Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 2

The Exile sanoi:
Vautsi vau, millos Kameosta tuli X360:n julkkari-peli?

Höh. En muuten sitäkään hiffannut, että tuossa kerrotaan heti kolme melko varmaa julkkaripeliä. Mutta onhan noita jo huhuiltu jonkun aikaa. Esim. Kameokin vain lykkääntyi ja lykkääntyi ja sitten joku Xbox pamppu sanoi jossain ohi mennen, että Kameo kääntyi XNA:n avulla nopeasti X360:lle.

Edit: ja pelikotelot näkyy kanssa. Moon jäässä.

foeprkl sanoi:
harmittavin asia kuitenkin on se hdtv tuesta ei pääse nauttimaan vielä moneen vuoteen laitteiden hinnan ansiosta. noh, suurella mielenkiinnolla odottellaan miten tämä tästä vielä kehitty...

Ei ne monitorit nyt niin paljoa maksa. pieniä lcd-monitoreja saa pilkkahinnalla ja halpenevat koko ajan. ja paljon ennemmin pelaisin pienehköstä monitorista 720p:llä kuin oikeastaan minkäänkokoisella lomitetulla matalaresoluutioisella kuvalla.

[FIN]Scorpion sanoi:
Onkohan ne palkannut Nokialta designereitä kun tos voi vaihtaa etuosan kuorenkin :p
Ainakin Jonathan Ivyn (iMac, iBook, iPod) muotokieltä on aika voimakkaasti "sisäistetty".
Mutta kaipas tuommoinen on hommattava viimeistään veronpalautusrahoista.

Olen edelleen sitä mieltä, että tuo on kauheimman näköinen konsoli ikuisuuksiin. Todella naurettavan näköinen.

Mutta väliäpä sillä, täytyy vaan piilottaa hyllyyn. :)

Joanna Darkin ulkonäkö on muuten kaikkea muuta kuin pitäisi...

itse olen alkanut jo pikkuhiljaa tykästyä tuohon vehkeeseen, varsinkin pystyasennossa se on ihan nätti kuten ps2:kin, vaakatasossa kyllä aika kaamea.
vielä kun tuon virtavalon saisi punaiseksi niin olisi tuplasti hienompi, ja koko vehkeen mustaksi :)

Kyllä toi vaalea on parempi kuin täysin musta. Itse ainakin pidän värin valintaan erittäin hyvänä ja toimivana uudistuksena. Ulkonäkökin on onnistunut. Kehtaahan ton hyllyyn laittaa. :)

Pettymyksien sarjaa ollut tämä kolmekuuskymppinen lähipäivinä... Full Auton ja Condemnedin videot.... Ghost Recon kolmosen ja Pefect Dark Zeron ruutukaappaukset ja jo pystyyn haukuttu MTV-julkistus tilaisuus. Samaa grafiikkaa on jo nähty Doom 3:ssa ja Puoli elämässä, eikä mistään HD-tuesta ole paljon iloa ainakaan Suomessa vielä pitkään aikaan.

Ovat menneet Perfect Darkistakin tekemään Halo 2.viitosen kuten pelkäsinkin... ukot näyttävät muovilta ja muutenkin ulkonäkö on kuin suoraan Halosta. Taitaa olla aikalailla eri peli kuin n64 versio.

Noo eipähän tarvitse maksaa itseään kipeäksi tästäkään vehkeestä...

Hauskaa luettavaa kyl täälläkin.
Siis haukutaan grafiikat sun muut jostain ekoista "demoista"?

Yleensähän se menee niin, että ennen virallista julkaisua nähdyt demot on jotain aivan upeaa, mutta karu todellisuus ilmenee julkaisun jälkeen. Nythän kuvat näytetään realistisesti ja varmana kaikki tajuaa ettei noissa ole koko masiinan mahdollisuuksia käytetty?
Senhän pitäisi jo kertoa järkikin?

Zoukka sanoi:
eikä mistään HD-tuesta ole paljon iloa ainakaan Suomessa vielä pitkään aikaan.
Jaa, itse näin tänään ammulehdessä mainoksen Samsungin 42-tuumaisesta plasmanäytöstä, joka tukee HD-resoluutiota, joten kyllä noita ruutuja ihan näinkin pohjoisessa myydään. Ja videotykit ovat tukeneet suurempiakin tarkkuuksia jo pitkän aikaa.

