Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voi hemmetti kun naurattaa Anna Hifi_Mies anteeksi jos ikinä pidin perusteltuja väitteitäsi epäuskottavina, ne kun ovat tuohon kassiin verrattuna jo ammattilaista tekstiä.
kassi hei, palataan tähän "kaikista naurettavinta on se, että joku Nintendo rupeaa kilpailemaan varsinaisen tehokonsolin kanssa" vitsiisi sitten kun XboXin myyntiluvut pääsevät lähelle GameCubea. Ja kun et tiedä mitään PC-raudasta niin pidä pääsi kiinni siitä. GameCube kun nyt sattuu olemaan tehoissa todella lähellä XboXia ja joiltain osin ylittää sen. Esimerkiksi tekstuurinpakkaus on tehokkaampi ja prosessointikyky on huomattavasti korkeampi varsinkin liukulaskennan osalta.
Tottahan toki XboX on tehokkain konsoli. Harmi vaan että se ei myy mitenkään loistavasti.
Ikävää että tämä menee henkilökohtaiseksi, mutta pakkohan minun on puolustautua kun viestin alku on kohdistettu minulle.
Argumenteista joita olen mm. PS2 vs Xbox tehokeskustelussa esittänyt voi olla montaa mieltä, mutta ainakaan perustelujen määrässä ei pitäisi olla valittamista. Olen aina lähtenyt siitä periaatteesta että jos en pysty esittämään mitään perusteluja väitteilleni, niin pidän suuni kiinni. Tämä näyttääkin olevan erona minun jutuissani jos verrataan sinun ja kassin juttuihin. Molemmat teistä väittelee kovin sanoin mutta ilman sen suurempia perusteluita. No tunnustukseksi nyt kuitenkin sanottakoon että sinunkin jutuissa on huomattavasti enemmän järkeä kuin kassin heitoissa.
Ja jos minun näkemyksiä verrataan pelkästään kassiin, niin selvimpinä eroina tulee mieleen mm. se että osaan hyväksyä toisten mielipiteet, ymmärrän hyvin jos joku ei pidä PS2:sta vaan valitsee jonkun muun konsolin ja en ikimaailmassa toivo mitään pahaa toiselle. Sano ei Gamecubelle treadissa Kassi totesi "Microsoftista eronnut Blackley voi lisäksi
haistaa pitkän p*****. Toivottavasti kyseinen
elikko löytää ittensä kaatopaikalta. " Turhaa Kassia puolustelet sillä hän on trolli pahimmasta päästä. Jos et usko, niin suosittelen lukemaan hänen argumenttejaan vaikka "Sano ei Gamecubelle treadista".
Jos nyt vähän lisää muistellaan vanhoja niin, eipä sinnullakaan tuntunut olevan enää mitään lisättävää minun "ammattimaisiin" perusteluihin joita esitin PS2 vs Xbox treadissa PS2:sen väylien paremmuudesta Xboxsiin verrattuna. Lisäksi muistaakseni Xboxsin tekstureiden pakkaus suhde on 1:8 kun Gamecubella suhde on 1:6.
Olen seurannut kommenttejasi ja väität siis että olet työskennellyt DC parissa. Mitä hommaa oikein hoidit, koska kommenteistasi "4MB puskuri on kyllä tasan tarkkaan se pullonkaula koska se saatana on liian pieni, ja jos se olisi jonkin verran isompi niin niitä helvetin tekstuureja ei tarvisi sieltä helvetin päämuistista swapata sinne jatkuvalla vitun syötöllä." päätellen taisit keittää kahvia.
Olen lukenut satoja koodereiden kirjoittamia artikkeleita ja seurannut useita koodereiden välisiä keskusteluita ja niissä jutun tyyli ja sävy oli tyystin erilainen kuin sinun kommenteissasi.
Toivon että keiu ja kassi osaavat ottaa nämä ikävästi henkilökähtaisuuksiin menevät viestit kuin mies, koska itsehän te tämän aloititte.