Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Niin mites pystyy pelamaan guestina ????

Missä pelissä? Esimerkiksi Gears of Warissa tämä taitaa onnistua painamalla päävalikossa Y:tä, jos muistan oikein. Halo 3:ssa puolestaan aulaan ilmestyy yhdistettyjen lisäohjaimien verran symboleja, jotka kehoittavat painamaan A:ta, mikäli haluaa liittyä mukaan karkeloihin.
 
Vastaus: Xbox 360

missä pelissä? Esimerkiksi gears of warissa tämä taitaa onnistua painamalla päävalikossa y:tä, jos muistan oikein. Halo 3:ssa puolestaan aulaan ilmestyy yhdistettyjen lisäohjaimien verran symboleja, jotka kehoittavat painamaan a:ta, mikäli haluaa liittyä mukaan karkeloihin.

nhl 09
 
Vastaus: Xbox 360

Minulla olis tossa nyt yks tommonen Live Gold kuukauden mittanen jäsenkortti systeemi, ostin ihan kokeilu mielessä semmosesta "osta nyt, saat sähköpostiisi koodin" paikasta. Niin kun minä syötän koodin sinne Redeem Code kohtaan niin pitääkö se vielä jotenkin hyväksyä vai muuttuuko Silver tili heti automaattisesti kultaiseksi?

En viitsisi vielä muuttaa kultaiseksi, koska en seuraavan kuukauden aikana hirveästi kerkeä pelailemaan, varsinkaan Livessä, mutta haluaisin kuitenkin varmistua jo nyt koodin toimivuudesta. Eli pitääkö se hyväksyä jotenkin vai tapahtuuko homma automaagisesti heti koodin syötön jälkeen?
 
Vastaus: Xbox 360

tämänpä takia en tajuakkaan, miksi jotkut haluavat varta vasten jasperin itselleen. falcon palvelee täydellisesti
En kyllä minäkään ymmärrä, että miksi pitää juosta tuon Jasperin perässä. Kai siinä on jonkilainen viehätys etsiä sitä "uusinta" mallia koneesta, joka nyt teoreettisesti kestää parhaiten. Loppujen lopuksi saman asian Falcon-mallinen kone ja ei siinä pelatessa paljon tule mietyttyä, että onko se nyt Falcon vai Jasper -kone. Kyllähän takuukin on keksitty ja harvemminhan nuo Falconitkaan menevät rikki. Itse näkisin parempana syynä etsiä konetta DVD-aseman merkin mukaan kuin tuon, että mikä kone nyt sattuu emolevyltään olemaan. Toki en minä nyt varmastikaan ostaisi Xenon-boksia, mutta ei noita enää juuri kaupoista löydykään, joten se on käytännössä pakosti Falcon tai Jasper kun ostat uuden hyllystä.

NHl 08:ssä guestina pelaaminen onnistui ainakin niin, että painoi vain nuolinäppäintä oman joukkueen suuntaan ja sitten siihen tuli se valikko, josta sai valittua "guestin". 09:stä en tiedä kun en ole kokeillut.
 
Vastaus: Xbox 360

Minulla olis tossa nyt yks tommonen Live Gold kuukauden mittanen jäsenkortti systeemi, ostin ihan kokeilu mielessä semmosesta "osta nyt, saat sähköpostiisi koodin" paikasta. Niin kun minä syötän koodin sinne Redeem Code kohtaan niin pitääkö se vielä jotenkin hyväksyä vai muuttuuko Silver tili heti automaattisesti kultaiseksi?

En viitsisi vielä muuttaa kultaiseksi, koska en seuraavan kuukauden aikana hirveästi kerkeä pelailemaan, varsinkaan Livessä, mutta haluaisin kuitenkin varmistua jo nyt koodin toimivuudesta. Eli pitääkö se hyväksyä jotenkin vai tapahtuuko homma automaagisesti heti koodin syötön jälkeen?

automaattisestihan se taitaapi tapahtua
 
Vastaus: Xbox 360

Jeps, en sit vielä tällä viikolla edes testaa tuota, menee viikko ihan hukkaan ajasta sit. Ensi viikkoon odotellaan siis..
 
Vastaus: Xbox 360

Minulla olis tossa nyt yks tommonen Live Gold kuukauden mittanen jäsenkortti systeemi, ostin ihan kokeilu mielessä semmosesta "osta nyt, saat sähköpostiisi koodin" paikasta. Niin kun minä syötän koodin sinne Redeem Code kohtaan niin pitääkö se vielä jotenkin hyväksyä vai muuttuuko Silver tili heti automaattisesti kultaiseksi?

En viitsisi vielä muuttaa kultaiseksi, koska en seuraavan kuukauden aikana hirveästi kerkeä pelailemaan, varsinkaan Livessä, mutta haluaisin kuitenkin varmistua jo nyt koodin toimivuudesta. Eli pitääkö se hyväksyä jotenkin vai tapahtuuko homma automaagisesti heti koodin syötön jälkeen?

Itse testasin joku aika sitten oman kuukauden Live Gold -lappusen, joka tuli joskus GTA IV:n mukana, toimivuutta, ja siinä ainakin tuli vielä varmistusruutu koodin naputtelemisen jälkeen.
 
Vastaus: Xbox 360

Tänään iski RROD, mutta tunnin päästä kun kokeilin pistää boksia taas päälle niin lähti toimimaan hyvin, ja vaikuttaa edelleen olevan kunnossa. Miten on, kannattaako jotain tehdä silti? Voiko olla, että masiinassa on jotain piilevää vikaa?
 
Vastaus: Xbox 360

Tänään iski RROD, mutta tunnin päästä kun kokeilin pistää boksia taas päälle niin lähti toimimaan hyvin, ja vaikuttaa edelleen olevan kunnossa. Miten on, kannattaako jotain tehdä silti? Voiko olla, että masiinassa on jotain piilevää vikaa?

