Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei myy tarpeeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Se on totta että PS2 tulee säilyttämään markkina-asemansa eli ns. ykkössijan. Ei epäilystäkään.

Mutta sehän ei tietenkään tarkoita sitä, että jos koneita on enemmän, niin simsalabim kaikki pelit ovat loistavampia kuin sitä ennen. Kaikki koneet saavat huippupelinsä. Kaikille koneille tulee myös paskaa ja sitä ei saada koskaan korjattua ja toisaalta joku ihminen voi oikeesti pitää semmoisesta pelistä mikä yleisesti saa huonot arvostelut!

Se kertoisi tyhmyydestä ja tulevaisuudessa markkina-aseman menettämisestä. Sony julkaisee PS2n hinnanpudotuksen E3:lla. Ei epäilystäkään nyt.

Eihän PS2:n tarvinnut laskea hintaa jenkkilässäkään. PS2 on myynyt rutkasti enemmän kuin XB samalla hinnalla - että silleen.

Lue nyt hyvä ihminen mitä kirjoitan!

"Joo, mielenkiintoiseksi menee. Joutuuko Sony laskemaan PS2:n hintaa Euroopassa, kun samasta asiakaskunnasta kamppaileva kilpailija laskee hinnat periaatteessa samalle tasolle.
Toivoisin, että hintakilpailua syntyisi, mutta pelkäänpä että käy kuin USA:ssa, jossa PS2:n hinta ei muuttunut miksikään XB:n lanseerauksen yhteydessä tai vielä sen jälkeenkään.
Jos Sony ei joudu hintojaan laskemaan, se kyllä kertoisi todella rautaisesta markkinan hallinnasta."

Se ei siis kerro vahvasta markkina-asemasta, jos ei tarvitse lähteä hintasotaan uuden markkinoillepyrkijän kanssa, vaan pystyy säilyttämään asemansa ilmankin?

Eihän Sony tietenkään laske hintojaan ellei sen kilpailijat siihen pysty pakottamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kassi

Myyhän pleikka kakkanen vielä loppuja pelejään
hyvällä tuloksella, mutta niinhän teki Amigakin
kunnes PC otti vallan ja nythän ei puhutakaan
Amigan raudasta, vaan PC:stä, jolla yleensä
kovimmat pelit saadaan tehtyä, vai mitä?
XBOX myy varmasti paremmin. Entä miksi
sitten niin moni PS2 fani luovuttaa ja myy
koneensa pois? Koska he tahtovat pysyä
laatulinjalla. AIna tulee uusi kone ja sille sinä
et mahda mitään, joten ei millään vittuilulla.
enteri paukkuu ja viuhuu. mutta tää oli taas täyttä paskaa, kuka idiootti myy oman konsolin, ja tuhlaa lisää rahaa vain sen takia, että jotku muut sano sitä toista paremmaksi?????????? ainiin...melkein unohdin

Eivät kaikki myykään. On myös niitä jotka
ostavat PS2:n viereen Boksin ja jotkut
jopa GC:nkin. ja onhan toi aika oikea
väitöskin että PS2:n poismyymisen takana
on XBOX. Miksei?
Älä turhaan matki tekstejäni, sillä tulet vaan
entistä apinamaisemmaksi.
siis..kun matkin, pääsen lähemmäs itse mestaria(apinaa kuten sen sanoit)
Ja on myös niitä, jotka myyvät Xboxin ja ostavat sillä hinnalla GC:n. tai päiviyttävät konettaan, älä rupea väittämään paskaa, jos luulet vain että kaikki ajattelevat kuin sinä

Ensinnäkin BOKSI myy erittäin hyvin jenkeissä,
Japanissa oli loppuunmyyty ja Euroopassa
monien uutisten mukaan se myy kunnioitettavasti.
Juorujahan aina saa levittää, mutta esim. kaikista
naurettavinta on se, että joku Nintendo rupeaa
kilpailemaan varsinaisen tehokonsolin kanssa.

Japanissa loppuunmyyty? Hoh! Katsos vaikka tämä linkki: http://www.gamers.com/news/1132721

Huhtikuun ensimmäisellä viikolla XBoxia myytiin Japanissa 2179 kappaletta. Jopa Dreamcast (joita ei enää edes valmisteta) myi enemmän 3427 kappaleen voimin. Seitsemän vuotta vanha PSX:kin myi 3959 kappaletta. PS2:n ja GC:n myyntiluvut kirmaavat jo monin kertaisissa määrissä.

Paljon naurettavampaa on, että mainetta PC:n softapuolella tehnyt firma haastaa yhden pelialan suurimmista konkareista.

Ja ihan tosi kassi, älä paina sitä enteriä joka rivin jälkeen. Kirjoita myöskin jotain asiaa tai alkaa delete viuhumaan.

