Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

dasb00t sanoi:
Jos jotakuta kiinnostaa xboxin prosessorin arkkitehtuuri design niin täältä löytyy juttua.
Mielenkiintoisia yksityiskohtia laitteesta. Jokaisella prosessorilla se käyntinopeus on kiinteä 3.2 GHz, mutta tuohon pääsemiseksi, jokaisella prosessorilla on yksilöllinen jännite jolla toimii.

Asiasta tekee mielenkiintoisen se, että jännitteen lasku/nosto voi vaikuttaa tehonkulutukseen ja siten lämmöntuottoon useita kymmeniä watteja. Eli nyt kun pääsisi labraamaan eroja ja erityisesti vaikutuksia lämmöntuottoon.
 
Vastaus: Xbox 360

Eiks näissä alunperin pitänyt olla vesijäähyt vai olikos se PS3? Vai muistanko ihan väärin?
 
Vastaus: Xbox 360

Prisoner sanoi:
Eiks näissä alunperin pitänyt olla vesijäähyt vai olikos se PS3? Vai muistanko ihan väärin?

Se "vesijäähy" tarkottaa tässä tapauksessa vaan heatpipeä, jossa neste höyrystyy sisällä ja luovuttaa lämpöä pois.
 
Vastaus: Xbox 360

Japanilaisetkin pääsivät nyt vihdoin käsiksi tähän Bill-sedän taikalaatikkoon. Iloista kaveria ainakin tämä ensimmäisenä jonossa ollut [kuvat]. Toivottavasti ei saanut maanantai-kappaletta ;) Japanin tärkeää merkitystä korostaa paikallisen pampun ja Microsoftin herran läsnäolo julkkaritapahtumassa.

Ovat ilmeisesti jakaneet samalla myös Final Fantasy XI beta-versiota [kuvia], jonka julkaisupäivä näyttäisi olevan siellä 15.12.2005.

Muina erikoisuuksina näyttäisi heillä olevan jo valmis Tetris [kuva] ja [kansikuva] sekä vain yhden mallin myyminen, eli meillä tämä Prenium ja heillä pelkkä XBOX 360. Lisää julkkaribileistä GameSpotilla.

EDIT: Boksin hinnaksi tulee noin 275 (38800 jeniä, kurssi 142,01)
 
Vastaus: Xbox 360

Juu

Näyttäs ainakin noissa Japani kuvissa olevan mukavasti saatavilla tuota laitetta verrattuna ihmispaljouteen...no se siitä..

Sitä olen miettiny, voiko noita xbox 360 pelejä pelata hiirellä ja näppiksellä. Muistelisin, että laitteeseen saa kiinni näppiksen ja hiiren. Vai olenko pahasti väärässä? Tuntuisi ,että esim perfect dark zeroa ainakin olisi mukavampi näppis - hiiri yhdistelmällä pelata.
 
Vastaus: Xbox 360

Kyseinen Final Fantasy Beta tulee ilmeisesti kaikkien japsi boxien mukana. Euroopassa Betaa pääsee pelaamaan vuodenvaihteessa kun se tulee OXM:n mukana.

Japanista muutakin uutista. Capcom julkisti uuden 360 pelin : Lost Planet http://www.xboxyde.com/news_2389_en.html
Ja kyllä täytyy sanoa, että ostoslistalle meni :D
 
Vastaus: Xbox 360

Onko kenelläkään tietoa että onko konsolia enää jäljellä Premium-versiona missään pk-seudulla? Gigantista jo kyselin ja kuulemma jokaisesta myymälästä loppu. Itse asustelen Vihdissä ja kaikki Nummelan kaupat käytynä läpi sekä osa Lohjan putiikeista. Onko kenelläkään tällä suunnalla asuvalla yhtään tietoa mistä tuota saisi vielä?
 
Vastaus: Xbox 360

Muikku sanoi:
Onko kenelläkään tietoa että onko konsolia enää jäljellä Premium-versiona missään pk-seudulla? Gigantista jo kyselin ja kuulemma jokaisesta myymälästä loppu. Itse asustelen Vihdissä ja kaikki Nummelan kaupat käytynä läpi sekä osa Lohjan putiikeista. Onko kenelläkään tällä suunnalla asuvalla yhtään tietoa mistä tuota saisi vielä?
Jos maltat ensi viikkoon odotella, niin pitäisi tulla uusi satsi koneita kauppoihin. Sen jälkeen voikin olla vähän hiljaisempaa, kunnes hihnat alkavat taas vetää ensi vuoden alusta.
 
