HideoMiyamoto
Well-Known Member
No toivotaan että gold->gamepass kikkaa ei suljeta, sehän se suurin säästö tuossa on. Eipä tuota euron kikkaa pystynyt käyttämään kuin kerran, ainakaan itse.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se onneksi vielä toimii. Eli Gold --> Game Pass konversio. Ainoa lisähinta aikaisempaan tulee siinä, että joutuu maksamaan yhden kokonaisen kuukauden hinnan yhden euron sijaan.
Toki voi olla että tämäkin kikka menee kohta kiinni.
Minullakin on noin käynyt ainakin pari kertaa. En muista ihan varmaksi mikä silloin auttoi, mutta hämärä mielikuva olisi siitä, että ehkä sellainen oikein kunnon konsolin hardbootti olisi auttanut. Ehkä vielä niin, että konsoli sammuksiin ja virtajohto myös irti hetkeksi ennen uudelleenkäynnistystä.Mikäköhän meikäläisellä tuli, kun nyt menen passin tarjontaa katsomaan, niin ehdottaa vaan ultimateen liittymistä. Tilauksenhallinnasta kun katson, niin tilaus on voimassa ja loppuu heinäkuun puolivälissä. Kaverilla ainakin toimii, joten ei ole mikään laajempi ongelma. Gold-pelin lunastin tuossa muutama tunti sitten ja netissä pelasin ja nettipeli näyttää toimiva nyttenkin, joten gold kuitenkin toimii.
Joo, täytyypä tehdä kunnon bootti seuraavalla kerralla. Sen verran äsken testasinkin vielä, että puhelimen äpillä pääsi passia pelailemaan, joten konsolilla on jotain hassusti. Puhelimenkin äppi tosin kyseli salasanaa, jota ei ole tehnyt varmaan ekan käynnistyksen jälkeen, joten mitä lie sitten tapahtunut. Mutta tilaus itsessään näyttäisi onneksi toimivan.Minullakin on noin käynyt ainakin pari kertaa. En muista ihan varmaksi mikä silloin auttoi, mutta hämärä mielikuva olisi siitä, että ehkä sellainen oikein kunnon konsolin hardbootti olisi auttanut. Ehkä vielä niin, että konsoli sammuksiin ja virtajohto myös irti hetkeksi ennen uudelleenkäynnistystä.
Ensimmäinen patch ei korjannut, mutta viimeisin (4.72 gigan) korjasi. Aukesi tallennusta ladatessa (jos oli sellainen save missä ne oli). Edellinen patch taisi tuoda latausruutuun tilannetiedon ja kaavion tapauksen edistymisestä. Vain liitutaululla, ei kuvia ja punaisia lankoja nuppineulojen välissä.Yksi achievement tuossa tuntuu bugaavan (kaikki anchorit), mutta kuulemma olisi seuraavassa patchissa korjattu ja mahd. retroaktiivisesti aukeaisi jos on kaikki löydettynä.
Tämä peli on vienyt täysin mukanaan. Arvosteluja tsiigasin ja aika keskinkertaisia arvosanoja tullut, mutta itse pidän niin julmetusti. Ulkonäkö, musiikki, hahmot, tarina... On mahtava kyllä.Tuli kokeiltua Ravenlokia ja ai saakeli tykkään tuosta graafisesta tyylistä mikä on kaikenlisäks vielä sulava. Pelinä en tiedä onko kummonen kun vasta tunti takana mutta tää saattaa mennä jopa maaliin
Välillä kyllä ihmetyttävät nuo arvosanakeskiarvot. Kyllä ainakin itse pidän aina mielessä sen, että 70 pintaan oleva metacritic-keskiarvo ei läheskään aina tarkoita, etteikö peli voisi omasta mielestäni olla jopa aivan erinomainen. Pleikkarilla Days Gone on tästä aivan erinomainen esimerkki. Itselleni jopa yksi parhaista koskaan pelaamistani peleistä, mutta silti sai varsin heikkojakin arvosteluja monilta virallisilta arvostelijatahoilta. Toki ilahduttavan moni tavallinen pelaaja oli kokenut minun tavallani pelin olleen jopa suoranainen huippupeli. Onhan näihin vastaaviin tullut todella paljon törmättyä muutoinkin. Yksilöllisyys on hieno asia, ja ei kannata ainakaan liikaa uskoa massan mielipiteisiin asioissa. Ainakaan ns. makuasioissa,Tämä peli on vienyt täysin mukanaan. Arvosteluja tsiigasin ja aika keskinkertaisia arvosanoja tullut, mutta itse pidän niin julmetusti. Ulkonäkö, musiikki, hahmot, tarina... On mahtava kyllä.
Tämä on mennyt täysin ohi, mutta Planet of Lana on saanut julkaisupäivän. Ei tarvitse enää kauaa odotella. Peli julkaistaan 23.5.
Muista en osaa sanoa mitään mutta Planet of Lana vaikuttaa juuri sellaiselta "minunlaiseltani" peliltä että menee heti testiin.
Niin... Olisit hitusen pidemmälle pelannut. Sanotaanko 15 minuuttia enemmän. Se on oikeasti kiva peli.Luin että Ravenlok on actipn rpg joten asensin sen. Mut vietiin tyttönä johonkin maatilalle keräämään äitille kukkia, poistin samantien.
Itse pyrin vähintään tunnin pelejä pelaamaan, ennen kuin päätän jatkanko pelin parissa, vai jääkö siihen. Muutamassa minuutissa ei todellakaan saa oikeaa käsitystä oikeastaan mistään pelistä. Ääriesimerkkinä vielä Dragon Quest XI, joka tuntui itselleni tympeältä reilusti yli kymmenen tunnin verran, ja jäikin ensin kesken pitkäksi aikaa. Onneksi sitten kuitenkin päätin sitä vielä jatkaa, kun jossain 20 tunnin paikkeilla peli vaan alkoi pikkuhiljaa napostelemaan oikein tosissaan. Loppujen lopuksi pelistä paljastui yksi mielestäni parhaita RPG-pelejä mitä olen koskaan pelannut, ja pelasinkin sitä sitten n. 200 tuntia saavuttaen kaikki mahdolliset boxin achievementit pelissä. Olisin kyllä jäänyt valtavan paljoa paitsi, jos en olisi peliä jatkanut, vaan tehnyt ratkaisun ensivaikutelman perusteella. Upeaa kun kyseisen pelin sai vieläpä pelata silloin, kun se oli vielä Game Passin tarjonnassa. Eli ilman mitään lisämaksuja.Niin... Olisit hitusen pidemmälle pelannut. Sanotaanko 15 minuuttia enemmän. Se on oikeasti kiva peli.