Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Terve.

Olen uusi täällä ja olen hankkimassa xbox 360 ja olisi muutamia kysymyksiä.

Kannattaako ostaa uusi xbox vai käytetty?
Jos ostan käytetyn niin voinko tehdä siihen itse oman tilin?
Pystyykö pelata vaikka bf3 wlanin kautta kun on vain 1megan netti?
Jos hommaan normaalin tietokoneen näytön niin mitä adaptereita pitää olla et käypi xboxiin?

-kiitos
 
Vastaus: Xbox 360

Terve.

Kannattaako ostaa uusi xbox vai käytetty?
Jos ostan käytetyn niin voinko tehdä siihen itse oman tilin?
Pystyykö pelata vaikka bf3 wlanin kautta kun on vain 1megan netti?
Jos hommaan normaalin tietokoneen näytön niin mitä adaptereita pitää olla et käypi xboxiin?

Uusiakin saa ihan halvalla, joten ostaisin itse uuden. Ei käytetynkään ostolle ole mitään periaatteellista estettä. Joka tapauksesaa kannattaa katsella pelkästään noita uudempia slim malleja.

Riippuu näytöstä (ja boksista) helpoimmillaan yhdistät boksin ja näytön HDMI piuhalla. Slimissä on hdmi paikka ja se kanssa tukee langatonta verkkoyhteyttä, joilloin tuo meganen yhteys riittänee ihan ok pelaamiseen.
 
Vastaus: Xbox 360

Kannattaako ostaa uusi xbox vai käytetty?
Jos ostan käytetyn niin voinko tehdä siihen itse oman tilin?
Pystyykö pelata vaikka bf3 wlanin kautta kun on vain 1megan netti?
Jos hommaan normaalin tietokoneen näytön niin mitä adaptereita pitää olla et käypi xboxiin?
1. Uusi, kun tuppaavat joillakin hajoilemaan.
2. Voit.
3. Pystyy
4. Ostat näytön missä on hdmi.
 
Vastaus: Xbox 360

löytyy myös dvi liitin..En vain tiennyt kumpi on parempi ...

Eli tämä adapteri käy? 6FT 2m Gold HDMI To DVI Cable For HDTV PC Moitor LCD M1 | eBay

Vga on vanha, analoginen standardi. DVI ja HDMI ovat digitaalisia.

Kyllä tuollainenkin käy. Tietty jos löytyy HDMI kaapeli jo valmiiksi niin kätevämpi on vain sellanen sovitinpala, saa sen boksin sitten joskus telkkariinki/hdmi-liittimellä varustettuun näyttöön sillä kiinni, kun ei ole kiintonainen tuo sovitin pää.
 
Vastaus: Xbox 360

Ostin amerikasta xbox360:n ja tuli tässä mieleen, et toimisko tää millään taval suomessa?

-Kellään kokemuksia konsolin raahaamisesta jenkeistä suomeen yleensäkkään?
-Onko tullis jotain huomioitavaa vai meneekö repus?
-Onko jotain adapteria mil saa käännettyä ntcs -> pal formaattiin töllössä säilyttäen HD-laadun.
-Pelithä pitää muistaa ostaa amerikan aluekoodeil varustettuna jatkossa mut onko vielä jotain mitä pitäs huomioida täs?

:confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Pientä kysymystä tulille jos joku voisi hieman valoittaa eli jääkö boxin muistiin pelien tallennukset vaikka asennetun pelin poistaisi?
 
Vastaus: Xbox 360

Onko tälle laitteelle yhtään hyvää peliä mikä ei ole sotapeli? Yleisestio ottaen laitteen pelit näyttävät olevan painottuneita erillaisiin räiskintä peleihin ja muuten vain k-18 leimalla varustettuihin. Olisiko tällä mitään tekemistä lapsi perheessä playstation 3seen verrattuna?
 
Vastaus: Xbox 360

Onko tälle laitteelle yhtään hyvää peliä mikä ei ole sotapeli? Yleisestio ottaen laitteen pelit näyttävät olevan painottuneita erillaisiin räiskintä peleihin ja muuten vain k-18 leimalla varustettuihin. Olisiko tällä mitään tekemistä lapsi perheessä playstation 3seen verrattuna?

Kinect-pelejä on paljonkin lapsille, ainoa ongelma on että harvat pelit lokalisoidaan tänne. Hyvänä puolena tulee se, että samalla pelatessa saa liikkua. Kyllä ihan lasten padipelejäkin löytyy jos vähän katselee ympärilleen. Lego-pelit on hyvä esimerkki, muutamia crash-pelejä on myös tullut ja vastahan tuli tuo Skylanders: Spyros adventure. Lisenssitauhkaa lapsille myös tipahtelee säännöllisesti. Ihan hyvin käy siis lapsille myös tämä konsoli, vaikka hirveästi ei lasten pelejä tule ostettua. Livestä myös löytyy hyvä valikoima lapsillekin suunnattuja pelejä, mikäli boksinsa nettiin survoo.
 
Vastaus: Xbox 360

Nytpäs sattu outo homma, peli jonka asensin pari päivää sitten onkin nyt itestään hävinny boksin muistista, samoin tallennuksia ei näy missään valikoissa mutta kumminkin ne toimii joten voin jatkaa peliä siitä mihin jäin. No nyt asentelen pelin uudelleen, todella mystistä. :confused: Liekkö muille sattunu vastaavaa? Edit. Nyt asensin pelin uudelleen ja asennettu peli näkyy valikossa mutta pelin tallennuksia ei näy vaikka ne toimiikin.
 
Ylös Bottom