Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Tjaa, nyt taisinkin vihdoin löytää vastauksen. Eli tämä Go-malli on kai 360 E, ja siinä ei ole enää S/pdif liitäntää eikä näköjään myöskään alkuperäistä A/V -liitäntää..
 
Vastaus: Xbox 360

Sen sijaan että Microsoft toisi ulkoisten (täysikokoisten) kiintolevyjen tuen myös X0:lle, se tuo myyntiin puoliteraisen sisäisen levyn:

http://www.xbox.com/en-us/xbox360/accessories/harddrives/500-gb-hdd

Aika vähän ja aika myöhään. Hintaakin on enemmän kuin nykyisellä 320 gigan vaihtolevyllä, ainakin aluksi.

No, ehkäpä vanhaa mallia saa jatkossa halvalla poistolaarista vielä useammin kuin nyt.


Itse olisin myös kaivannut parempaa ulkoisten kiintolevyjen tukea, mutta tämäkin kyllä auttaa pahimpaan tilan puutteeseen. 320Gb kiintolevy ja muistikortti molemmat täynnä.
 
Vastaus: Xbox 360

No tuo hintahan on aivan karmea. Itse ostin noin 30 eurolla 320GB kovon joku aika sitten uutena ja siinä tuli mukana vielä se uusin Lego Star Wars. Satasella melkein kannattaa jo ostaa toinen konsoli, johon tallentaa osa peleistä.
 
Vastaus: Xbox 360

Itse otin vanhasta risasta poksista kovon ja tilasin kiinasta siihen kotelon. Nyt on käytössä 2 kappaletta 250 gigasta kiintolevyä joiden vaihtaminen ei ole iso homma.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko täällä muilla pätkäissyt Live konsolin offlineen useammin kuin kerran viime päivinä? Toissapäivänä se pätkäisi sen kahdesti miltei putkeen ja tänäänkin se teki sen kerran ja internet pysyi päällä koko ajan. Siellä nyt on ollut kaikenlaisia ongelmia, eikä ne meinaa saada niitä millään kuriin.
 
Vastaus: Xbox 360

Onko täällä muilla pätkäissyt Live konsolin offlineen useammin kuin kerran viime päivinä? Toissapäivänä se pätkäisi sen kahdesti miltei putkeen ja tänäänkin se teki sen kerran ja internet pysyi päällä koko ajan. Siellä nyt on ollut kaikenlaisia ongelmia, eikä ne meinaa saada niitä millään kuriin.


Täällä on kanssa ollut noita ongelmia. Kesken pelin saattaa yhtäkkiä hävitä yhteys. En tiedä onko vika livessa vai Elisa Viihteessä..
 
Vastaus: Xbox 360

Onko täällä muilla pätkäissyt Live konsolin offlineen useammin kuin kerran viime päivinä? Toissapäivänä se pätkäisi sen kahdesti miltei putkeen ja tänäänkin se teki sen kerran ja internet pysyi päällä koko ajan. Siellä nyt on ollut kaikenlaisia ongelmia, eikä ne meinaa saada niitä millään kuriin.

Täällä on kanssa ollut noita ongelmia. Kesken pelin saattaa yhtäkkiä hävitä yhteys. En tiedä onko vika livessa vai Elisa Viihteessä..

Täällä on toiminut yhteydet normaalisti Soneran netillä.
 
Vastaus: Xbox 360

Moi,
Minulla on ollut jo aika pitään tuo vanha 360 (viissiin premium) 250GB kovalevyllä, ja sen kanssa LG:n 22" FULL HD telkkari http://www.lg.com/us/monitors/lg-M2280D-PU-led-monitor jossa boxi kiinni HDMI piuhalla. Nyt olen kuitenkin huomannut että esimerkiksi FIFA:ssa grafiikat eivät ole ihan niin hyvät kuin miltä ne videoissa näyttävät. Osaako joku siis neuvoa että pitääkö asetuksista muuttaa jotain, pitäiskö vaihtaa näyttö, vai rupeaako konsoli olemaan jo liian vanha?

Kiitos
-Matias
 
Vastaus: Xbox 360

Moi,
Minulla on ollut jo aika pitään tuo vanha 360 (viissiin premium) 250GB kovalevyllä, ja sen kanssa LG:n 22" FULL HD telkkari http://www.lg.com/us/monitors/lg-M2280D-PU-led-monitor jossa boxi kiinni HDMI piuhalla. Nyt olen kuitenkin huomannut että esimerkiksi FIFA:ssa grafiikat eivät ole ihan niin hyvät kuin miltä ne videoissa näyttävät. Osaako joku siis neuvoa että pitääkö asetuksista muuttaa jotain, pitäiskö vaihtaa näyttö, vai rupeaako konsoli olemaan jo liian vanha?

