Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

High on Life ei selkeästikään ole minun peli, kun hermostun jo nalkuttavalle GPS:lle Forza Horizonissa. "Anyone who isn’t thrilled at the idea of having Roiland constantly chattering in their ear for a dozen hours straight will likely find the game’s incessant need to force itself on the player annoying". Tuo on juuri se mitä en nykyisessä elämäntilanteessani kaipaa yhtään lisää. Ehkä kuitenkin kokeilen peliä joskus. Huumoripelikin voi joskus toimia, kuten Journey to the Savage Planet.
Pelasin ihan vasta Ocarina of Timen ja lienee jo jonkinlainen legenda sen huuteleva apuri eikä se häirinnyt yhtään niin paljon mitä olisi "ennakkokohun" perusteella uskonut. Olihan sen sanomiset yleensä luokkaa "ovi on lukossa, tarvit avaimen" tai muuta itsestäänselvää mutta jos pelin huonoimpia puolia on joku höpöttävä apuri niin tuskin se maata ainakaan omalta osaltani kaataa.

Eri asia sitten tosiaan mitä se höpisee ja kuinka vahvasti peli nojaa siihen. Tosin Rick & Mortyn huumori on ollut ihan viihdyttävää sen mitä parisen kautta katsonut, joten sen puolesta tuskin on minulle ongelma.

Mutta olen tätä peliä jo hetkisen odotellut kun näyttää niin omituiselta hyvällä tavalla. Tulee mieleen Stranger's Wrath.
 
Arvosanojen vaihtelu on ymmärrettävää, koska kyseessä on käytännössä täysin huumoriin nojaava peli, eli joko se toimii itselle tai ei toimi. Tämän dualisuuden vuoksi erittäin hyvä GP-peli, eli kokeilla voi!
Tämä onkin yksi game passin parhaita puolia, voi kokeilla tuollaisia pelejä jotka voivat joko osua hyvin kohdalle tai mennä täysin metsään, mutta varmuutta ei kokeilematta saa.
 
Ainakin ensimmäisen reippaan tunnin perusteella High on Life vaikutti oikein hauskalta. Nykyään on alati vaikeampi innostua aloittamaan kokonaan uutta peliä, mutta tämä ylitti sen kynnyksen omintakeisella tyylillään. Valtteina nimenomaan visuaalinen ilme ja tuo mainittu räävitön huumori. Varsinainen toiminta onkin sitten kankeampaa, eli jos läpät ei miellytä, niin puheiden mutettamisen sijaan kannattanee harkita tyystin eri peliä.

Saas nähdä, kantaako oudon kiehtova meininki positiivista ensipuraisua pidemmälle.
 
High On Life... Ei taida olla samanlaista peliä edes olemassa.
Pelaillut tätä nyt n. 4 tunnin verran ja.. Ei helkkari, uusin Halo yhdistettynä Rick & Morty, ei voi enää parempaa olla :D iskee minulle kyllä kuin tuhat volttia, toi urpoilun määrä on just niin käsittämätön kuin kuuluukin olla. Ja noi NPCt juttelee keskenäänkin niin hauskoja (hölmöjä) juttuja että tulee nekin kuunneltua :)

Idioottihuumorin ystäville, pakko-ostos jos ei game passia omista sanon ma :) Vähän myöhäistä varmaan mutta olisi jopa ansainnut oma ketjunsa kyllä tämä

terv. 'moms against violence'
 
Viimeksi muokattu:
Eilen olisin laittanut High on Lifen testiin mutta se helvetin päivitys pukkasi väliin niin piti "tyytyä" Vampire Survivorsiin. Meinasin kirjoittaa Vampire Diaries ja paljastaa kaikki synkimmät salaisuuteni. Jotka taisin nyt paljastaa. Mutta se oli sitä hurjaa nuoruutta se. Tulevan puolison kanssa katsottiin teinivampyyrejä. Jäi tosin kesken ja välillä olen muistutellut että milloin jatketaan.
 
Toimiiko 1 euron game pass kikka edelleen että ensin goldia tilille ja sitten euron aktivointi?
Se 1 euron aktivointi toiminut vain silloin kun Game Passilla ollut se euron kokeilu uusille käyttäjille. Eli siis syyskuussa itse hankin ensin 3 vuotta Goldia, sen jälkeen maksoin sen 12,99 euroa kun muutin sen Ultimateksi, nyt on 3 vuotta Game Pass Ultimatea.
 
Gamepassiin ehkä ois tulossa halvempi vaihtoehto about 3 € kuukausihintaan... Ehkä paras koukku tuossa ois et sais nettipelaamisen halvalla tuon kautta.... Muuta tuolla ei kyllä tekisikään. Tiputtaakohan ne live goldin veke jos toi tulee?


 
Ylös Bottom