Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Onko kenelläkään mitään tietoa kuinka isoja Xbox-pelien vaatimat yhteensopivuustiedostot on?

Edit: Niin ja milloin mahtavat tulla jakoon? :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Muutaman megan kokoisia niiden pitäisi olla, ja ensimmäisen erän tulla ladattaville asianomaisen mantereen julkaisupäivään mennessä.
 
Vastaus: Xbox 360

NviperO sanoi:
Luulin jo olevani ainoa, joka on edes hieman innostunut Live Arcaden tarjoamista pikkupurtavista. Ainakin tulen kokeilemaan jokaisen demoa. Samalla tavalla olen innostunut tuosta mahdollisuudesta ladata pelien demoja koneelleen ilmaiseksi.
Kyllä kiinnostaa Live Arcade todella paljon :) PClläkin on tullut Bejeweled 2ta ja Hexiciä suht reippaasti jauhettua ja varmasti koukuttavat myös konsolilla (tosin tuo Bejeweled on aika hintava, lähemmäs 10e ellen ihan päin honkia laskenut).

Myös täysihintaisten pelien demojen lataus on todella mainio ominaisuus. Varsinkin NBA ja King Kong ovat selkeästi pelejä joita ainakin minun on pakko päästä kokeilemaan ennen kuin uskaltaa rahoja niihin tuhlata.
 
Vastaus: Xbox 360

Maxx sanoi:
Kyllä kiinnostaa Live Arcade todella paljon :) PClläkin on tullut Bejeweled 2ta ja Hexiciä suht reippaasti jauhettua ja varmasti koukuttavat myös konsolilla (tosin tuo Bejeweled on aika hintava, lähemmäs 10e ellen ihan päin honkia laskenut).
Samat pelit ovat ensimmäisinä olleet itsellänikin mielessä. Hexic koneen mukana on ihan mukava bonus. Myös Outpost Kaloki vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, pitää toteutus testata kuitenkin ensin demolla.
 
Vastaus: Xbox 360

Jos aktivoin Liven Silver-tilin uudella boksilla, niin voinko sen jälkeen enää päivittää sitä Gold-versioon ostamalla halvan Starter Kitin vanhalle Boxille ja aktivoimalla sitä kautta?
 
Vastaus: Xbox 360

NviperO sanoi:
Luulin jo olevani ainoa, joka on edes hieman innostunut Live Arcaden tarjoamista pikkupurtavista. Ainakin tulen kokeilemaan jokaisen demoa. Samalla tavalla olen innostunut tuosta mahdollisuudesta ladata pelien demoja koneelleen ilmaiseksi. Ainakin teoriassa kuullostaa erinomaiselta ja systeemiltä, minkä olisi pitänyt olla mahdollista jo aikapäiviä sitten. EA vetää kyllä tällä saralla pisteet kotiin, heti julkaisussa tarjolla FIFA, NBA ja NFS, sen lisäksi näköjään King Kong ja Kameo muilta. Eipä tarvitse enää miettiä mitään turhia demolevyjä.

Elä sie hulluja luule. Kaikkihan ovat innoissaan Arcadesta ja demoista, eikö vain? :)

Minua ainakin kiinnostaa kovasti, mitä Arcade tarjoaa tulevaisuudessa. Se kun mahdollistaa hyvinkin pienien pelitalojen pelien jakamisen turvallisessa konsoliympäristössä potentiaalisesti miljoonille ihmisille. Ehkä jotkut rohkenevat kokeilla jotain omaperäistä, kun pelien kehityskustannukset ottavat takapakkia vuosikymmenen verran eikä pelin julkaisuun varsinaisesti tarvita edes julkaisijaa (jotka tunnetusti hyväksyvät vain myyviä ideoita). Enkä tarkoita pelkästään mitään "pikku pelejä" kuten Geometry Wars: Retro Evolved, vaan esimerkiksi Katamari Damacyn kaltaista hulluttelua.
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
Jos aktivoin Liven Silver-tilin uudella boksilla, niin voinko sen jälkeen enää päivittää sitä Gold-versioon ostamalla halvan Starter Kitin vanhalle Boxille ja aktivoimalla sitä kautta?

Jos aktivoit uudella Xboxilla saman Gamertagin kuin sinulla nyt on, saat Goldin. Silverin saisit vain uudella tagilla, jota et tietenkään voisi muutta Goldiksi vanhan tagisi kautta.
 
Vastaus: Xbox 360

Eli siis palikalle: minun pitää hankkia se Starter Kit ennen kuin änkeän sen 360:n Liveen.

Kuka myy? Vuosi peliaikaa muutamallakympillä olisi mukavaa. Siihen kun saisi vielä vanhanmallisen headsetin ja sen demolevyn muistoksi ajoista ennen ympyröitä.

No, ilmoitusta kehiin...
 
Vastaus: Xbox 360

Mulle ei ole kukaan sanonut varmasti, että toimiiko "vanhojen" Starter Kitien 12kk-koodit 360:een syötettäessä. No, olihan se aikamoinen oikeusmurha, että jos ostaa tuollaisen Starterin kaupasta, niin se ei muka toimisi uudella Boksilla, vaikka yhtä pätevät 12kk sekin on.
 
Vastaus: Xbox 360

NapaKettu sanoi:
Mulle ei ole kukaan sanonut varmasti, että toimiiko "vanhojen" Starter Kitien 12kk-koodit 360:een syötettäessä. No, olihan se aikamoinen oikeusmurha, että jos ostaa tuollaisen Starterin kaupasta, niin se ei muka toimisi uudella Boksilla, vaikka yhtä pätevät 12kk sekin on.
Vanhalla minä sitä aktivoida ajattelin. Piti vain varmistaa, ettei kannata iskeä uutta peliä Liveen ennen kuin vanha Live on tilattu.
 