Kiitos
-Matias
No Xbox 360 on 9 vuotta vanha ja sen grafiikkamaksimi saavutettiin jo ainakin 4 vuotta sitten. Tai no GTA V heitti aika hyvän haasteen sille viime vuonna. Alkaa olla jo vanha sotaratsu, eikä siltä graafisesti kannata paljon enää odottaa. Ne kiiltävät pelit on Xbox Onella, jo ilmaisladattava Warframe sillä näyttää jo terävämmältä mitä monet 360-pelit ovat koskaan näyttäneet.
 
Vastaus: Xbox 360

No Xbox 360 on 9 vuotta vanha ja sen grafiikkamaksimi saavutettiin jo ainakin 4 vuotta sitten. Tai no GTA V heitti aika hyvän haasteen sille viime vuonna. Alkaa olla jo vanha sotaratsu, eikä siltä graafisesti kannata paljon enää odottaa. Ne kiiltävät pelit on Xbox Onella, jo ilmaisladattava Warframe sillä näyttää jo terävämmältä mitä monet 360-pelit ovat koskaan näyttäneet.

Kiitos, eiköhän se ole sitten aikalailla päivittämisen aika.
 
Vastaus: Xbox 360

Major Nelson paljastanut tammikuun Games With Gold-pelit

Xbox One: Dark Dreams Don’t Die

image


Xbox 360:

1. - 15. tammikuuta MX vs. ATV Alive

16. - 31. tammikuuta The Witcher 2: Assassins of Kings

boxartlg.jpg
boxartlg.jpg


Lähde: Majornelson.com
 
Vastaus: Xbox 360

500-gigaisen E-mallin myötä vanha Xbox 360 Elite (vuosimallia 2008) pääsee lopultakin siirtymään elämässä eteenpäin. Hyvin vanha veijari kaikki nämä vuodet palveli, mitä nyt kerran piti käyttää Saksassa saamassa RROD-elvytystä. Sen koommin ei varsinaisia rautaongelmia ole ollut, ja tuossa kun konsolia myyntikuntoon putsailin, suorastaan hämmästyin siitä, kuinka hyvässä kunnossa tuo ulkoiselta habitukselta onkaan.

Jos joku on noin vanhan 250-gigaisen Eliten halukas ostamaan, niin tänne vaan huutamaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Osaisko joku sanoa mistä voisi olla kiinni kun ei microsoft racing wheelissä toimi enää polkimet ollenkaan?

Viimeks ku käytin niitä toimivat hyvin, nyt olleet varmaan pari vuotta käyttömättöminä.

Muuten kaikki pelittää mutta polkimissa ole mitään eloa.

Toi piuha ratista polkimiin näyttää ainakin normi puhelin piuhalta ja kokeilin siihen sellaista, mutta ei ollut mitään vaikutusta.

edit. jaa se korjautuikin kun kokeilin vielä eri piuhaa :D
 
Vastaus: Xbox 360

Sain tänä aamuna viestiä Xbox liveltä: You're invited to preview the newest Xbox 360 update! To join the program, go to Account settings and select 'Xbox 360 Preview Registration' under Your Memberships (it may take a few seconds to appear) and follow the instructions.

Siis olen ennestäänkin ollut 360 previewssä mut tämä jokin uusi, jonka juuri lanseerasivat.

Xbox 360 Preview Program


P.S. Näyttäisi ettei ihan heti vedetä 360 pois markkinoilta, itse veikkaisin et pari vuotta vielä pyörii ainakin.
 
Vastaus: Xbox 360

Näyttäisi olevan aika paljonkin mua kiinnostavia pelejä tälle konsolille, joten se olkoot seuraava pelikonsoli minkä hankin.
 
Vastaus: Xbox 360

Näyttäisi olevan aika paljonkin mua kiinnostavia pelejä tälle konsolille, joten se olkoot seuraava pelikonsoli minkä hankin.
Hieno homma! Itse olen myös ollut tyytyväinen Xbox 360 - konsoliini. Nyt vielä kun Xbox Onelle julkaistiin taaksepäin yhteensopivuus, niin saan helposti yhdellä konsolilla pelattua kaikki Xbox pelini. Ainoa harmi vaan, että USB-lisälaitteet (Rock Band rummut, Lips mikrofonit) ja Kinect ei toimi taaksepäin yhteensopivuuden kautta Xbox One - konsolilla.

Suosittelen konsolin oston yhteydessä hankkimaan Xbox Live Gold jäsenyyden, saat sitä myötä pari peliä kuussa ilman lisämaksua ja viikoittaiset tarjoukset. Plus tietenkin pääset pelaa moninpeliä netissä.
 
Ylös Bottom