Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei koskaan tule tuottamaan voittoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Keiu: EI huvita lukea sitä linkkiä ja kyllä saisin samanlaista tietoa.
Ja miksi arvostelet englanninkielentaitoani? Se on loukkaavaa ja petyin hieman:( Mielestäni minua on loukattu.. vaadin selvennystä asiaa mahdollisimman pikaisesti:(
Olet siis seurannut vuoden Xboxin menoa.. Ehkä MS:n meno näyttää sinusta sen takia mahtavalta, koska et suostu edes lukemaan negatiivisia uutisia. Ota nyt vaan faktat faktoina ja lopeta Xboxin ylistäminen. Kailkilla konsoleilla on hyvät ja huonot puolensa. Jokainen valitsee sen koneen, minkä itse haluaa.

No juu... Ehkä päästin suustani liikaa noita ärräpäitä:eek:
Eli tässä voimme todeta nyt sitten kaikille tasapuolisesti että PS2, GC ja XBOXin tilanne vaihtelee silloin sun tällöin ja kaikilla on omat ongelmansa. Tuo kuulostaa paremmalta;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
On siis vahvistettu jotain mikä on ollut tiedossa siitä asti kun MS ensimmäisen kerran pudotti Xboksin hintaa. Better luck next generation, joka oli kai se tarkoituskin.
Minä en voi ymmärtää miten seuraavan sukupolven Xbox voisi varmuudella olla menestys ja tuottaa varmasti voittoa. Mahdollisuus on myös siihen, että Xbox2 floppaa. Ei ole mitään takeita siitä, että ihmiset olisivat valmiita ostamaan seuraavan sukupolven konsoleita.

On se kyllä kumma kun jotkut on itsepäisiä ja typeriä.... Turha kieltää etteikö MS olisi hävinnyt rahaa Xboxilla, ja kyllä firma itsekin sen varmasti tiesi että niin tulee hyvin todennäköisesti käymään. On sen verran kova markkinaosuus kuitenkin ollut Sonylla jo vuosia. Niinkuin yleensäkin isoila firmoilla, niin katse on varmasti ollut paljon pidemmällä alusta alkaen, eli siinä että kunhan Xbox2 jo toisi rahaa takaisin. Ja mitä pienemmällä häviöllä saadaan MS:n nimi tuotua markkinoille, sen parempi.

Sama floppaamistodennäköisyys on myös tulevassa PS3:ssa tai Nintendon seuraavassa;) Se on semmoista tämä konsolimarkkinointi.... Xboxissa on ainakin melko huono tuo Thomsson asema kun ei lähde worms päälle, kummaa:confused:

Peikko parka on nyt ymmärtänyt että tässä jotenkin dissataan XBoxia. Onhan se on ihan yleisesti tiedostettu fakta että XBox ei voittoa tuota, mutta hyvin sillä silti menee ja tärkeintä on se että brandina XBox ja Live on saavuttaneet suuren suosion. Siitä luulisi olevan hyvä jatkaa.

Muuten hyvä, mutta Xbox tuottaa voittoa ja moni ei vaan tajua että markkinoinnista ei pitäisi edes puhua eikä MS puhu kaikille sitä ja tietolähteet on mitä on sama pätee muihinkin koneisiin:)

Varmaan joku markkinointisivusto tästä vielä kehittyy kun pelaamisesta pitäisi puhua.;)

Jää-ä. Ovatko ne kakkosnikit varmasti kiellettyjä? ;)

Konsolisodan 2. kierros voi olla hieman tasaisempi jos koneet tulevat pienemmin aikavälein markkinoille ja Xboxistakin on enemmän kokemusta, joten ei tarvitse pelijätä, jotta mikä mokkula tuoki nyt on. Silti uskon että Sony senkin kierroksen voittaa. Vielä.

Hmmm... tyypillistä konsolisotaa... Tuosta olen sitä mieltä että PS2 joutuu tekemään paljon uudistuksia ja se on kilpailua se. wink wink:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Minä en voi ymmärtää miten seuraavan sukupolven Xbox voisi varmuudella olla menestys ja tuottaa varmasti voittoa. Mahdollisuus on myös siihen, että Xbox2 floppaa. Ei ole mitään takeita siitä, että ihmiset olisivat valmiita ostamaan seuraavan sukupolven konsoleita.

En ymmärrä miten tämä kommentti liittyi mihinkään, mutta olen tietty samaa mieltä.