Vaikka HD-kykyisiä näyttöjä ei paljon vielä käytössä ole, korjautuu tilanne pelikoneen elinkaaren aikana. Ja kun LCD-tekniikalla hinta on jo siedettävä, on HD-pelaaminen mahdollista valtaosalle jo nyt, kunhan vain päivittää televisionsa. On hienoa, että HD-televisioille vihdoin löytyy oikeaa HD-käyttöä täällä Euroopassakin.

Pieni körmyytys menee vain jännityksen piikkiin, eikös? :)

Markkinointikoneisto saatiin nyt käyntiin ja alamme nähdä myös niitä ihan oikeita tuotteita jolloin tunteet vaihtelevat jokaisella. Kritiikki, epävarmuus ja haukut vain kiihtyvät sitä mukaa kuin varsinainen julkaisu lähenee. Julkaisupäivänä sitten ihastellaan uusia ominaisuuksia ja jäädään malttamattomina spekuloimaan niitä todellisia seuraavan sukupolven pelejä.
Kuten jo aiemmin on todettu, eivät ensimmäiset pelit varmasti yllä tulevien pelien tasolle.

Olennaisinta julkistuksen yhteydessä tuleekin mielestäni olemaan konsolin uudet ominaisuudet sekä innovaatiot. Nämä sanelevat pitkälti minkälaisia uudistuksia tulemme pelikokemuksessamme näkemään. Itselläni ei Live-palvelua vielä käytössä ole, mutta tämän konsolin myötä se saattaisi olla pakkohankinta mikäli se muodostuu olennaiseksi osaksi yhteisöllistä pelikokemusta. Kaltaiselleni rivipelaajalle tällaiset innovatiiviset, onnistuneet oheispalvelut ovat ostopäätöksen kannalta ratkaiseva tekijä.

jryi sanoi:
Jaa, itse näin tänään ammulehdessä mainoksen Samsungin 42-tuumaisesta plasmanäytöstä, joka tukee HD-resoluutiota, joten kyllä noita ruutuja ihan näinkin pohjoisessa myydään. Ja videotykit ovat tukeneet suurempiakin tarkkuuksia jo pitkän aikaa.

mutta se hinta se hinta.
ja turha sanoa että pienet monitorit on halpoja, ei ne ole, koska tavallinen 28" telsukin on vielä liian kallis.
enkä minä ainakaan halua pelata mistään 17" lcd näytöstä, kyllä 21" on minimi, mielellään 28"

ja kyllä, olen pihi :)

TeKe sanoi:
Japanin kuulumisia. Kuvia on paljon, eikä suurin osa ymmärrettävissä, mutta välissä näkyy kuitenkin kuvia peleistä (Blue Dragon, Lost Odyssey, 99 Nights.)

Noista kuvista, jossa näkyy Liven dashboard ja Halo 2. Miten niin eivät ole vielä päättäneet taaksepäin yhteensopivuudesta, vai onko kuvassa jotain mitä en huomannut?

pelle sanoi:
mutta se hinta se hinta.
Niin, no, elämä on...

Jos haluaa halpaa ja hyvää, täytyy ostaa kaksi. (En tiedä miten tämä tähän liittyy, kuulostipa vain hauskalta.)

foeprkl sanoi:
oli kyllä tuo mtv spessu aikamoista hypetystä ja hieman naurettavalta tuntuu tuo mikkisoftan yritys olla todella cool...noista lyhkäsistä pelivideoista ei oikein mikään ns. "loksauttanut leukaa" vaan oli aika yllätyksettömiä...harmittavin asia kuitenkin on se hdtv tuesta ei pääse nauttimaan vielä moneen vuoteen laitteiden hinnan ansiosta. noh, suurella mielenkiinnolla odottellaan miten tämä tästä vielä kehitty...
Tykkiä alkaa saada samaan hintaan kuin 32" crt:tä. ;)

Tonppa sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä, että tuo on kauheimman näköinen konsoli ikuisuuksiin. Todella naurettavan näköinen.

Mutta väliäpä sillä, täytyy vaan piilottaa hyllyyn. :)

Joanna Darkin ulkonäkö on muuten kaikkea muuta kuin pitäisi...

Noh, makuasioitahan nämä ovat, mutta omasta mielestäni kyseinen vekotin on ehdottomasti siisteimmän näköinen konsoli mitä tähän mennessä on nähty!

Ylös Bottom