Vastaus: Xbox 360

Ympäri nettiä on huhuttu, että Gamertagia voisi vaihtaa? Tosin pientä korvausta vastaan, eli noita pisteitä luultavasti rokotettaisiin. Osaako kukaan varmistaa huhun todeksi?
 
Vastaus: Xbox 360

Knight sanoi:
Eli siis palikalle: minun pitää hankkia se Starter Kit ennen kuin änkeän sen 360:n Liveen.

Kuka myy? Vuosi peliaikaa muutamallakympillä olisi mukavaa. Siihen kun saisi vielä vanhanmallisen headsetin ja sen demolevyn muistoksi ajoista ennen ympyröitä.

No, ilmoitusta kehiin...

Mä voin myydä käyttämättömän headsetin ja demolevyn, mutta livetili on valitettavasti otettu käyttöön.
 
Vastaus: Xbox 360

eskobar sanoi:
Ympäri nettiä on huhuttu, että Gamertagia voisi vaihtaa? Tosin pientä korvausta vastaan, eli noita pisteitä luultavasti rokotettaisiin. Osaako kukaan varmistaa huhun todeksi?

Pitää paikkansa, maksaa n. 8 euroa (jenkkihinnaston mukaan ainakin).
 
Vastaus: Xbox 360

Hakkiz sanoi:
Euroopassa pelaajat voivat ostaa 2100 pistettä sisältävän kortin 25 euron hintaan (arvioitu katuhinta).
Katuhinta jaksaa naurattaa :D Tulee ihan mieleen punasilmäiset pelinarkkarit, jotka kyselevät "onks tietoo" ja pummaavat Microsoft-pisteitä Alepan nurkalla.
 
Vastaus: Xbox 360

Prisoner sanoi:
Mä voin myydä käyttämättömän headsetin ja demolevyn, mutta livetili on valitettavasti otettu käyttöön.
Nimenomaan sitä peliaikaa pitäisi vanhemmalle koneelle saada, ettei uuden koneen ajasta joutuisi maksamaan sitä täyttä viittä-kuuttakymppiä vai mitä se nyt oli.
 
Vastaus: Xbox 360

Hakkiz sanoi:
Well moo...

Ei sillä että se minua henkilökohtaisesti niin vaivaisi pyöriikö PGR3 tuolla vai tuolla resoluutiolla, jos peli näyttää fantastiselta, mutta joku ruti niihin lupauksiin on saatava. Ellei koko juttu sitten ole potaskaa... Tosin eikö silloin MS:n olettaisi reagoivan asiaan? :rolleyes:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61708
(Microsoft) spokesperson told us that this isn't an issue for gamers: "What is going on behind the scenes in the code or the HW to get the incredible visuals for Xbox 360 is not what gamers care about.
"They just care about playing great looking and innovative games, and that is exactly what Xbox 360 and the launch lineup has provided."
:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Venyttäisivät mielummin julkaisuaikatauluja kuin lähtevät poistamaan luvattuja ominaisuuksia.
 
Vastaus: Xbox 360

Uutisista:

Xbox 360:n Japanin toivot myöhässä

Xbox 360:n lanseeraus Japanissa on saamassa pahan kolauksen. Pelilehti Famitsun mukaan konsolin kaksi tärkeää japanilaispeliä ovat myöhästyneet alkuperäisestä aikataulustaan. Laitteen julkaisupäiväksi suunniteltu From Softwaren japanilaisroolipeli EM Enchant Arm on lipsahtanut tammikuulle, ja lisäksi Q Entertainmentin ja Phantagramin massiivinen toimintapeli Ninety-Nine Nights on siirtynyt tammikuulta keväälle.

Xbox 360 tulee myyntiin Japanissa joulukuun 10. päivä.

Sinne menivät vähäisetkin menestystoiveet. Taitaa olla Final Fantasy XI:n rajoitettu beta ainoa edes vähän "JRPG" konsolin julkaisussa. Tosin jos tästä jotain positiivista haluaa hakea, niin voivatpahan toimittaa enemmän konsoleita Eurooppaan. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Mikään julkaisupeli ei näyttäisi olevan arvosteltu valtanettipelimedioissa(IGN & Gamespot) yli 9:n pisteen. Kun noita yli 9:n hittejä tarvittaisiin, että kauppa kävisi. Nyt vaikuttaisi, että julkkaripelit on osastoa: "ihan kiva ja pelattava, muttei mikään tajunnanräjäyttäjä". :confused:
 
Vastaus: Xbox 360

tsinivuo sanoi:
Mikään julkaisupeli ei näyttäisi olevan arvosteltu valtanettipelimedioissa(IGN & Gamespot) yli 9:n pisteen. Kun noita yli 9:n hittejä tarvittaisiin, että kauppa kävisi. Nyt vaikuttaisi, että julkkaripelit on osastoa: "ihan kiva ja pelattava, muttei mikään tajunnanräjäyttäjä". :confused:

Eikös tuo ollut aikalailla odotettavissakin? :rolleyes: Xbox 360:n julkaisukirjaston siunaus on se, että se on tasaisempi kuin Xboxilla. Halo puuttuu, mutta niin toimintapelaajat, seikkailijat kuin kaahailijatkin löytävät varmasti tasokasta pelattavaa heti alusta alkaen.
 
Ylös Bottom