Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Mahtaako vika olla Elisassa, kun Xbox Live on ruvennut pätkimään aina silloin tällöin. Soneran kanssa ei moista ongelmaa ollut, mutta tuli muutto ja netin vaihto eteen, joten Elisalla mennään nyt. Esim. nyt ei pääse kirjautumaan taaskaan. Nettitesti menee läpi, mutta Liveen asti ei pääse. Pikkuisen rupeaa tuo Elisa nyt epäilyttämään.
 
Vastaus: Xbox 360

Mahtaako vika olla Elisassa, kun Xbox Live on ruvennut pätkimään aina silloin tällöin. Soneran kanssa ei moista ongelmaa ollut, mutta tuli muutto ja netin vaihto eteen, joten Elisalla mennään nyt. Esim. nyt ei pääse kirjautumaan taaskaan. Nettitesti menee läpi, mutta Liveen asti ei pääse. Pikkuisen rupeaa tuo Elisa nyt epäilyttämään.

Sama ongelma täälläkin oli tunti sitten.
 
Vastaus: Xbox 360

Olisko myrsyn aiheuttamaa kerpelettä tämä sit? :) Itellä ei oo ollu pahemmin mitään, mut kaveri valitti jotakin.
 
Vastaus: Xbox 360

Joo'o alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun 59minuutin välein pätkäsee xboxista netti. Käytän WLAN-adapteria tossa. Onko kellään ollu samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Xbox 360

Hei! Uusi täällä ja vähän selasin ketjua mutta ei osunut silmään ohjeita langattomaan verkkoon yhdistämisestä. Ja siis mä olen aika tumpula tän xboxin kanssa kun meillä on ollut Wii, joten voisiko joku neuvoa ihan alusta alkaen mitä pitää tehdä ja mitä pitää olla? Kiitos etukäteen :)
 
Vastaus: Xbox 360

Hei! Uusi täällä ja vähän selasin ketjua mutta ei osunut silmään ohjeita langattomaan verkkoon yhdistämisestä. Ja siis mä olen aika tumpula tän xboxin kanssa kun meillä on ollut Wii, joten voisiko joku neuvoa ihan alusta alkaen mitä pitää tehdä ja mitä pitää olla? Kiitos etukäteen :)

Mene Settings - Systems - Network settings. Siellä pitäisi olla sinun koti modeemisi automaattisesti. Mene siihen ja paina A. Se kysyy koodia/salasanaa, niin näppäile modeemisi pohjassa oleva key koodi, vai mikä se nyt on. Sitten sen pitäisi aukeutua. Viisaimmat neuvokoon paremmin, mutta näin itse sen aikoinaan sain langattomaan verkkoon.

edit. Ja kannattaa tehdä omat tunnukset tänne http://www.xbox.com/fi-FI/?lc=1035#fbid=LwaYpF7d5fD
 
Vastaus: Xbox 360

Kiitos :) Noin mä olen tehnyt mutta ei....Pitäiskö tuo Microsoft-tilin avatar jotenkin valita tonne konsoliin? Entä täytyykö olla tuo LiveGold maksettuna, että pääsee nettiin? Ei ymmärrä :eek:
 
Vastaus: Xbox 360

Live pitää olla maksettuna, että pääsee nettiin boxin kautta. Sama pätee verkkopelaamiseen. Mutta tuolla normaalilla setillä pääsee kyllä demoihin yms. käsiksi. Jos olet tehnyt tunnukset tuonne xbox liveen, niin sen pitäisi tunnistaa automaattisesti kenen avatar hahmolla kirjaudut sisään ja sillä ukolla pitää olla sitten live maksettuna, että pääset nettiin.
 
Vastaus: Xbox 360

Kannattaa tietysti muistaa, että vanhan mallin poksissa ei ole sisäänrakennettua wlania vaan vaatii sen antennihässäkän. Slimissä pitäisi yhdistää ihan parilla klikkauksella.
 
Vastaus: Xbox 360

Kiitos :) Noin mä olen tehnyt mutta ei....Pitäiskö tuo Microsoft-tilin avatar jotenkin valita tonne konsoliin? Entä täytyykö olla tuo LiveGold maksettuna, että pääsee nettiin? Ei ymmärrä :eek:

Profiilille pitää tehdä joko silver tai gold tili jotta pääsee netti sisältöön käsiksi. Silver rajattu ja ilmainen.
 
Vastaus: Xbox 360

Meillä on tuossa sellainen "palikka", jonka kanssa konsoli pitäisi saada nettiin yhdistettyä. Ja noita ohjeita on lukenut ja niiden mukaan toiminut mutta ei... :confused: Sitä mä en ymmärrä, että kun mulla on tuo microsoft-tili ja jos sinne profiiliin otan tuon silverin tai goldin, niin mistä tuo konsoli sen tietää? Jos yritän ladata profiilia konsolille, se sanoo vain, että ei voi yhdistää nettiin. Kuin tää voi olla näin vaikeeta :eek::eek:
 
Vastaus: Xbox 360

Meillä on tuossa sellainen "palikka", jonka kanssa konsoli pitäisi saada nettiin yhdistettyä. Ja noita ohjeita on lukenut ja niiden mukaan toiminut mutta ei... :confused: Sitä mä en ymmärrä, että kun mulla on tuo microsoft-tili ja jos sinne profiiliin otan tuon silverin tai goldin, niin mistä tuo konsoli sen tietää? Jos yritän ladata profiilia konsolille, se sanoo vain, että ei voi yhdistää nettiin. Kuin tää voi olla näin vaikeeta :eek::eek:

Teillä on siis langaton adapteri?