Muuten hyvä, mutta Xbox tuottaa voittoa ja moni ei vaan tajua että markkinoinnista ei pitäisi edes puhua eikä MS puhu kaikille sitä ja tietolähteet on mitä on sama pätee muihinkin koneisiin:)

Varmaan joku markkinointisivusto tästä vielä kehittyy kun pelaamisesta pitäisi puhua.;)

Linkkiä tietolähteeseen, kiitos.

Kuten jo eräässä toisessa Topicissa totesin, en tuo mitään linkkejä esille, koska tämä on keskustelupalsta ja linkit kuuluu etsiä hakupalveluiden kautta, sillä ne ovat juuri sitä varten. Kunnioitan keskustelupalstaa sellaisenaan ja en tuo julki mitään vaan kehotan etsimään ne palveluiden kautta.;)

Tämä nyt ei ole mielipidekysymys (ihan oikeasti, rajoita noiden hymiöiden käyttöä. Ne tekevät tekstistäsi vieläkin rasittavampaa).

EDIT:

Onko Bill Gates henkilökohtaisesti soittanut sinulle ja kertonut, että "me vaan huijataan kaikkia ja oikeesti revitään ihan törkeet voitot Xboxilla"?

Kuten jo eräässä toisessa Topicissa totesin, en tuo mitään linkkejä esille, koska tämä on keskustelupalsta ja linkit kuuluu etsiä hakupalveluiden kautta, sillä ne ovat juuri sitä varten.
Kyllä ne linkit lähteisiin kummasti antavat pohjaa väitteille.
On hiukan eri asia, jos xboxfanboy.com väittää Xboxin tekevän rahaa Microsoftille, kun jos Microsoftin virallisella sivulla on firman talouspäälikön lausunto, joka kertoo toista (Huom., MS on siis voitolla, mutta Xbox ei tuo sille voittoa).
Ja jonkun hepun jollain keskustelualueella kertomat jutut voi huoletta jättää omaan arvoonsa.

Ja viime vuonnahan Pleikkareita myytiin Euroopassa tuplasti enemmän, kuin Xboxeja.
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=14032&skip=0&skipk=10

Ehdotan että pelipeikko otetaan ylläpitoon aprillipäiväksi, voisi sitten vaikka tehdä yhden päivän noita uutisia...

Juu mutta nyt on tilanne muuttunut Xboxin puolelta kieltämättä paremmaksi ja eipä kohta Sonyn huimaa pelimyyntiä enää voi kehuskella;)

Minä voisin puolestani sitten ehdottaa liquitia muuttamaan puhetyyliään, sillä jos ei kritiikkiä kestä eikä osaa vastata kritiikkiin kuin ehdottelemalla bannia, on se heikkouden merkki.

En minä tästä riitaa halua saada, sensijaan ihmettelen että osa keskustelijoista ei halua väitellä vaikka tulevat konsolisotaan En minä täällä huhuja puhu vaan sitä mitä olen itse eri lähteistä lukenut.
Ja jos hymiöt rasittavat jotakuta, niin kysykääpä minulta rasittaako muiden hymiöt minua? vastaus on, jotta eivät rasita
Jatkakaa vaan keskustelua, sillä enhän minäkään ota teitä tosissani, joten älkää tekään ottako minua tosissanne Ymmärtääkseni olen konsolisodassa nyt, joten vaikuttaa siltä jotta minun pitäisi siirtyä xbox puolelle keskustelemaan, kun eräillä ei riitä kanttia minun kanssa keskustella.
Mielestäni keskustelu on ollut erittäin mielenkiintoinen ja uskoakseni jokaisella saa edelleenkin olla oma mielipiteensä tai sitten on jossain jotain vikaa.

No mainitsen tässä nyt että kotoa löytyy niin ps2 kuin xbox. Eli kateuteen ei minulla ole aihetta...

Edit: koska olen ehdottanut sinulle bannia?

Eipä näy lähteitä ei.

Se on kumma, miten aina vastaat samalla tavalla kaikkeen:

"Te ette osaa ottaa vastaan kritiikkiä, sen sijaan te haukutte minua ja mielipiteitäni. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, PS2:ssa ei ole kovalevyä ja Xbox tuottaa voittoa, te ette vain tajua sitä".

EDIT: Minulla on Xbox, ei PS2.

Ylös Bottom