Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei myy tarpeeksi?

Hifi_Mies hei se ei ollut sarkasmia, meinasin että olen oikeasti pahoillani että joskus mollasin viestejäsi kun en tajunnut että joku voi suoltaa sellaistakin sontaa kuin tuo kassi ;)
 
Tässä vaiheessa olisi hauska tietää kuinka monta Gamecube-peliä kassi ja muut GC:n haukkujat ovat pelanneet?

Itse pääsin viime viikolla tykittelemään laitteella 16:sta eri peliä ja osa teki todellisen vaikutuksen. Tottamaar vähemmän kiinnostaviakin pelejä oli mukana, mutta esim. Resident Evil oli aivan hillitön (ja se grafiikka löi kaikki arvailuni!) ja Star Wars: Rogue Squadron iski tajuntaan todella rajusti. Eternal Darknesskaan ei ollut hullumpi!

Mutta jooh, lastenpelejähän nuo ovat... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Tässä vaiheessa olisi hauska tietää kuinka monta Gamecube-peliä kassi ja muut GC:n haukkujat ovat pelanneet?

Itse pääsin viime viikolla tykittelemään laitteella 16:sta eri peliä ja osa teki todellisen vaikutuksen. Tottamaar vähemmän kiinnostaviakin pelejä oli mukana, mutta esim. Resident Evil oli aivan hillitön (ja se grafiikka löi kaikki arvailuni!) ja Star Wars: Rogue Squadron iski tajuntaan todella rajusti. Eternal Darknesskaan ei ollut hullumpi!

Mutta jooh, lastenpelejähän nuo ovat... ;)

Pelasit Eternal Darkenssia? Joopa joo :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Pelasit Eternal Darkenssia? Joopa joo :D

Siis oliko tuo sarkastisesti sanottu, vai väitätkö tosissasi minun puhuvan puppua?

Ihan oikeasti Eternal Darknessia pelasin. Ei varmaan ollut täydellinen ja lopullinen versio, mutta pelattava kuitenkin.

Ja tämä siis viime viikon perjantaina Agerexin järjestämässä mediatilaisuudessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Hifi_Mies hei se ei ollut sarkasmia, meinasin että olen oikeasti pahoillani että joskus mollasin viestejäsi kun en tajunnut että joku voi suoltaa sellaistakin sontaa kuin tuo kassi ;)

No luulin että toi kommentti "voi helvetti kun naurattaa" kommentti oli kohdistettu minuun. Siksi menin halpaan. Ja noihin kassin juttuihin verrattuna melkein kenen tahansa kommentit ovat ammattimaista tasoa. Mistä ihmeestä kassi keksit noin älyttömiä väitteitä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan huukee


1. Niin ja sinun paskajuttujasi täällä ovat jo monet saaneet pitkän aikaa lueskella. Kassia puolustan siksi, koska hänellä on ainakin järkeä sillä perusteella, että hän myös yrittää saada sopua konsolisotaan, sillä eihän sota koskaan järkevää ole.

2. Sensijaan sinun tyylisi kaikki tietää. Sinä olet olevinasi niin sivistynyt ja ammattitietoinen ja sinua kehutaan ja kaikki tietää että sinä olet pelimaailman nerokkuus ja kaiken nähnyt jne. jne. Kun luin keskustelusi palstalta " tehokkain kone" tai jotain ja sinä yritit selvästi sanoa, että miksi PS2 on tehokkaampi kuin XBOX, niin ei voi muuta sanoa, kuin että on äijällä pokkaa puhua asioista joista ei tiedä mitään. Eräs moderaattorihan tuntui tietävän, joten eikö sinun olisi aika lopettaa ihmisten morkkaaminen siihen?

3. Ensinnäkin mitä tekemistä "ammattitasolla" on täällä konsolisodassa. Ymmärtääkseni kaikki tänne saapuvat ihmiset käsittävät asian ihan oikein ja tulevat "sotimaan" rynkyt laulaen. Eikö näin olekin? Mikä hemmetin ammattilaispalsta tämä nyt sitten on?

4. Ja sinä tuskin osaat perustella asiallisesti että miksi sanot kaikkia muita ammattilaisiksi.

5. Ethän jumaliste tiedä esim. PS2 tekniikasta hevon veetä, kertaa vaikka postauksesi.

6. Sitäpaitsi sinä olet tuttu hahmo muiltakin keskustelupalstoilta ja lööperisi alkaa hiljakseen ottaa pattiin.

7. Ja nuo älyttömät väitteet eivät ole senkummempia kuin muidenkaan, sillä jos esim. sinun konettasi mollataan, niin etkö koe sitä ärsyttäväksi?

