Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Johan on Boksilla ongelmaa Xbox.com sivusto on alhaalla! JA MYÖSKIN xbox live on alhaalla. Mitähän on tekeillä?

Yritän mennä katsomaan onko Live alhaalla vai ylhäällä niin sivusto antaa seuraavaa:

An error occurred while processing your request.
Reference #97.b5959d50.1371751084.54363cd
 
Vastaus: Xbox 360

Ainakin konsolin kautta Live toimii tällä hetkellä ihan normaalisti.
 
Vastaus: Xbox 360

"Itse olen aina formatoinut kovalevyn, niin ei ainakaan ole mitään tietoja jäänyt sinne."

Pitääkö livetunnus tai jotain ottaa talteen tikulle vai säilyykö teidot jossain bitti maailmassa?
 
Vastaus: Xbox 360

"Itse olen aina formatoinut kovalevyn, niin ei ainakaan ole mitään tietoja jäänyt sinne."

Pitääkö livetunnus tai jotain ottaa talteen tikulle vai säilyykö tiedot jossain bitti maailmassa?

Ei tarvitse ottaa talteen. Jos vaikka hommaat Xbox Onen joskus, niin kirjaudut livetunnuksessa olevalla sähköpostilla, niin kaikki palautuu.
 
Vastaus: Xbox 360

Ei tarvitse ottaa talteen. Jos vaikka hommaat Xbox Onen joskus, niin kirjaudut livetunnuksessa olevalla sähköpostilla, niin kaikki palautuu.
Kaikki palautuu, paitsi pelitallennukset. Eli eihän siitä haittaakaan ole, jos tietosi usb-muistille kopioit.
 
Vastaus: Xbox 360

Pitääkö livetunnus tai jotain ottaa talteen tikulle vai säilyykö teidot jossain bitti maailmassa?

Omasta käyttäjätilistä on hyvä tehdä paikallinen varmistuskopio jos aiot käyttää latauksiasi toisella konsolilla joskus silloin kun XO:n verkkopalvelut on jo ajettu alas.
 
Vastaus: Xbox 360

Viimeisin dashboard update näköjään brickaa konsolin. Ei käynnistää mitään appeja eikä pelejä, vaan jää aina siihen ruutuun. Ainoastaan uudelleenkäynnistys auttaa. Jippii, pääseekö tässä ostamaan uutta konsolia?
 
Vastaus: Xbox 360

Viimeisin dashboard update näköjään brickaa konsolin. Ei käynnistää mitään appeja eikä pelejä, vaan jää aina siihen ruutuun. Ainoastaan uudelleenkäynnistys auttaa. Jippii, pääseekö tässä ostamaan uutta konsolia?

Update ladattu.

4 x kaatui AC3 käynnistettäessä siinä kohtaa kun pitää valita "storage". Viidennellä lähti todella hitaasti päälle. Nyt näyttäisi toimivan ainakin minulla.
 
Vastaus: Xbox 360

Jees, itsellä kaatuu nyt joka kerta, kun yrittää Liveen ottaa yhteyttä. Tulee jokin errorlitania ja se heittää harmaaseen ruutuun. Noooh... katsotaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Viimeisin dashboard update näköjään brickaa konsolin. Ei käynnistää mitään appeja eikä pelejä, vaan jää aina siihen ruutuun. Ainoastaan uudelleenkäynnistys auttaa. Jippii, pääseekö tässä ostamaan uutta konsolia?

Update ladattu.

4 x kaatui AC3 käynnistettäessä siinä kohtaa kun pitää valita "storage". Viidennellä lähti todella hitaasti päälle. Nyt näyttäisi toimivan ainakin minulla.

Latasin päivityksen ja hyvin toimii viellä, mutta osalla on näköjään ilmennyt ongelmia tuon uusimman päivityksen kanssa.

Käytössä on 4gb Slim boksi.
 
Vastaus: Xbox 360

Polygonin mukaan microsoftilla on ollut ongelmia Games for Windows Liven, Windows 8:n, Windows Phonen, Xbox 360:n ja Xbox.com:in kanssa mutta on pistänyt tiiminsä korjaamaan ongelmaa.

Lähde: Polygon.com
 
Vastaus: Xbox 360

Häh, onko jotain virallisia dashboard päivityksiä tullut?? Jos kyse jostain betasta niin nillitys lienee turhaa eikä kuulu julkisille foorumeille?
 
Vastaus: Xbox 360

Eilen pelit eivät oikein toimineet,johtui vissiin livessä olleesta ongelmasta. Tänään taas rokkaa ihan normaalisti.

Jos kyse jostain betasta niin nillitys lienee turhaa eikä kuulu julkisille foorumeille?

Olet aivan oikeilla jäljillä,Beta on käynnissä.
 
Vastaus: Xbox 360

Hienoa. Nämä ilmaiset pelit ovat kyllä mainio lisä tuohon Liven tilaamiseen. Harmi vaan, että alkaa olemaan kohta kovalevy niin täynnä että saa tosissaan miettiä, että mitä sinne jättää.
 
Vastaus: Xbox 360

Mistä ton asetuksen saa muka katottua, että uusiutuuko Gold Live automaattisesti? :confused: En todellakaan halua, että näin käy, enkä löytänyt kyseistä asetusta ainakaan Boxilla ollessani mistään?
 
Ylös Bottom