Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/console/settings.htm

Reference Level or Black Level: If you're using the Xbox 360 Component HD AV Cable, the Xbox 360 VGA HD AV Cable, or the Xbox 360 HDMI Cable, then screen format options include Reference Level. The default setting, Standard, delivers the normal range of white and black levels that your TV or monitor supports. Select Intermediate to increase the level of white and black in the video output. Select Expanded to maximize black level. Reference level is sometimes used to make a picture sharper, and you can experiment with what format suits your viewing pleasure.

Löytyykö muilta komponentin käyttäjiltä tuollaista asetusta Display-valikosta? Ei näy ainakaan täällä..
 
Vastaus: Xbox 360

Kannattaakos livessä pelatessa laittaa verkkokaapeli nettiin tuosta DATA/VOICE portista, missä se menee modeemin palomuurin läpi vai tuohon IPTV porttiin, mistä se ei mene modeemin palomuurin läpi?
 
Vastaus: Xbox 360

Onkos missään keskustelua siitä että mikä versio on kannattavinta ostaa? Ja jos ei, niin mielipiteet eivät haittaisi, Xboxin osto on aika ajankohtaista minulle mutta en osaa päättää minkä version ostaisin.

Elitehän se aika kovalta vaikuttaa mutta hintakin jo aika korkeelle noussut. Onko nuo Eliten ominaisuudet (120GB kiintolevy, HDMI-liitäntä) sen arvoisia että se kannattaisi muiden yli ostaa?

Nyt tässä itse oikeastaan olen kahden eri version välissä. Pron ja Eliten. En huomannut mitään muuta eroa näillä kahdella kuin tuon kiintolevyn koon, kuinka tärkeä se koko on ja onko näillä kahdella jotain eroa mitä en ole huomannut? Ja kumpaa suosittelisitte?
 
Vastaus: Xbox 360

Zuor sanoi:
Onkos missään keskustelua siitä että mikä versio on kannattavinta ostaa? Ja jos ei, niin mielipiteet eivät haittaisi, Xboxin osto on aika ajankohtaista minulle mutta en osaa päättää minkä version ostaisin.

Elitehän se aika kovalta vaikuttaa mutta hintakin jo aika korkeelle noussut. Onko nuo Eliten ominaisuudet (120GB kiintolevy, HDMI-liitäntä) sen arvoisia että se kannattaisi muiden yli ostaa?

Nyt tässä itse oikeastaan olen kahden eri version välissä. Pron ja Eliten. En huomannut mitään muuta eroa näillä kahdella kuin tuon kiintolevyn koon, kuinka tärkeä se koko on ja onko näillä kahdella jotain eroa mitä en ole huomannut? Ja kumpaa suosittelisitte?

Elite
- 120GB
- HDMI
Hinta n. 399

Pro
- 2 peliä
- 20GB
Hinta n. 299

Premium
- HDMI
- 20GB
Hinta n. sama kuin prossa

Ei tuota 120GB:n kiintolevyä tarvitse. Toisaalta xboxin alkuasetuksille menee about 13gb eli en tiedä sitten jääkö noista 7gb vapaata tilaa. Minulla on Elite ja about 84GB vapaata tilaa ja minulla on about 45 peliä (arcade / demo), olen ladannut kaikki pelidemot jotka kiinnostavat edes vähän. Eli minusta tuo Elite olisi paras vaihtoehto, ei tuo 20gb kiintolevy riitä mihinkään, jos et sitten poista heti demoja kun olet pelannut ne. Hmm.. no entäs sitten jos/kun tulee se videonvuokraus homma? Ei "7gb" riitä mihinkään. En siis tiedä tarviiko sen 13gb vapaata tilaa alkuasetuksille, ainakin Elite tarvitsee.
 
Vastaus: Xbox 360

Nikoza sanoi:
Elite
- 120GB
- HDMI
Hinta n. 399

Pro
- 2 peliä
- 20GB
Hinta n. 299

Eikös Prossakin ole HDMI? Mutta jees. Elite kyllä lähtisi varmasti mukaan jos vaikka halpenisi jonkin verran tässä parin kuukauden aikana, pitää meinaan vielä rahat kasata Xboxia varten.
 
Vastaus: Xbox 360

Nikoza sanoi:
Ei tuota 120GB:n kiintolevyä tarvitse. Toisaalta xboxin alkuasetuksille menee about 13gb eli en tiedä sitten jääkö noista 7gb vapaata tilaa. Minulla on Elite ja about 84GB vapaata tilaa ja minulla on about 45 peliä (arcade / demo), olen ladannut kaikki pelidemot jotka kiinnostavat edes vähän. Eli minusta tuo Elite olisi paras vaihtoehto, ei tuo 20gb kiintolevy riitä mihinkään, jos et sitten poista heti demoja kun olet pelannut ne. Hmm.. no entäs sitten jos/kun tulee se videonvuokraus homma? Ei "7gb" riitä mihinkään. En siis tiedä tarviiko sen 13gb vapaata tilaa alkuasetuksille, ainakin Elite tarvitsee.

Jos oikein muistan, ainakin alussa minulla oli 20 gigan kiintolevyllä käytettävissä noin 13 gigaa tilaa. Kyllä tuolla on ihan hyvin tähän asti pärjäillyt, vaikka sinne on ladattuna kaikki mahdolliset Halo-videot, Halo 2 -kartat, Halo 3 -kartat, Shivering Isles, Gears of War -kartat. Näitähän ei voi poistaa levyltä ;)
 
Vastaus: Xbox 360

Kyllä se 20gb (13gb) alkaa käydä pieneksi siinä vaiheessa kun/jos videomarketplace rantautuu Suomeen.