8. En tiedä mitä helvettiä sinulla on xboxia vastaan, mutta jos ihmisiä täällä rupeat morkkaamaan, niin olet väärällä alueella, baby.

9. Mistä sinä tiedät miten xbox todellisuudessa myy? Oletko sinä jonkinlainen markkinointimies vai mistä sinä revit kaiken tuon puheen?

10. Ymmärtääkseni tätä riitaa, sanon vaan että tuskin floppaa xbox kuin muukaan konsoli ihan näinä vuosina. Jos DC:stä puhutaan niin asia on toinen, eikä DC:llä ole mitään tekemistä sen paremmin xboxin kuin PS2:n kanssa. Eli kuunnelkaa vaan hifimiestä ja mollatkaa niitä jotka yrittävät itse puolustaa konettaan..Hifimies on nyt osoittanut tietonsa ja taitonsa ja sillä siisti! Ole hyvä, jatka samaa rataa.

Ylläpito poisti huukeen viestin, mutta ehdin lukea sen ja haluan vastata siihen. Ei minua haittaa jos tälläisiä kommentteja minulle kohdistetaan. Olen tottunut jo vuosien varrella tälläisiin tyyppeihin. Joten älkää poistako tälläisia kommentteja vastaisuudessa ainakaan sillä perusteella että minä en loukkaantuisi niistä, koska minä en tälläisistä kommenteista ole moksiskaan.

1. Vai sopua konsolisotaan. Taidat olla Kassin kanssa kahdestaan tuon mielipiteen kanssa. Kassi, aivan kuten sinäkin tulit tänne varmaan jostain Tiltin foorumeilta selvästikkin vain haastamaan riitaa.

2. En minä morkannut ketään. En ainakaan tahallani. Olen ainakin pyrkinyt olemaan mahdollisimman hienovarainen kommenteissani, jotka ovat menneet hieman henkilökohtaisiksi.

3. No ei minua ainakaan haittaa yhtään se jos saa keskustella henkilöiden kanssa jotka ovat ottaneet asioista selvää. Tulee paljon asiallisempaa keskustelua, eikä mitään juupas eipäs väittelyä.

4. Siis hä :confused: Totesin vain että Kassin juttuihin verrattuna melkein kenen tahansa viestit on ammattimaista tasoa. Mitä perustelemista siinä nyt on?

5. No sitten varmaan taisin keksiä kaiken omasta päästäni. :p Minullahan tota mielikuvitusta riittää.

6. Olen keskustellut aikoinaan Peliaseman puolella tämän foorumin lisäksi. En muista että olisin sinuun törmännyt kummallakaan foorumilla. Mitä oikein tarkoitat?

7. Siis "minun" konettani. :confused: Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Ei tässä mitään uskonpuhdistajia olla. Jos joku pelaa mielummin Xboxsilla, niin sou vat.

8. Jos minulle kohdistetaan tälläisiä viestejä kuin sinä nyt kirjoitit, niin kai minulla on oikeus puolustautua.

9. No katson vaikka uutisia netistä. Ei se sen vaikeampaa ole.

10. Kiitoksia kannustuksesta. Pidetään lippu korkealla jatkossakin.
 
Viestit ovat alkaneet mennä aika henkilökohtaisuuksiin. Onneksi ylläpito on puuttunut asiaan.
Kyllä Hifimies ihan asiaa mielestäni puhuu. En tiedä tekniikasta paljoakaan, mutta minä olen ainakin puolueeton. Myönnän että ennen olin PS2 miehiä, mutta GC:n ja DC:n saatuani olen avannut silmäni ja puolueettomana sanon, että Hifimies on perustellut väitteensä erittäin hyvin. Siinä pitäisi melkoinen satuseppo olla, että keksisi tuommoisia satuja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tvaajasaari
Ku mä pelasin kaupas Xboxia mulla tuli jo 2min pelaamises käsi kipeeks. Mulle ainaki sopii parhaiten PS2:n ohjain.
Mä oon pelannu suurimman osan elämästä PS1/2 ohjaimella. ainoastaan urheilupeleissä kuten track and field sormet saattaa mennä kipeäksi. suorastaan naurattaa kun joku tulee sanoon että PS2:a on paska ohjain, mikä siinä on niin vaikeaa?
 
Ylös Bottom