Vastaus: Xbox 360

feldon sanoi:
Jos maltat ensi viikkoon odotella, niin pitäisi tulla uusi satsi koneita kauppoihin. Sen jälkeen voikin olla vähän hiljaisempaa, kunnes hihnat alkavat taas vetää ensi vuoden alusta.
Jep ,itse asiassa itselläni on jo varattuna XO lähi-Prismassa ja tiistaina PITÄISI tulla pieni erä myyntiin josta sitten omani saan. Olisi jo kuitenkin niin kova halu päästä testailemaan konetta ettei malttaisi odotella siihen asti. :D Mutta jos boxia ei todellakaan enää mistään löydy tähän hätään niin pakko kai se on vaan jaksaa odotella.
 
Vastaus: Xbox 360

Millos Australiassa julkastaan Xbox360? Ihan huvikseen vaan kiinnostaa tietää, kun aina mainitaan pelkästään USA, Eurooppa ja Japanin julkasut. :)
 
Vastaus: Xbox 360

[FIN]Scorpion sanoi:
Millos Australiassa julkastaan Xbox360? Ihan huvikseen vaan kiinnostaa tietää, kun aina mainitaan pelkästään USA, Eurooppa ja Japanin julkasut. :)
Aussit on PAL-aluetta ainakin, että olisiko 360 sitten julkaistu siellä 2.12?
 
Vastaus: Xbox 360

[FIN]Scorpion sanoi:
Millos Australiassa julkastaan Xbox360? Ihan huvikseen vaan kiinnostaa tietää, kun aina mainitaan pelkästään USA, Eurooppa ja Japanin julkasut. :)
Kone julkaistaan siellä vasta maaliskuun alussa.
 
Vastaus: Xbox 360

Hmm. Itse kovana emulaattorin pelaajana olen kiinnostunut X0:n langallisen ohjaimen ostamista ihan PC käyttöön. Nyt kuitenkin alkoi kummastuttamaan verkkokaupan sekoilu(?):

Eli onko siitä langallisesta kaksi versiota, toinen toimii xboxin -ja toinen toimii PC:n kanssa. Näin ainakin verkkokaupassa:

Xbox360 Langallinen ohjain

Xbox 360 controller for PC

"For PC Controller on myös muutaman euron halvempi. -Ihme juttu

EDIT: Asia selvisi. "For windows" -versiossa tulee ajuri CD:mukana. Ajurithan saa tuolle nykyään netistä, niin se on ihan sama kumman ostaa. Ainoa mikä jäi ihmetyttämään oli ajurillisen version hinta: halvempi kuin ilman ajuri-cdtä ;) -Tosin sitä joutuisi pari päivää odottelemaan. Asiasta kiinostuneille Extremetechin mietteitä X0 ohjaimesta pc-käytössä
 
Vastaus: Xbox 360

Apocalypse sanoi:
Hmm. Itse kovana emulaattorin pelaajana olen kiinnostunut X0:n langallisen ohjaimen ostamista ihan PC käyttöön. Nyt kuitenkin alkoi kummastuttamaan verkkokaupan sekoilu(?):

Eli onko siitä langallisesta kaksi versiota, toinen toimii xboxin -ja toinen toimii PC:n kanssa. Näin ainakin verkkokaupassa:

Xbox360 Langallinen ohjain

Xbox 360 controller for PC

"For PC Controller on myös muutaman euron halvempi. -Ihme juttu

Kyllä sen pitäisi olla ihan sama ohjain, tosin voi olla että siinä ei ole liitintä kuulokemikrofoni systeemille, lisäksi tossaPC-versiossa voi tulla jotkin ajurit mukana, joka tapauksessa ne saa kyllä netistä imettyä.
 
Vastaus: Xbox 360

Dr Evil sanoi:
Kyllä sen pitäisi olla ihan sama ohjain, tosin voi olla että siinä ei ole liitintä kuulokemikrofoni systeemille, lisäksi tossaPC-versiossa voi tulla jotkin ajurit mukana, joka tapauksessa ne saa kyllä netistä imettyä.

Se on täysin identtinen ohjain ja jopa kuulokeliitinkin löytyy ja liven headsettia voi käyttää sitä kautta myös pc:llä
 
Vastaus: Xbox 360

Kerro saitko ohjaimen toimimaan, itse en saanut sitä asennettua. Ajuri setupin ajoin ja se purki tiedostot koneelle ja lopuksi ilmoittaa että nyt voi kytkeä ohjaimen koneeseen ja asentaa tarvittavat ajurit siihen. Ei vain löydä / kelpuuta mitään ajureikseen.
 
Vastaus: Xbox 360

Prisoner sanoi:
Toimiskohan myös Macissä?
Winukka tukee periaatteessa kaikkia USB-yhteensopivia ohjaimia (PS2, Xbox, 360) DirectX:n kautta. (DirectInput)
Onko Macissa joku vastavaa geneerinen input layeri? Jos on niin luultavasti toimii.
 
Ylös Bottom