Elite ilman muuta.On se hienon mustakin.
 
Vastaus: Xbox 360

Kunhan saat Falconin, ja voit ostaa tietty eka Pron ja jos siitä loppuu tila osta eriksen 120gb kiintolevy, ei tarvi ainakaan kerralla ostaa kaikkea. ;)
 
Vastaus: Xbox 360

eldolmio sanoi:
Kunhan saat Falconin, ja voit ostaa tietty eka Pron ja jos siitä loppuu tila osta eriksen 120gb kiintolevy, ei tarvi ainakaan kerralla ostaa kaikkea. ;)

Tulee vaan vähän kalliiksi ;) ja proossa on 2 peliä mukana, koska ne yritetään saada kaupaksi.
Syy: Ne on vanhoja malleja.
 
Vastaus: Xbox 360

Meinasin tässä käyttää hyväkseni Gamestopin ps2 -> x360 vaihtotarjouksen ihan vaan että saisin hdmi version boxista.(ja falcon olis plussaaa) Käytössä on jo äskettäin huollosta tullut premium (25.9.2007 valmistuspäiväys) josta meinasin kovalevyn napata ja sitten loput myydä pois (eli olisin vaihtamassa vain itse boxia..)

Gamestopissa väliä pitäs maksaa arcadeen 90 ja premium malliin 150... eli kumman oheis tuotteita saa käytettynä myytäessä suhteessa sijoitettuun rahaan??
Ylimääräiseksi taitaisi jäädä
Arcade:
- vanha keskusyksikkö
- 256mt muistikortti
- langaton ohjain
- video piuha

Premium:
- vanha keskusyksikkö
- 20mt kovalevy
- langaton ohjain
- komponentti piuha

eli saako premiumista irrallisena tai pakettina 60 enemmän kuin arcadesta??
 
Vastaus: Xbox 360

Jogi sanoi:
Meinasin tässä käyttää hyväkseni Gamestopin ps2 -> x360 vaihtotarjouksen ihan vaan että saisin hdmi version boxista.(ja falcon olis plussaaa)
Samaa tässä suunnittelen. Onko varmaa että nuo Prot ovat Falconeja?
 
Vastaus: Xbox 360

Jogi sanoi:
Meinasin tässä käyttää hyväkseni Gamestopin ps2 -> x360 vaihtotarjouksen ihan vaan että saisin hdmi version boxista.(ja falcon olis plussaaa) Käytössä on jo äskettäin huollosta tullut premium (25.9.2007 valmistuspäiväys) josta meinasin kovalevyn napata ja sitten loput myydä pois (eli olisin vaihtamassa vain itse boxia..)

Gamestopissa väliä pitäs maksaa arcadeen 90 ja premium malliin 150... eli kumman oheis tuotteita saa käytettynä myytäessä suhteessa sijoitettuun rahaan??
Ylimääräiseksi taitaisi jäädä
Arcade:
- vanha keskusyksikkö
- 256mt muistikortti
- langaton ohjain
- video piuha

Premium:
- vanha keskusyksikkö
- 20mt kovalevy
- langaton ohjain
- komponentti piuha

eli saako premiumista irrallisena tai pakettina 60 enemmän kuin arcadesta??
Se on 20Gb. Pientä pilkun nussimista. :D Ja Premiumissa tulee myös headsetti.
 
Vastaus: Xbox 360

hene987 sanoi:
Se on 20Gb. Pientä pilkun nussimista. :D Ja Premiumissa tulee myös headsetti.

:) tottapa joo, no tulipa kuitenkin arcade otettua kun ei mennyt sitten enempää käteisvaroja tuohon. 175w versio tuli joten kaipa se falconi on. Kumpa olisin tajunnut enemmänkin pelejä viedä vaihtoon, pari ylimääräistä oli jo mukana varoilta ja ihan kohtuullisen 8.5/kpl noista parhaista sai vaikka väh.2-3v vanhoja pelejä olivatkin.
 
Vastaus: Xbox 360

Naapuri oli ostanut itselleen joululahjaksi bundlen missä tulee FM2 ja Viva Pinata mukana.
Tutkailin sitä ja etulevyn takaa löytyi mielenkiintoinen juttu.
Boxi on selvästi aukaistu koska kromisesta takuutarrasta oli liimat jäljellä ja virtanapin viereen oli laitettu sellainen paperinen takuutarra.
Ilmeisesti purkavat vanhempia ilman HDMI liitäntää olevia laitteita jo tehtaalla ja lisäävät kolmanen siilin näytönohjaimelle, vai liekkö vaihdettu koko emolevy? Tai sitten Microsoft on ruvennut myymään takuukorjattuja uusina:eek:
 
Vastaus: Xbox 360

atanov sanoi:
Täysin sama homma omassa boksissani. Lisäksi konsolin takaosaa tutkaillessa huomaa selvästi että laatikko on joskus aukaistu.

Kiinnostaisi kuulla, mikä pulju myy jo kertaalleen avattuja konsolipaketteja uusina. Olisiko molemmissa tapauksissa kyse peräti samasta firmasta?
 
Vastaus: Xbox 360

Pro
- 2 peliä
- 20GB
Hinta n. 299

Premium
- HDMI
- 20GB
Hinta n. sama kuin prossa

Kertokaahan, kumpi on parempi, uusi Premium jossa on HDMI-liitäntä vai Pro, jossa myös on HDMI-liitäntä. Ovatko molemmat falconeita ja mitä eroa näillä edes on?
 
Ylös Bottom