Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Rainbow Six Siege tulee Game Passiin (konsoleille ja Xcloudille) 22. lokakuuta:


Monta kertaa tehnyt mieli testata tuota, kun on ollut näitä ilmaisviikonloppuja konsoleilla, mutta sen verran helposti menee hermot näissä nettiräiskinnöissä, että tuon jälkeen olisi koko kämppä remontissa, niin olen jättänyt väliin :D

Mutta hyvä, että tulee niille jotka tykkäävät.
 
Monta kertaa tehnyt mieli testata tuota, kun on ollut näitä ilmaisviikonloppuja konsoleilla, mutta sen verran helposti menee hermot näissä nettiräiskinnöissä, että tuon jälkeen olisi koko kämppä remontissa, niin olen jättänyt väliin :D

Mutta hyvä, että tulee niille jotka tykkäävät.

Itse pelannut aika paljonkin PS4:lla tätä ja ajattelin tämän myötä vaihtaa boxin puolelle. Pleikkarin puolella ainakin niin idioottia sakkia, ettei publicilla pelaamisesta tule mitään. Tappavat omia minkä kerkeävät ja pilaavat muutenkin muiden peliä. Oikeastaan koko pelaaminen on yhtä ilmiantoa nykyään. :D
 
Itse pelannut aika paljonkin PS4:lla tätä ja ajattelin tämän myötä vaihtaa boxin puolelle. Pleikkarin puolella ainakin niin idioottia sakkia, ettei publicilla pelaamisesta tule mitään. Tappavat omia minkä kerkeävät ja pilaavat muutenkin muiden peliä. Oikeastaan koko pelaaminen on yhtä ilmiantoa nykyään. :D
Ai, siellä on noin idioottia meininkiä :D
 
Itse pelannut aika paljonkin PS4:lla tätä ja ajattelin tämän myötä vaihtaa boxin puolelle. Pleikkarin puolella ainakin niin idioottia sakkia, ettei publicilla pelaamisesta tule mitään. Tappavat omia minkä kerkeävät ja pilaavat muutenkin muiden peliä. Oikeastaan koko pelaaminen on yhtä ilmiantoa nykyään. :D

Sama meininki myös Boxilla. Ainakin oli silloin kun tätä viimeksi pelasin. Eikä nyt tilannetta varmaankaan paranna se, että isot joukot Game Pass -pelureita pölähtää linjoille.

Toisaalta on kyllä erikoista, jos team killausta ei ole millään saatu kitkettyä.
 
Minua alkoi kiinnostamaan, miltä Battlefield V näyttää Series X:llä ja tilasin EA Playn vuodeksi nyt jo valmiiksi, että voin asennella jotain pelejä ja muuta ja ehkä pelatakin jotain. Battlefield V jäi esimerkiksi demon testailun asteelle aikoinaan. Laskin, että jos ymmärsin konversion oikein, vuoden EA Playn hinnalla, 25 eurolla saa neljäksi kuukaudeksi Game Pass Ultimatea, joka on myös aika hyvä diili, varsinkin kun halvimmat keinot saada jatkoaikaa ovat poissa käytöstä Ultimaten tilaajille.
 
Toivottavasti et menettänyt tuon peruutuksen vuoksi aktiivisesta tilauksesta saatavia hyvityskuukausia. :oops: Taisi olla 3:1 hyvitykset Ultimaten kuukausiksi.

Olisi mennyt uusi maksu ennenkuin olisi aktivoitunut gamepassissa joten oli pakko perua, plus kaikki kuukaudet jotka on jäljellä automaattisesti muutetaan Ultimate ajaksi.
 
Kaverin kanssa tässä suunniteltiin Game Passin hankkimista ja tuli mieleen, että jos uudet jäsenet saavat tuon Liven muutettua 1:1:een Ultimateksi, niin mites kun se aika loppuu ja haluu uusia Ultimate-jäsenyyden? Siis olettaen että tilanne säilyy samanlaisena kun nyt. Pysyykö tuo myös nykyisillä jäsenillä tuo 1:1:een jos ostaa netistä prepaid Live-jäsenyyksiä jotka sitten muuttaa Ultimateksi?
 
Kyllä tuon tarjouksen on toistaiseksi pystynyt hyödyntämään, kunhan Game Pass Ultimate - tilaus ei sillä hetkellä ole voimassa. Tulevastahan emme tiedä. Kyllä tuo tarjous aikanaan päättyy.
 
Paljonhan tästä on puhuttu. Onko Game Pass Microsoftille kannattava palvelu? Voivatko jatkaa näin halvalla hinnoittelulla? Kovasti on yritetty kääntää ja vääntää, ettei Game Pass ole kannattava. No, Phil Spencer sitten eilen tähän aika selkokielisesti vastasi:
 
Ylös Bottom