Juu mutta nyt on tilanne muuttunut Xboxin puolelta kieltämättä paremmaksi ja eipä kohta Sonyn huimaa pelimyyntiä enää voi kehuskella
Minä voisin puolestani sitten ehdottaa liquitia muuttamaan puhetyyliään, sillä jos ei kritiikkiä kestä eikä osaa vastata kritiikkiin kuin ehdottelemalla bannia, on se heikkouden merkki.
En minä tästä riitaa halua saada, sensijaan ihmettelen että osa keskustelijoista ei halua väitellä vaikka tulevat konsolisotaan En minä täällä huhuja puhu vaan sitä mitä olen itse eri lähteistä lukenut.
Ja jos hymiöt rasittavat jotakuta, niin kysykääpä minulta rasittaako muiden hymiöt minua? vastaus on, jotta eivät rasita
Jatkakaa vaan keskustelua, sillä enhän minäkään ota teitä tosissani, joten älkää tekään ottako minua tosissanne Ymmärtääkseni olen konsolisodassa nyt, joten vaikuttaa siltä jotta minun pitäisi siirtyä xbox puolelle keskustelemaan, kun eräillä ei riitä kanttia minun kanssa keskustella.
Mielestäni keskustelu on ollut erittäin mielenkiintoinen ja uskoakseni jokaisella saa edelleenkin olla oma mielipiteensä tai sitten on jossain jotain vikaa.