Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Itse asiassa on. Jos käsitin oikein, kuvassa näkyvä johto 28 (eli tuo musta) pitää katkaista, jotta ongelmasta pääsee eroon?

2332599599_a1fc6f2cf4.jpg

Jep, katkaset vaan sen mustan piuhan niin toimii ihan normaalisti (mulla oli sama ongelma ja piuhan katkasu autto)
 
Semmosta ajattelin kysäistä tässä ketjussa, että kun mun serkulla on toi Pro malli, joka on ostettu vuonna 2006, eikä sillä ole HD kohtaa konsolin takana, vaan siinä on pelkästään se AV kohta. Niin hän haluaisi sen HD kuvan, muttei tiedä miten. En myöskään minäkään osannut, nii kysäisen sitä tässä ketjussa... :)

Hänellä on siis 40" SONY FULL HD TV. Eli ei ainakaan TVssä pitäisi olla vikaa... Niin hänellä on http://img.alibaba.com/photo/50840677/XBOX_360_component_HD_AV_Cable.jpg noilla piuhoilla konsolista TV;n taakse yhdistetty kuva.

Olemme yrittäneet lähes kaikkea, mutta tuloksetta. Niinpä toivoisin vastauksia kysymykseeni.

PS: En ole varma teinkö vahingossa uuden ketjun kun en osaa oikeen käyttää tätä sivustoa kunnol. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Semmosta ajattelin kysäistä tässä ketjussa, että kun mun serkulla on toi Pro malli, joka on ostettu vuonna 2006, eikä sillä ole HD kohtaa konsolin takana, vaan siinä on pelkästään se AV kohta. Niin hän haluaisi sen HD kuvan, muttei tiedä miten. En myöskään minäkään osannut, nii kysäisen sitä tässä ketjussa... :)

Hänellä on siis 40" SONY FULL HD TV. Eli ei ainakaan TVssä pitäisi olla vikaa... Niin hänellä on http://img.alibaba.com/photo/50840677/XBOX_360_component_HD_AV_Cable.jpg noilla piuhoilla konsolista TV;n taakse yhdistetty kuva.

Olemme yrittäneet lähes kaikkea, mutta tuloksetta. Niinpä toivoisin vastauksia kysymykseeni.

PS: En ole varma teinkö vahingossa uuden ketjun kun en osaa oikeen käyttää tätä sivustoa kunnol. :D

Siis tuolla kaapelillahan saa HD kuvan telkkariin. Kytkee vain johdot television komponentti liitäntään (Kaapelin johdoista keltaista ei tässä tapauksessa tarvitse kytkeä ollenkaan) ja konsoliin perään menevässä palikassa olevasta kytkimestä valitsee HD asennon. Jos kuva on vielä heikko, niin kannattaa xboxin asetukset tarkastaa, että kuva-asetukset ovat varmasti oikein.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko mitenkään mahdollista, että voi asentaa rikkinäisen Xbox 360 pelin, jossa on syvä viilto, mutta peli tunnistaa pelin.. Sitten kun yrittää mennä pelin pää-valikkoon, niin pukkaa tekstiä: The dick is unreadible.

Nimittäin serkulla meni juuri levy rikki ja olisi kiva korjata se, jos vaan voi.
 
Vastaus: Xbox 360

Levyn hiominen saattaa vielä auttaa. Jotkut pelikaupat ja leffavuokraamot tekevät sen muutaman euron hyvitystä vastaan.

Edit: Haha, tota yhtä typoa ylemmässä viestissä. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Onko mitenkään mahdollista, että voi asentaa rikkinäisen Xbox 360 pelin, jossa on syvä viilto, mutta peli tunnistaa pelin.. Sitten kun yrittää mennä pelin pää-valikkoon, niin pukkaa tekstiä: The dick is unreadible.
Hommatkaa jostain sama pelin toimiva levy ja tehkää asennus sieltä. Sen jälkeen se "viilletty" levy kelvannee "kopiosuojauksena".
 
