Pelasin ihan vasta Ocarina of Timen ja lienee jo jonkinlainen legenda sen huuteleva apuri eikä se häirinnyt yhtään niin paljon mitä olisi "ennakkokohun" perusteella uskonut. Olihan sen sanomiset yleensä luokkaa "ovi on lukossa, tarvit avaimen" tai muuta itsestäänselvää mutta jos pelin huonoimpia puolia on joku höpöttävä apuri niin tuskin se maata ainakaan omalta osaltani kaataa.High on Life ei selkeästikään ole minun peli, kun hermostun jo nalkuttavalle GPS:lle Forza Horizonissa. "Anyone who isn’t thrilled at the idea of having Roiland constantly chattering in their ear for a dozen hours straight will likely find the game’s incessant need to force itself on the player annoying". Tuo on juuri se mitä en nykyisessä elämäntilanteessani kaipaa yhtään lisää. Ehkä kuitenkin kokeilen peliä joskus. Huumoripelikin voi joskus toimia, kuten Journey to the Savage Planet.
Eri asia sitten tosiaan mitä se höpisee ja kuinka vahvasti peli nojaa siihen. Tosin Rick & Mortyn huumori on ollut ihan viihdyttävää sen mitä parisen kautta katsonut, joten sen puolesta tuskin on minulle ongelma.
Mutta olen tätä peliä jo hetkisen odotellut kun näyttää niin omituiselta hyvällä tavalla. Tulee mieleen Stranger's Wrath.