Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 2

Tämä meidän MTV:n juttu on ollut vähän erilainen kuin tuo torrentissa oleva.
 
Vastaus: Xbox 2

Ööö... Skippasivat sitten koko PD0:n? Taisivat pelästyä vastaanottoa, tai sitten tämä on jonkun todella fiksun ihmisen neronleimaus. "Ei näytetä noita tylsiä pelejä ollenkaan, näytetään vähän enemmän noita bändejä!" Näyttivätkö muuten mitään pelejä? En nähnyt alusta asti.
 
Vastaus: Xbox 2

TeKe sanoi:
Tämä meidän MTV:n juttu on ollut vähän erilainen kuin tuo torrentissa oleva.

Ai Vähän....!! No HUH HUH... Eihän tossa näytetty yhtään edes pelikuvaa. Ihan helvetin naurettava ohjelma. Miksiköhän ne oli muuttanut tuon kokonaan. Minä luulin, että se Jenkkiversio oli huono, mutta tuo vei sen käsitteen ihan uusiin sfääreihin, en oikeasti meinannut uskoa silmiäni.
 
Vastaus: Xbox 2

Nyt on pakko sanoa rumasti: MTVN:llä tullut julkkari oli kyllä kauheinta paskaa mistään julkkaripileistä IKINÄ. Itse sankaria näytettiin kokonaiset VIISI SEKUNTIA! Siis ei helvetti miten voidaan sivuta koko pääaihetta noin pahasti. Ei pelikuvaa, ei infoa, pelkkää musarenkutusta alusta loppuun, ei muuta. Ja minä kun vielä odotin tätä koko päivän. Tässä olisi jo kyllä saumaa boikotoida Mikkisoftan tulevia tuotteita.
 
Vastaus: Xbox 2

Dr Evil sanoi:
Ai Vähän....!! No HUH HUH... Eihän tossa näytetty yhtään edes pelikuvaa. Ihan helvetin naurettava ohjelma. Miksiköhän ne oli muuttanut tuon kokonaan. Minä luulin, että se Jenkkiversio oli huono, mutta tuo vei sen käsitteen ihan uusiin sfääreihin, en oikeasti meinannut uskoa silmiäni.


Oli kyllä ihme pelleilyä tuo. Olisi kiva tietää oliko idea MTV:n vai MS:n.
 
Vastaus: Xbox 2

Pakko kyllä todeta että oli kyllä harvinaisen surkea "julkistustilaisuus". Eihän tuossa tainnut olla mitään kunnon informaatiota itse koneesta.. paitsi tiedänhän minä nyt että jonkun Killersin bändin jäsenet eivät alunperin olisi halunneet tulla L.A.:han.. senhän minä aina halusinkin tietää Xbox 360:stä. thanks MTV.. for pimping my mind.
 
Vastaus: Xbox 2

Clansman sanoi:
Thanks MTV.. for pimping my mind.
'Nuf said.
Vielä vähemmän ymmärrän "paljastusohjelman" pointtia. Tavikset ei tuosta muista mitään puolen vuoden päästä, eikä HC-heeboille jäänyt mitään kouraan.
Kiva varmaan olla huomenna duunissa jonkun marketin peliosastolla, kun porukka tulee kyselemään "Xbox-kolme-kuuskybästä" tai lähinnä "no se, mistä tuli se ohjelma eilen ämteeveeltä".
 
Vastaus: Xbox 2

Olipa surkeaakin surkeampi lanseeraus. Eikös MS halunnut juuri tällä MTV-ohjelmalla lanseerata Xbox360:n kuluttajille ennen lehdistöä ja ammattilaisia. Siinä kyllä flopattiin niin pahasti ettei tosikaan. Miksi kesti vain noin 22 minuuttia ja vielä oli mainoksia, sen lisäksi se alkoi 2-3 minuttia etuajassa. Jos siitä oli jotain leikattu pois niin se vain pahensi asiaa.
 
Vastaus: Xbox 2

Eli se todellinen julkistus on sitten E3-messuilla. Ehkä MS ja MTV jatkaa konsolin rummutusta pitempäänkin jotta pidetään se kansan mielissä.
 
Vastaus: Xbox 2

rane61 sanoi:
Jos siitä oli jotain leikattu pois niin se vain pahensi asiaa.

Jenkkiversiossa oli vain kaksi biisiä Killersiltä, useista peleistä näytetiin videota (mm. Gears of war, Quake IV, PGR3), esiteltiin konsolia (ominaisuuksia, vanhoja konseptimalleja) ja hieman vajaa puolet ajasta keskityttiin PD0:aan (haastateltiin Rarea, näytettiin porukkaa pelaamassa peliä). Ihan erilainen siis kuin tämä euroversio. Veikkaan, että tämä oli MTV:n veto, sillä TXB:n foorumeilla oli yhdessä vaiheessa joku MTV:n tyyppi pyytämässä huhuja X360:sta, ja tässä euroversiossa se pätkä oli, mutta jenkkiversiossa ei. Vaikka ei se jenkkiversiokaan mikään kovin hyvä ollut.