Vastaus: Xbox 360

Boksi ei sentään rikki vielä ole, mutta hemmetinmoista rätinää se on alkanut pitämään. Kuulostaa siltä kuin DVD asema olisi jotenkin löysä ja tärisyttää koko boksin kuorta. Rätinästä pääsee eroon, kun laittaa esim. Tähtiportin paksuhkon tuotantokauden boksin päälle. Muilla kokemuksia, jossa tämä olisi johtanut 360:n kuolemaan tai muihin ongelmiin?
 
Vastaus: Xbox 360

Onko promo versio pelin arvo paljon pienenpi kuin normaalin?
Promoversioita ei ole tarkoitettu myytäväksi ollenkaan, perinteisesti niissä ei ole mukana edes manuaalia, muusta oheissälästä puhumattakaan.

PS. KonsoliFINissä kaikenlainen promoversioiden kaupustelu/ostelu/vaihtelu on kiellettyä.
 
Vastaus: Xbox 360

Semmosta olisin kysyny, että miten tuolta ystävä luettelosta saa pois noi yhteyshenkilöt eli ne, kenellä on mese. Löysin vain sen miten ne blokataan.
 
Vastaus: Xbox 360

Semmosta olisin kysyny, että miten tuolta ystävä luettelosta saa pois noi yhteyshenkilöt eli ne, kenellä on mese. Löysin vain sen miten ne blokataan.
Y-näppäimellä piilotetaan kaverilistalta ne, joilla ei ole Gamertagia.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko boxilla samanlaista mahdollisuutta kuten pleikkarilla, että kun Demot/ videot on lataunut niin boxi sammuu itsestään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Mulla olisi kaksi kysymystä.. Eli ensimäiseksi, onko mitään sivua, mistä saisi vuokrattua noita pelejä tietyksi ajaksi. On semmoinen muistikuva, että semmoinen on olemassa...

Toiseksi, nyt kun olen hankkimassa tuota 60GB:n kovalevyä, ja haluaisin siirtää tiedostoni vanhalta kovolta -> Uudelle. Niin mistä sitä piuhaa pitäisi pyytää? Vai pitäääkö se ees jollain piuhalla? :D Kaveri vaan kehu, että pitäisi soittaa sinne tukeen mutten sitten sen tiedosta. :D

Tiiän, että noihin olisi varmasti löytynyt vastaukset, jos olisin vain jaksanu selata keskustelua. Joten elkää hermostuko heti. :D

PS. nää ehkä meni väärään keskusteluun, mutta antaa olla..
 
Vastaus: Xbox 360

Mulla olisi kaksi kysymystä.. Eli ensimäiseksi, onko mitään sivua, mistä saisi vuokrattua noita pelejä tietyksi ajaksi. On semmoinen muistikuva, että semmoinen on olemassa...

Toiseksi, nyt kun olen hankkimassa tuota 60GB:n kovalevyä, ja haluaisin siirtää tiedostoni vanhalta kovolta -> Uudelle. Niin mistä sitä piuhaa pitäisi pyytää? Vai pitäääkö se ees jollain piuhalla?

HubiHubi vuokraa noita pelejä.

Sen piuhan saa mikkisoftalta vissiin vaan jos on vaihtanut normi boksin eliteen. Koita metsästää käytetty piuha + se levyke minkä tarvitsee siirtoon.
 
Vastaus: Xbox 360

En tiedä onko tästä mainittu, mutta nyt on helppo tapa poistaa Luottokortti live tilistä Xbox.comissa

Tässä linkki ohjeisiin

Remove Your Credit Card Details from Xbox Live - ONLINE!|The Average Gamer

Ooh, kiitoksia! Jokuhan oli taannoin keksinyt tehdä PayPaliin virtuaaliluottokortin ja sen avulla kikkailla oma oikea korttinsa pois Livestä, mutta tämä on hyvä ja tärkeä uudistus Microsoftilta. Napsaisinpa heti oman korttini pois tuolta. Kaikki pisteet ja liveaika tullee jatkossakin ostettua pre-paid-kortteina, joten mitään tarvetta tuon luottokortin tietojen Livessä pitämiseen ei ole.
 
Ylös Bottom