Konsolin välilehdistä Settings -->System -->Network Settings. Täällä sinun pitäisi nähdä kaksi tai useampi vaihtoehto: Wired ja sitten valikoima eri langattomia verkkoja. (Jos langattomia verkkoja ei näy, tarkista adapterin kytkentä, että on oikeassa portissa kiinni. Jos ei siltikään näy, kokeile adapteria vaikka edessä olevissa USB paikoissa).

Myöskään sinulla ei voi olla yhtä aikaa johdollinen ja langaton yhteys käytössä. Jos sinulla on nettijohto konsolissa kiinni, ota se irti.

Mitä sinulla tällä hetkellä siellä Network Settings kohdassa siis näkyy?
 
Vastaus: Xbox 360

Sieltä löytyy kyllä meidän langaton verkko ja kun se kysyi salasanaa vai mitä se nyt kysyikään, laitettiin siihen se key-koodi, joka on modeemin pohjassa. Mutta sitten se vain sanoo, ettei voi yhdistää verkkoon. Nyt en sitten tajua sitäkään miten voin liittää profiiliini silverin tai goldin?
 
Vastaus: Xbox 360

Sieltä löytyy kyllä meidän langaton verkko ja kun se kysyi salasanaa vai mitä se nyt kysyikään, laitettiin siihen se key-koodi, joka on modeemin pohjassa. Mutta sitten se vain sanoo, ettei voi yhdistää verkkoon. Nyt en sitten tajua sitäkään miten voin liittää profiiliini silverin tai goldin?

Modeemeissa voi nykyään olla useampikin koodi laitteen pohjassa. Tarkistakaa että olette juurikin pistäneet sen WPA salasanan siihen. Voi olla nimellä WPA Key tai jotain vastaavaa.

Jos ei siltikään toimi, kannattaa tsekata onko langattoman verkon salasana oikeasti se mikä on laitteenne pohjassa. Voitte tsekata sen modeemin hallintapaneelin kautta tai sitten jos teillä on joku tietokone kytkettynä jo siihen langattomaan verkkoon, niin sitä kautta voi myös tsekata.

Konsolissa on mahdollista kirjautua sisään Microsoft tilillä. Jos sinulla ei ole aikaisemmin ole ollut Gamertagia (Xbox Live jäsenyyttä) järjestelmä luo sinulle pelaajanimen (minkä voi kerran maksutta vaihtaa haluamakseen) ja kertoo mahdollisuudesta ostaa kultajäsen aikaa (Gold Membership). Jos konsolisi on ihan uusi saat joka tapauksessa kuukauden ilmaisen kultajäsenyyden. Yksi hyvä tapa testata onko sinulla jo Xbox Live jäsenyyttä niin on kirjautua Xbox.com sivulle sisään Microsoft tunnuksilla (huom. entinen Live ID).
 
Vastaus: Xbox 360

Joo-o. Nyt on pieni ongelma :D. Tuli vuosia sitten ostettua tuo oma 360s malli, joka on luonollisesti muistiltaan heikko. Nyt tuossa pöydällä odottaa max payne 3 ja GTA 5. Sanokaas nyt mitä kannattaa tehdä, että saa nuo pelit asennettua? Siis tietysti tartteis lisää muistia aika reippaasti. Mutta mikä kannattaa hankkia? Säilyykö nuo vanhat tiedostot boxilla, jos liittää lisää ulkoisesti muistia? Ei kehtais roskiinkaan noita pelejä viskata, vaikkakin halvalla sain :). En tietenkään lukenut, kuinka paljon nuo vie asennustilaa. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360

Sanokaas nyt mitä kannattaa tehdä, että saa nuo pelit asennettua? Siis tietysti tartteis lisää muistia aika reippaasti. Mutta mikä kannattaa hankkia? Säilyykö nuo vanhat tiedostot boxilla, jos liittää lisää ulkoisesti muistia?

Lyhyellä tähtäimellä helpoin ratkaisu on lyödä Boksin etupaneeliin kiinni riittävän iso ja riittävän nopea USB-muistitikku, esim. tällainen:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...Store-n-Go-V3-32-GB-USB-3-0-muistitikku-musta

Pidemmällä tähtäimellä kestävämpi ja kokonaisedullisempi ratkaisu on asentaa sisäinen kiintolevy. Niitä on näkynyt esim. Anttilan poistolaareissa muutamalla kympillä.

Vanhat sisäisellä flash-muistilla olevat tallennukset ja muut tiedostot säilyvät edelleen tallessa, vaikka lisäätkin konsoliin uutta tallennustilaa kummalla tavalla tahansa.
 
Ylös Bottom