Siinä tuli päivän paras vitsi! "myyvät boksin pois
ja ostavat GC:n" heh heh. Niin, kyllähän minäkin
myyn Porscheni pois ja ostan tilalle LADAN.
Eipä ollut kovin loistava vastaveto sinulta :)
eih..tässä ei puhuta ladasta eikä porchesta, vaan Konsoleista.
edelleen kaikki eivät ajattele että Xbox on messias ja se on ainut vaihto ehto. Itse ajattelen että Xbox on suutari, jos jonkun ostan niin se on GC koska PS2:n omistan jo.

Entä miksi et osta boksia? Syyksi varmaan heität
tyyliin " enmä mitään MS tekemää osta"-
Luotatko sitten GC:n lapsikoneen maineeseen
ja miksi ihmeessä siihen vaikka koko legopalikka
on vailla kovoa, onlinea, tehoja jne, ?
Halvalla ei saa hyvää, mutta halvan lakritsi
on kyllä namia!
Koska Boxi ei ole minun mieleeni, ja tyhmä maksaa heikommasta jos haluat väen vängellä kinata

Kun ei uskota niin ei uskota. Delete korjaa kyllä. Henkilökohtaisuuksiin menevät viestit poistetaan myös jatkossa.

Minkähän ikäinen tämä herra kassi oikein on? Nauran kyllä suoleni ulos (?), jos kaveri on vanhempi kuin 12.

Jäitä hattuun, kassi. Perjantai-illan dokailu on paljon hauskempaa jossain muualla kuin yksin kotona netissä roikkuen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Minkähän ikäinen tämä herra kassi oikein on? Nauran kyllä suoleni ulos (?), jos kaveri on vanhempi kuin 12.

Varmaan saanut juuri X-Boxin synttäri lahjaksi ja sitä harmittaa koska pelit eivät miellytä. Ei kannata välittää. Itseni ei ainakaan tarvitse katsoa Jim carrey tai Rowan Atkinsonin elokuvia, koska jo täällä saa nauraa tolle "kassille". Onkoham se joku MS:n salainen agentti, joka yrittää väittää, että X-Box myy miljoona kappaletta joka sekunti ja PS2 ja GC myydän pois keltaisessa pörssissä. Hänen mielestään X-Boxeja on kolme kpl. jokaisella maailman ihimisellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Jäitä hattuun, kassi. Perjantai-illan dokailu on paljon hauskempaa jossain muualla kuin yksin kotona netissä roikkuen.
Mut..mut.. tämähän on sille suurinta viihdykettä. ;)
Vai mitä?

Saanko luvan nauraa??
Jos PS2 rupeaa myymään paremmin kuin XBOX
niin minä olen eunukki. Mistä ihmeestä "hifimies"
on tietonsa hankkinut, panee vaan kysymään?
En ole paremmin myynyttä konetta vielä missään
nähnyt, sori vaan.
Ensinnäkin kannattaisi ottaa asioista ensin
selvää ennenkuin tulee tänne postailemaan
turhilla väitöksillä.. No konsolisotaahan tämä
vain on..
Sori jos nyt palaan hieman alkuteksteihin, mut
pitää sanoa että PS2:lla on paljon pelejä, joka
ei riitä kertomaan sitä tosiseikkaa että se myisi
paremmin kuin Boksi. PS2 on kallein konsoli!!
Ensinnäkin BOKSI myy erittäin hyvin jenkeissä,
Japanissa oli loppuunmyyty ja Euroopassa
monien uutisten mukaan se myy kunnioitettavasti.
Miten se voisi edes yrittää pärjätä koneelle
joka on PC rautaa?!? HÄ?

Suosittelen sinulle pikaista omien faktojen tarkistusta, sillä nyt tulee sellasta läppää että variksetkin nauraa sulle. Ainakin tämän viestin (ja parin toisen viestin) perusteella minulla on faktat hieman sinua paremmin hallussa. Viesteistäsi saa myös sellaisen kuvan että Xbox on sinulle henki, sielu ja veri. Sun tarvis vähän relata. Kylmä totuus on nyt kuitenkin se että PS2:nen myy tällä hetkellä Xboxsia paremmin millä mittarilla tahansa mitattuna.

Voi hemmetti kun naurattaa :D Anna Hifi_Mies anteeksi jos ikinä pidin perusteltuja väitteitäsi epäuskottavina, ne kun ovat tuohon kassiin verrattuna jo ammattilaista tekstiä.

kassi hei, palataan tähän "kaikista naurettavinta on se, että joku Nintendo rupeaa kilpailemaan varsinaisen tehokonsolin kanssa" vitsiisi sitten kun XboXin myyntiluvut pääsevät lähelle GameCubea. Ja kun et tiedä mitään PC-raudasta niin pidä pääsi kiinni siitä. GameCube kun nyt sattuu olemaan tehoissa todella lähellä XboXia ja joiltain osin ylittää sen. Esimerkiksi tekstuurinpakkaus on tehokkaampi ja prosessointikyky on huomattavasti korkeampi varsinkin liukulaskennan osalta.

