Vastaus: Xbox 2
Huh, itse en huomannut että Applea oltaisiin syytelty missään vaiheessa.
	
		
			
		
		
	
				
			foeprkl sanoi:heh...onhan se aika hauskaa, että 360n pelien "vaatimatton" ulkoasun on sitten mukamas applen vika.
Huh, itse en huomannut että Applea oltaisiin syytelty missään vaiheessa.
 
				 Tällä hetkellä pelit kehitetään devkiteillä, Applen G5+X800(ei muista)? ja ymmärrettävästi tämä ei vastaa 1:1 Xbox 360 sisuskaluja(CPU ja GPU eroaa täysin esimerkiksi). Rauta asettaa tietyt rajat, optimointi yms.. päästään tekemään vasta lopullisilla devkite:llä. Syy on kyllä silti enemmän microsoftin, devkittejä, lopullisia kun ei vielä ole annettu käyttöön(nyt kesällä jo saavat?). Näyttipä Rare:kin vielä käyttävän tuota jo monessa kohtaa esille tullutta Apple G5 -kokoonpanoa. Xbox 360 ei siis käytä PPC970FX (jota G5 käyttää, korjatkaa jos olen väärässä), vaan omaa IBM:n PPC arkkitehtuurin perustuvaa 3 ytimistä prosessoria, tämäkin on luettavissa uutisista.
 Tällä hetkellä pelit kehitetään devkiteillä, Applen G5+X800(ei muista)? ja ymmärrettävästi tämä ei vastaa 1:1 Xbox 360 sisuskaluja(CPU ja GPU eroaa täysin esimerkiksi). Rauta asettaa tietyt rajat, optimointi yms.. päästään tekemään vasta lopullisilla devkite:llä. Syy on kyllä silti enemmän microsoftin, devkittejä, lopullisia kun ei vielä ole annettu käyttöön(nyt kesällä jo saavat?). Näyttipä Rare:kin vielä käyttävän tuota jo monessa kohtaa esille tullutta Apple G5 -kokoonpanoa. Xbox 360 ei siis käytä PPC970FX (jota G5 käyttää, korjatkaa jos olen väärässä), vaan omaa IBM:n PPC arkkitehtuurin perustuvaa 3 ytimistä prosessoria, tämäkin on luettavissa uutisista.