Itselleni käynyt samoin jo 2 kertaa. Ei kai tässä muuta voi tehdä kuin rukoilla että kone jatkaa eloaan tai kusahtaa sitten kunnolla että pääsee huoltoon :)
 
Vastaus: Xbox 360

Peleihin (koteloihin) liittyvä kysymys: Usein kun briteistä tilailee pelejä niin tulee kotelot siinä kunnossa että keskiökiinnikkeistä toinen on rikki. Saako siis mistään ostettua näitä vaaleanvihreitä vaihtokoteloita tarvikkeena? :P Sen verran on snobi olo ettei kehtaisi survoa mustiin perus DVD-koteloihin.
 
Vastaus: Xbox 360

Peleihin (koteloihin) liittyvä kysymys: Usein kun briteistä tilailee pelejä niin tulee kotelot siinä kunnossa että keskiökiinnikkeistä toinen on rikki. Saako siis mistään ostettua näitä vaaleanvihreitä vaihtokoteloita tarvikkeena? :P Sen verran on snobi olo ettei kehtaisi survoa mustiin perus DVD-koteloihin.
Xbox 360:n vihreitä alkuperäiskoteloita ei ainakaan Suomesta saa. Sen verran mitä olen etsinyt, niin jenkeistähän noita saa tilattua ainakin. Eli ulkomailta tilailuksi menee mitä ilmeisemmin. Tosin sitten vähän tummempia vihreitä olen löytänyt Suomestakin, mutta ei ne tietenkään vastaa aivan alkuperäiskoteloita.
 
Vastaus: Xbox 360

Xbox 360:n vihreitä alkuperäiskoteloita ei ainakaan Suomesta saa. Sen verran mitä olen etsinyt, niin jenkeistähän noita saa tilattua ainakin. Eli ulkomailta tilailuksi menee mitä ilmeisemmin. Tosin sitten vähän tummempia vihreitä olen löytänyt Suomestakin, mutta ei ne tietenkään vastaa aivan alkuperäiskoteloita.

Ulkomailta tilaaminen ei sinänsä ole ongelma, jos pulju vaan on luotettava. Onko itselläsi kokemusta ko. kotelokaupoista, voitko privata osoitteen että mistä löytyy?
 
Vastaus: Xbox 360

Ulkomailta tilaaminen ei sinänsä ole ongelma, jos pulju vaan on luotettava. Onko itselläsi kokemusta ko. kotelokaupoista, voitko privata osoitteen että mistä löytyy?
Joo ei siis noissa ulkomaalaisssa nettikaupoissa mitään vikaa ole, mutta ajattelin vain, että saa tilata melkoisen erän niitä koteloita niillä kuluilla mitä esimerkiksi jenkkilästä tulee kaiken kaikkiaan tuotuna. En muista osoitetta tuonne jenkkisivustolle, mutta googlella kyllä varmasti löytyy.
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ajatellut ostaa uutta Xbox 360 -konsolia. Kun noita katselee eri nettikaupoissa niin 240e näyttää maksavan tuollainen bundle, jossa tulee mukana Lego Indiana Jones sekä Kung Fu Panda. Ovatkohan nuo kaikki boxit nykyään niitä "falcon"-malleja, vai pitääkö sitä tiedustella erikseen kauppiaalta?
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ajatellut ostaa uutta Xbox 360 -konsolia. Kun noita katselee eri nettikaupoissa niin 240e näyttää maksavan tuollainen bundle, jossa tulee mukana Lego Indiana Jones sekä Kung Fu Panda. Ovatkohan nuo kaikki boxit nykyään niitä "falcon"-malleja, vai pitääkö sitä tiedustella erikseen kauppiaalta?

Kyllä ne on Falconeita, mutta jos tosi hyvä säkä käy niin saat Jasperin.. ;)
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ajatellut ostaa uutta Xbox 360 -konsolia. Kun noita katselee eri nettikaupoissa niin 240e näyttää maksavan tuollainen bundle

Gigantin verkkosivujen mukaan bundle paketin saa kantaa kotiin hintaan 228e. Luultavasti myymälästäkin saa samaan hintaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Jees. Pitää katsella tarkasti noita hintoja.

Kysymys boxin kytkemisestä nettiin. Eli silloin kun omistin XO:n, niin se oli netissä normaalisti modeemista johto xboxin perään. Nyt talossa on siirrytty langattomaan nettiin. Käsitykseni mukaan boxiin käy vain ja ainoastaan se microsoftin oma wlan härpäke?

Onko mahdollista tehdä näin: pöytäkoneeseen tulee netti langattomasti ja siitä laittaisi piuhan xboxiin? Jos tuollainen kytkentä on mahdollista saada toimimaan niin mitenköhän homma menisi?
 
Vastaus: Xbox 360

Jees. Pitää katsella tarkasti noita hintoja.

Kysymys boxin kytkemisestä nettiin. Eli silloin kun omistin XO:n, niin se oli netissä normaalisti modeemista johto xboxin perään. Nyt talossa on siirrytty langattomaan nettiin. Käsitykseni mukaan boxiin käy vain ja ainoastaan se microsoftin oma wlan härpäke?

Onko mahdollista tehdä näin: pöytäkoneeseen tulee netti langattomasti ja siitä laittaisi piuhan xboxiin? Jos tuollainen kytkentä on mahdollista saada toimimaan niin mitenköhän homma menisi?

pitää vain jakaa nettiyhteys. lisätietoa alempaa löytyvässä dna mokkula-threadissä. itselläni tämä viritys toimii kyllä arpomalla ja useammin ei siis toimi
 
Ylös Bottom