niin kannattaa varautua ihan lähiaikoina sen tulevan uudestaan. :) Tosin eihän noista koskaan tiedä.

Jusko sanoi:
Nyt jos sitä vihdoin ja viimein saisi tilattua oman boksin. Amazonista katellu 60 GB konsolia. Mahtaako nuo olla Jasperia vai Falconia? Vain onko sitä alkuperäistä kun noin edullisesti saa

Mitenkäs on muuten tuon takuun kanssa kun amazonista tilaa, toimii varmaan ihan normaalisti?
Takuu-asioista en osaa sanoa, mutta kysytäänpä että paljon mahtoi kustantaa postikuluineen tuo 60 gigan kovalevyllä varustettu konsoli?

Jos oli kolmen valon RROD niin kannattaa varautua ihan lähiaikoina sen tulevan uudestaan. :) Tosin eihän noista koskaan tiedä.
Mulla on laite, joka vilkutteli ekan kerran punaisia yli vuosi sitten ja aina on lähtenyt normaalisti tulille uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Muutaman kerran tässä vuoden aikana samaa tapahtunut.
Jokaisesta pelikerrasta pitää nauttia, kun se voi olla vähään aikaan viimeinen. :D

Kysytään nyt vaikka tässä ketjussa.

Ostin Eliten 21.11.2008 ja onnistuin hukkaan kuitin. Ostettu/vaihdettu Jyväskylän Gamestopista. Siis onhan siinä takuu voimassa vaikka kuittia ei ole? Varmistan vain asiaa täältä. Koska ainakin itse olen ymmärtänyt että on takuu.? Olenko oikeassa?

Ostin Eliten 21.11.2008 ja onnistuin hukkaan kuitin. Ostettu/vaihdettu Jyväskylän Gamestopista. Siis onhan siinä takuu voimassa vaikka kuittia ei ole? Varmistan vain asiaa täältä. Koska ainakin itse olen ymmärtänyt että on takuu.? Olenko oikeassa?
Jos en ole aivan väärin käsittänyt asiaa niin takuu toimii vaikka ei ole kuittia tallessa. Taitavat siellä toisessa päässä katsoa jonkin sarjanumeron tai muun mukaan tilanteen että onko takuu voimassa. Korjatkaa toki jos olen väärässä mutta näin se mielestäni suunnilleen menee.

Jep, takuu on voimassa ilman kuittia joten ei paniikkia..

Ok. Hyvä homma. Jos joku voisi vielä valaista että mistä se takuu sitten katsotaan?? Sarjanumerosta vai?

Ok. Hyvä homma. Jos joku voisi vielä valaista että mistä se takuu sitten katsotaan?? Sarjanumerosta vai?
Itseasiassa lueskelin netistä vähän porukan kommentteja tuota takuu-asiaa koskien ja osalla ei ollut mennyt huoltoon kone ilman kuittia. Tosin suurempi osa oli taas saanut koneen ilman kuittiakin huoltoon kun MS näkee esim. milloin kone on valmistettu jne. Ota tästä sitten selvää. :rolleyes:

no jos kone on valmistettu alle kaksi vuotta sitten niin silloin siinä on pakko olla takuu.
tai jos se on valmsitettu alle kolme vuotta sitten niin silloinkin siinä on pakko olla takuu punarinkula tapauksessa.

minä elvytin oman lootani eilen toisen kerran pyyhkeen avulla.
pelasin sillä 6 tuntia kunnes lopetin.
tänään hain postista uuden boxin ja tietenkin luulin että tuo vanha tekee saman kuin viimeksi eli toimii hyvin pyyhe tempun jälkeen, mutta seuraavana päivänä ei enää toimikkaan.
ja paskat, pelasin tuolla vanhalla lootalla n.9 tuntia midnight clubia ja hyvin toimi edelleen.

taitaa olla sama juttu kuin siinä että vaikka olisi kuinka pilvistä ja harmaata niin vettä ei varmasti ala satamaan jos on sateenvarjo mukana.
nyt kun on toinen boxi talossa niin tottakai tuo vanhakin toimii.

no jos kone on valmistettu alle kaksi vuotta sitten niin silloin siinä on pakko olla takuu.
tai jos se on valmsitettu alle kolme vuotta sitten niin silloinkin siinä on pakko olla takuu punarinkula tapauksessa.

minä elvytin oman lootani eilen toisen kerran pyyhkeen avulla.
pelasin sillä 6 tuntia kunnes lopetin.
tänään hain postista uuden boxin ja tietenkin luulin että tuo vanha tekee saman kuin viimeksi eli toimii hyvin pyyhe tempun jälkeen, mutta seuraavana päivänä ei enää toimikkaan.
ja paskat, pelasin tuolla vanhalla lootalla n.9 tuntia midnight clubia ja hyvin toimi edelleen.

taitaa olla sama juttu kuin siinä että vaikka olisi kuinka pilvistä ja harmaata niin vettä ei varmasti ala satamaan jos on sateenvarjo mukana.
nyt kun on toinen boxi talossa niin tottakai tuo vanhakin toimii.
Onko vanhassa Boksissasi enää takuuta jäljellä? Heitä privaa kun se kohta hajoaa niin voin ostaa sen sinulta kuleksimasta. :D

valmistus päivän perusteella on lokakuuhun asti vielä takuu RROD tapauksessa.
miten vaan mahtaa huolto suhtautua kun tuo on nyt sen pari kertaa hajotessaan ollut sellainen että se on käynnistynyt, mutta jumahtaa pelin aloitus ruudussa.
sitten kun koittaa bootata niin ei mene edes dashille mutta ei näy valojakaan.
vasta kun 4-5 kertaa on koittanut käynnistää uudestaan niin iskee RROD.

ei paljon huvita huoltoon pistää jos ne koittaa siellä kerran ja toteaa että ei tässä mitään punasta rinkulaa ole ja lähettää laskun korjauksesta.

Ihme, ettei kukaan ole saanut poltettua kämppäänsä vielä tuolla pyyhetempulla. Tehokas sähkölaite, pöly ja lämpö eivät oikein sovi yhteen.

kyllä se loota itsensä sammuttaa kun liikaa kuumenee.
tai ainakin tuulettimet lakkasi pyörimästä alle 20 minuutin jälkeen
tuossa vaiheessa revein johdot irti ja annoin koneen jäähtyä.

lämpömittaria en viitsinyt kaivaa, mutta näppituntumalta sanoisin että kone oli päältä koitettuna likemmäs 50 asteinen.
takaa kun haistoi niin tuli sellainen mukava tinan haju:D

mutta hei se toimii.

ja eihän tuollaisia saa koskaan jättää ilman valvomista päälle.

noniin elikkä
ajattelin veljelle ostaa briteistä poksin ja sellainen tuli mieleeni että mistä saa noita liittiä joilla saa uk-mallisen töpselin kiinni suomalaiseen pistorasiaan? toki voisin ostaa pc:n virtapiuhan, mutta itsestäni olisi mukava olla tuo uk -> fi-muunnin.

tästä oli jossakin keskustelua, mutta kuollaksenikaan en sitä löytänyt

Ylös Bottom