Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Descenders lähestyy 3 miljoonaa pelaajaa ja pelin myynnit triplaantuneet sen jälkeen, kun se tuli Game Passiin.

"Game Pass continues to be a beast for Descenders. We've had more than 500,000 new players on Game Pass just in the last 3 months alone, and now approaching 3 million total."

"This isn't the first time Rose has sung the praises of Xbox Game Pass for Descenders, commenting back in June that it has been "incredible", and the game's total sales have tripled since it first joined the service."



Paljon tätä on kehuttu, niin täytyy ottaa testiin jossakin vaiheessa.
 
Odotetaan siis, että markkinoille tulee 5 teratavun lisämuisti, jotta saisin ladattua kaikki Game Pass -pelit. :p
Koska Xbox/Xbox 360/Xbox One -pelejä voi pelata myös Xbox Series X|S:llä ihan USB-kiintolevyltä, markkinoilta löytyy kyllä ihan hyviä vaihtoehtoja. Esimerkiksi 5 teran Seagate Expansion Plus -kiintolevyä on saanut halvimmillaan hieman alle satasella.
 
Odotetaan siis, että markkinoille tulee 5 teratavun lisämuisti, jotta saisin ladattua kaikki Game Pass -pelit. :p
8 terainen kovalevyasema on parhaimmillaan käytössä sekä Boxilla että Plegellä, että syytä olisi jotain tuota vastaavaa SSD:nä saada - muuten lopetan pelaamisen kokonaan ja aloitan puistokemistin uran. Pitäähän sitä jotain todellisuuspakoa elämässä olla... :D
 
Uusia pelejä :)




Justiinsa ostin Brutal Legendin ja nyt se sitten tulee tonne... Perkule mä en osta kohta enää mitään pelejä :D
 
Justiinsa ostin Brutal Legendin ja nyt se sitten tulee tonne... Perkule mä en osta kohta enää mitään pelejä :D
Brutal Legend oli yllätyslisäys mutta niin oli Forza Motorsport 7:kin. Nämä Forzat, jotka on julkaistu ennen Game Passin lanseerausta, eivät ole minusta aikaisemmin palveluun tulleet.

Doom Eternal täysin kokeilematta. Nyt menee testiin.
 
Haha oli muuten itsellä sama idea pari päivää sitten. Onneksi en kerennyt ostamaan. :D
Näinkin sentään voi välillä käydä! Itselläni kävi myös hyvin Night in the Woodsin kanssa, kun joskus kesällä olin lähellä ostaa sen jostain alesta, mutta sitten tuli mieleen, että tuo peli on jo sen ikäinen indie-tuotos, että taidan nyt vaan jäädä odottelemaan sen tuloa Game Passiin. Ja niinhän se sitten hiljattain tulikin. Hyvä fiilis kyllä tulee siitä, kun tekee tällä tavalla oikean arvion ja säästää suoraan rahaa sillä. :)
 
Tuli palattua nyt lähes vuoden tauon jälkeen Game Passiin. Oikeastaan lopullinen sysäys oli Doom Eternal, joka on juuri latautumassa konsolille, mutta ehdin jo pari päivää pelailla aiemmin kesken jäänyttä Outer Worldsia ja minulle kokonaan uutta Nier Automataa, joka vaikuttikin todella upealta peliltä. Microsoftin viime aikojen satsaukset pelialan puolella oli se alkuperäinen syy paluuseen Game Passinkin tilaajaksi. Ennakkotilasin myös Xbox Series X:n samoista syistä viime viikolla Gigantista.
 
Tuli palattua nyt lähes vuoden tauon jälkeen Game Passiin. Oikeastaan lopullinen sysäys oli Doom Eternal, joka on juuri latautumassa konsolille, mutta ehdin jo pari päivää pelailla aiemmin kesken jäänyttä Outer Worldsia ja minulle kokonaan uutta Nier Automataa, joka vaikuttikin todella upealta peliltä. Microsoftin viime aikojen satsaukset pelialan puolella oli se alkuperäinen syy paluuseen Game Passinkin tilaajaksi. Ennakkotilasin myös Xbox Series X:n samoista syistä viime viikolla Gigantista.
Ainiin Doom Eternal tuli tänään. :eek:

Ehdin jo unohtaa, kun on niin hitosti pelattavaa. Lataukseen -->

Niin ja tervetuloa takaisin. :)
 
F7EC12A2-1568-4F05-90FE-450B51051B9B.jpeg

Xbox Game Passille uusi jäsenetu!

Viitsi vitsi..

Oikea jäsenetu joka tulee saataville:

BB7333C6-B56B-41DC-89CC-160AC0DCD64F.jpeg
 
Ylös Bottom