Tottahan toki XboX on tehokkain konsoli. Harmi vaan että se ei myy mitenkään loistavasti.

Voi hemmetti kun naurattaa :D Anna Hifi_Mies anteeksi jos ikinä pidin perusteltuja väitteitäsi epäuskottavina, ne kun ovat tuohon kassiin verrattuna jo ammattilaista tekstiä.

kassi hei, palataan tähän "kaikista naurettavinta on se, että joku Nintendo rupeaa kilpailemaan varsinaisen tehokonsolin kanssa" vitsiisi sitten kun XboXin myyntiluvut pääsevät lähelle GameCubea. Ja kun et tiedä mitään PC-raudasta niin pidä pääsi kiinni siitä. GameCube kun nyt sattuu olemaan tehoissa todella lähellä XboXia ja joiltain osin ylittää sen. Esimerkiksi tekstuurinpakkaus on tehokkaampi ja prosessointikyky on huomattavasti korkeampi varsinkin liukulaskennan osalta.

Tottahan toki XboX on tehokkain konsoli. Harmi vaan että se ei myy mitenkään loistavasti.

Ikävää että tämä menee henkilökohtaiseksi, mutta pakkohan minun on puolustautua kun viestin alku on kohdistettu minulle.

Argumenteista joita olen mm. PS2 vs Xbox tehokeskustelussa esittänyt voi olla montaa mieltä, mutta ainakaan perustelujen määrässä ei pitäisi olla valittamista. Olen aina lähtenyt siitä periaatteesta että jos en pysty esittämään mitään perusteluja väitteilleni, niin pidän suuni kiinni. Tämä näyttääkin olevan erona minun jutuissani jos verrataan sinun ja kassin juttuihin. Molemmat teistä väittelee kovin sanoin mutta ilman sen suurempia perusteluita. No tunnustukseksi nyt kuitenkin sanottakoon että sinunkin jutuissa on huomattavasti enemmän järkeä kuin kassin heitoissa.

Ja jos minun näkemyksiä verrataan pelkästään kassiin, niin selvimpinä eroina tulee mieleen mm. se että osaan hyväksyä toisten mielipiteet, ymmärrän hyvin jos joku ei pidä PS2:sta vaan valitsee jonkun muun konsolin ja en ikimaailmassa toivo mitään pahaa toiselle. Sano ei Gamecubelle treadissa Kassi totesi "Microsoftista eronnut Blackley voi lisäksi
haistaa pitkän p*****. Toivottavasti kyseinen
elikko löytää ittensä kaatopaikalta. " Turhaa Kassia puolustelet sillä hän on trolli pahimmasta päästä. Jos et usko, niin suosittelen lukemaan hänen argumenttejaan vaikka "Sano ei Gamecubelle treadista".

Jos nyt vähän lisää muistellaan vanhoja niin, eipä sinnullakaan tuntunut olevan enää mitään lisättävää minun "ammattimaisiin" perusteluihin joita esitin PS2 vs Xbox treadissa PS2:sen väylien paremmuudesta Xboxsiin verrattuna. Lisäksi muistaakseni Xboxsin tekstureiden pakkaus suhde on 1:8 kun Gamecubella suhde on 1:6.

Olen seurannut kommenttejasi ja väität siis että olet työskennellyt DC parissa. Mitä hommaa oikein hoidit, koska kommenteistasi "4MB puskuri on kyllä tasan tarkkaan se pullonkaula koska se saatana on liian pieni, ja jos se olisi jonkin verran isompi niin niitä helvetin tekstuureja ei tarvisi sieltä helvetin päämuistista swapata sinne jatkuvalla vitun syötöllä." päätellen taisit keittää kahvia. ;) Olen lukenut satoja koodereiden kirjoittamia artikkeleita ja seurannut useita koodereiden välisiä keskusteluita ja niissä jutun tyyli ja sävy oli tyystin erilainen kuin sinun kommenteissasi.

Toivon että keiu ja kassi osaavat ottaa nämä ikävästi henkilökähtaisuuksiin menevät viestit kuin mies, koska itsehän te tämän aloititte. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha77

Ookko saanu montaki jo rikki? Vai mistä päättelit, että se on paska?:D

Se on semmonen läski paska(Niinku kaverini sano, joka sen Boxin omistaa. Sekin oottelee sitä pikkuohjainta). Ja vaikka se on liian iso, niin napit on liian lähellä toisiaan. Aina tulee painettua sitä väärää nappia! Kyllähän tuo ohjain Halossa toimi ihan hyvin, mutta joku Tony Hawk tai joku mättöpeli ei toimi IKINÄ tuolla pullukalla! Älkääkä sanoko mulle että "Jokainen ohjain vaatii totuttelua", koska näin ei ole asia! Minkään ohjaimen kanssa ei ole tullut kiroiltua näin paljon kuin Xboxin!

Ja tätä ei tarvi ottaa kenenkän kovinkaan henkilökohtaisesti:D

Ylös Bottom