Edit: Nyt kun vielä löytäisi tämän:
http://www.rare-extreme.com/forums/index.php?showtopic=7428
 
Vastaus: Xbox 2

TeKe sanoi:
IGN:n juttu Squaren ja MS:n suhteesta:
Square Enix on Board with Microsoft?

Muistaakseni tuo mainittiin jossakin jo väärinkäsitykseksi, mutta enpähän muista missä. No anyways, oli miten oli, Square-Enix näyttäisi olevan myös äärimmäisen kiinnostunut Nintendon Revolutionista ja erityisesti sen verkkopeliominaisuuksista. Tärkein lausahdus oli erityisesti tämä:

Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."

Saattaa olla hyvinkin että Square-Enixin liitto Sonyn kanssa todellakin päättyi siihen kun Sony lopetti kiintolevyn laittamisen PS2:siin ja tätä kautta pilasi Final Fantasy XI:n mahdollisuudet menestyä markkinoilla.

URL: http://cube.ign.com/articles/611/611909p1.html
 
Vastaus: Xbox 2

Heh. Toi MTV:n ohjelma oli kyllä aika kuvaavaa. Hirveeti valoa ja räiskettä, mutta ei mitään sisältöä. Voisivat ottaa vähän mallia Steve Jobbsin esityksistä. Tai no... parempi vaan kun eivät yritä enää yhtään enempää apinoida. En kuitenkaan voinut olla ällistymättä sitä julkistus-shown sisällöttömyyttä.
 
Vastaus: Xbox 2

Rocky_Balboa sanoi:
Square Enixin avulla MS saisi kyllä melkoisen valttikortin japanin markkinoille, varsinkin jos S-E tekisi yksinoikeuspelejä xbox360:lle. Taitaa vaan olla toiveajattelua.

Ei välttämättä. Minusta pelkästään tieto siitä, että MS oli itse, vahingossa tai ei, listannut S/E:n julkaisijoiden joukkoon antaa syyn olettaa että se on totta, ja tämä IGN:n juttu vain vahvisti epäilyksiäni.

Tuolta RAREn foorumeiltahan löytyykin jo tuohon PD0 videoon:
TÄSSÄ!

Ei prkl. Olen ylittänyt kaistarajoitukseni. Imutus vauhti on 0,7Kt/s. Onko minkälainen?
 
Vastaus: Xbox 2

Tossa on noiden samojen tyyppien juttuja mitä ourcolony videossakin näky. Sitten on parin rare tyypin juttuja myös. Perfect Darkista näkyy modeleita ja artworkkia. Nuo modelit mitä tuossa näkyy eroaa reilusti esim pahamainesista 1UP:n 4 screenshoteista. Kyllä tämä video tuo toivoa Perfect Darkin grafiikkaan. Itse kyllä julkaisupeleistä odotan eniten Ghost Recon 3:lta, joka näyttää ainakin kuvissa hienoimmalta.
 
Vastaus: Xbox 2

Totta puhuakseni, jos SE tulisi Xbox 360:n remmiin, mitä heiltä voitaisiin odottaa? Final Fantasyjen pääsarja on ja ilmeisesti tulee olemaan aina Sonyn konsoli, ja kuten FF: CC todisti, Square ei osaa mahduttaa FF-sarjaa uuteen muottiin. Eli jos X360:lle tulisi jokin FF, se olisi Crystal Croniclesin tapainen tylsä-hello-FF-häkki, ei kiitos. Dragon Quest voisi kiinnostaa, mutta se on varmasti samaa kastia FF:n kanssa, ei nähtäne muilla kuin Sonyn koneilla. Mutta sen sijaan, on tämä toivon pilkahdus, yksi mies, joka aloitti Squaren suosituimman pelisarjan, mies joka teki varmasti kaikkien pelaajien kannalta parhaimman päätöksensä sitten FFVI:n, VII:n ja VIII:n. Jo yksinään Hironobu sai paljon aikaan ja uskon, että mies tulee pistämään kovat J-RPG-mittelöt seuraavalle Xboxille.

Pointtini lyhyesti: Vaikka Square Enix onkin mahtipontinen firma, jolta tulee hyviä pelejä, katsokaa ennemmin MistWalkerin suuntaan. Siellä on se mies, joka teki paikan jokaisen RPG-fanin sydämeen.
 
Ylös Bottom